Gå til innhold

Angst symptomer med svimmelhet... Hjelp meg litt her hver så snill

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Trenger en god klem her nå.

Er det noen her som sliter eller har slitt med angst?

Har gått æ vært små svimmel i ca 1 uke nå, å får angst symptomer av det, å så blir svimmelhet værre.

Trigger hverandre. Så blir jeg engstelig for at noe er fysisk galt med meg..😪

En ond sirkel det der. Tenker at jeg har blodpropp her å svulst der. Men føler meg frisk sånn sett bortsett fra at angst kan gi bra kraftige fysiske symptomer.. Hjelp meg litt her.❤❤

Anonymkode: abf9d...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst; ta deg en tur til legen. Det er det første tipset jeg vil gi deg.

Jeg hadde lignende symptomer, jeg ble veldig svimmel og det hele ballet på seg. Viste seg at jeg har krystallsyken, som kan bli verre under stress. Jeg var under mye stress med jobb, familie og i det hele tatt livet, og fikk en svimmelhetsepisode av det som varte nesten to uker. 

Men det kan uansett være greit å få det sjekket ut, så du slipper uroe deg unødig. ‹3 

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo først ta deg en tur til lege å få avklart om det er angst eller noe underliggende først.

Anonymkode: f32eb...afc

AnonymBruker
Skrevet

Synd at angst gir så mange fysiske symptomer .

Anonymkode: c4d40...e86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svimmelhet, lite B12 kan go svimmelhet 

Anonymkode: 98992...8e5

AnonymBruker
Skrevet

Du puster nok for grunnt som følge av angst.
Pass på at du puster slik at magen går ut når du trekker pusten, og at "ut-pusten" er lengre enn inn-pust.

Ett par runder med det hjelper alltid meg komme over toppen

Og husk: Angst er IKKE farlig, bare ekkelt. Å faktisk besvime av angst er så sjeldent at du kan regne det som usansynlig

Anonymkode: e45f6...e00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...