Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #1 Del Skrevet 30. september 2002 Typen min er av de som ikke har barbert seg rundt "utstyret", og jeg skulle så gjerne fått han til å gjøre det!! Er selv glattbarbert med en liten stripe på midten, og han like det veldig godt! Eneste som er litt kjipt er å få hans kjønnshår inn i "meg" når vi har hatt sex....... Men, hvordan skal jeg si det til han???? Vil jo ikke kreve at han gjør det heller, men det hadde jo vært fint om han ville da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 30. september 2002 #2 Del Skrevet 30. september 2002 Si enkelt og greit at du synes d er sexy og at du ønsker at han gjør d.. Sånt må man vel kunne si i et fast forhold... Det er ikke bare mannfolk som skal få oss til å gjøre d de liker! Men for all del: Er d noe han ikke ønsker å gjøre så må du ikke presse ham....ingen skal presses til noe de ikke vil innen sex, mann eller kvinne!!! For meg så har d overhode ingen betydning om menn er glattbarbert eller ikke......liker utstyret uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulf Skrevet 30. september 2002 #3 Del Skrevet 30. september 2002 Syns ikke du skal stresse han med slike "fjortiskrav". ...og du, hvordan i all verden kan du klare å få håret hans inni deg, gutter har da ikke hår på selve penis??? Hvis du syns at hår er discusting, så syns jeg du selv skal skal glattbarbere deg sjøl oppå hodet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 30. september 2002 #4 Del Skrevet 30. september 2002 Hvis du syns at hår er discusting' date=' så syns jeg du selv skal skal glattbarbere deg sjøl oppå hodet....[/quote'] jada jada jada.... fordi om man helst foretrekker frisering/barbering av kjønnsorganer så må man selvfølgelig også barbere hodet...... lurer på hvem som er mest fjortiss her. Gjest, jeg syns du rett og slett skal si at du syns det hadde vært spennende om han barberte seg eller i det minste friserte litt der nede. Si at det kan gi han en helt annen følese om han f.eks barberer pungen, den blir mer følsom for berøring. Og dersom han syns det er for mye jobb og slit å holde på med dette så kan du foreslå at du gjør det for han, rett og slett la barbering av hverandre bli en form for vorspiel til kosen. Vil han ikke så vil han ikke, men det er lov å spørre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 30. september 2002 #5 Del Skrevet 30. september 2002 Ulf... gutter har da ikke hår på selve penis??? Snakk for deg sjæl, du... Noen av oss har hår langt utover skaftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #6 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg barberte meg selv for første gang for ca 1 år siden og kan absolutt anbefale det. Både min kone og digger at vi begge er barberte. Tar ikke alt håret, bare på ballene og skaftet. Spør om han kan prøve en gang og heller la være dersom han ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. september 2002 #7 Del Skrevet 30. september 2002 Hva med å lage en liten seanse ut av det? Sett av en kveld til dette. Lag istand en liten sånn barber-shop-setting med høvel, barberkrem, fat med varmt vann og håndkle. Sett ham godt tilrette og sett i gang. Smør ham inn med krem/skum, bruk høvelen *forsiktig*, fjern litt etter litt og kos deg! Slikk litt på de nye bare områdene etterhvert som de dukker frem. Avslutt med hånddusjen. Og avrund med lotion. Når lotion trekker inn, så kan du jo lage et finaleshow med en heidundrande blow-job. Deilig!!! Hvis han hater tanken, så er vel muligheten fastlåst. Da må du bare finne deg i at han vil ha hårene sine i fred. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #8 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det er det man kaller åpne forhold? kan du ikke bare si hva du ønsker da? skjer det ikke noe så vil han vel ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 1. oktober 2002 #9 Del Skrevet 1. oktober 2002 Spør han enkelt og greit hva han syns om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 1. oktober 2002 #10 Del Skrevet 1. oktober 2002 Barbert er best!! Blir kjempeglad hver gang typer har tatt en sjau der nede. Man får liksom se hele herligheten i all sin prakt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dama til barbereren. Skrevet 2. oktober 2002 #11 Del Skrevet 2. oktober 2002 Når begge er barbert så får man en mer intim nærhet, man kommer liksom nærmere hverandre. Det er mer sexy, mer renslig og mannen får faktisk fram hele manndommen så den mer synlig og kanskje større. Jeg synes i alle fall det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmy Skrevet 4. oktober 2002 #12 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg er rein :o og typen er rein :o ........OG DET ER VELDIG GODT :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 4. oktober 2002 #13 Del Skrevet 4. oktober 2002 Eneste som er litt kjipt er å få hans kjønnshår inn i "meg" når vi har hatt sex....... Er dette virkelig et problem i forholdet deres??? Nå har jeg hatt en del sex i livet mitt, men dagen jeg har funnet igjen et hår inni meg etter sex har ikke vært her ennda. Men jeg tror nok jeg skal takle den situasjonen temmelig greit uansett jeg Er det ikke kos at den dagen du blir gravid kan det lille fostere spille gitar i ventetiden da. Splættt, en ny gitarkamerat er født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå