Gå til innhold

Når mor ødelegger for barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

her kommer en fortvilet tråd fra meg. Min sønn begynte i første klasse i fjor og fikk en veldig god relasjon i nabogutten. De var sammen hver dag, ukedager og helger. Foreldrene der trengte mye hjelp å sønnen var med oss hjem hver dag i nesten 3 mnd. De begynte å gå hjem sammen, vi foreldre avtalte og de gjekk hjem fra skolen. Utrulig god stemning. Men så måtte jeg gi beskjed om at vi kunne ikke ha med oss noen hjem hver eneste dag, fordi de ble for travelt. Etter dette har moren hans blitt veldig rar. Han får ikke besøke oss, ho endrer tider når de skal gå hjem slik at de går på ulike tidspunkt samt avtaler med alle andre om å leke og ikke min sønn. Dette er sårt for jeg skjønner ikke. Men hun er ikke en person man kan ta opp slike ting med, hun har laget mye uro og kvalme i klassen, og er tatt Flere ganger i og lyge. Men hvordan skal jeg gjør det? Føler det går utover min sønn. 

Anonymkode: 3e0d3...b9f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble sikkert oppfattet som at dere hadde hatt han med hjem ufrivillig en lang stund. Siden dere plutselig ga beskjed om at det ble for travelt. Hvorfor var det ikke før travelt før, tenkte hun kanskje. Hva trengte de hjelp til, og var ikke behovet der etter de tre månedene.

Skjønner forøvrig at det ble for mye og for ofte, men folk takler ikke alltid lett forandringer. Kan du ikke heller gå bort til henne og snakke hyggelig ansikt til ansikt? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at noen er bare slik og det er ikke så mye man kan gjøre med det. Er som regel alltid en vanskelig/kranglete forelder i en klasse, da må man bare jatte med å holde så god avstand som man kan. Synd for barnet til den forelderen men er begrenset hva oss andre kan utsette seg selv for og.

Men skjønner ikke helt hva slags hjelp de trengte? Er det noe som er blitt misforstått når dere har sagt dere ikke kan bidra like mye lenger? Synes og det er rart at hun har hatt sjanse til å lage så mye "kvalme" det har jo være corona over lengre tid og da slipper man jo unna de der.. :P Og hun er tatt i å lyge, om hva da? Er dama ikke i vater eller hva er greia?

AnonymBruker
Skrevet

Hun ble fornærmet. Hun må tåle å høre det, kan ikke la barnet sitt være med andre hjem 5 dager i uka.. noen antenner må en jo ha. 

Anonymkode: 24f62...4c4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...