Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Snakket med UPC idag og fikk faktisk ikke betalingsutsettelse. (Det er jeg som skrev innlegg under om har ikke penger til regninger...Les tråden før du dømmer ) Så hva nå?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Jeg synes ikke det var god reklame for UPC. De aller, aller fleste selskaper gir betalingsutsettelse og viser fleksibilitet. Hvis kunden så ikke viser seg å betale, så forstår jeg inkassokrav og purringer. Men selskaper pleier å gi hvber enkelt en eller flere sjanser først. UPC har mistet kred. hos meg som kunde hvertfall, når jeg hører slikt.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 Trådstarter her. Ja, jeg ble ganske sjokkert egentlig, for det pleier ikke være noe problem å be om utsettelse har jeg hørt, men dette kom visst ikke på tale, enda jeg alltid har betalt i tide og aldri bedt om utsettelse før. Så nå sitter jeg fint i det, regningen forfaller imorgen
Gjest Xavia Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Hva med å spørre om å få betale i to omganger i det minste?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Dette var rystende lesning Du burde kanskje be om å få snakke med en annen kundebehandler en den du hadde på tråden sist? Noen av de er særs strenge og trives med å være maktpersoner innenfor de få rammene de har. Kanskje h*n hadde en dårlig dag og at det vil hjelpe å snakke med en annen i morgen? Dette var elendig kundeservice av UPC! Slikt vinner man ikke kunder på.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Trådstarter her. Jeg tenkte jeg skulle ringe UPC igjen imorgen og nevne hendelsen og spørre igjen, så får vi se. Oppdaterer her imorgen
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #7 Skrevet 31. august 2005 Slik er UPC, jeg har også spurt om både betalingsutsettelse og å dele beløpet i 2. NEI, var svaret fra UPC.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #8 Skrevet 31. august 2005 Trådstarter her. Ja, det var det, ikke noe betalingsutsettelse på meg, så da blir det purringer og gebyrer da...
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #9 Skrevet 31. august 2005 For et elendig selskap de scorer dårligst på kundevennlighet. UPC er avhengig av kundene og når mange høresr sånt bytter de abonnement. Jeg skal bytte i dag!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #11 Skrevet 31. august 2005 UPC er et selskap som formidler telefon, internett osv...
Arwen Skrevet 31. august 2005 #12 Skrevet 31. august 2005 Jeg fikk betalingsutsettelse fra UPC når mannen skulle i militæret - er ganske mange år siden da.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #13 Skrevet 31. august 2005 Trådstarter her igjen. Hvor mange purringer får man før innkassokrav? Og hvor lang tid er det mellom hver purring? Gjelder UPC igjen Blir telefonen stengt?
jordbær Skrevet 31. august 2005 #14 Skrevet 31. august 2005 Du kan få purring/inkassovarsel om dem er sleipe! Er du heldig får du førstegangspurring og etter det, inkassovarsel.
Gjest UPC sucks Skrevet 31. august 2005 #15 Skrevet 31. august 2005 UPC er, som vi har sett tidligere i tråden, gniene og kundefiendlige på dette med betalingsutsettelse. I tillegg til det har jeg arfart at de er sleipe på dette med purringer også...eller mangel på sådan. De følger ikke god inkasso-skikk: de sender purringen sammen med inkassokravet, dvs. at kunden blir varslet samtidig med kravet Hallo?! I tillegg: hver gang jeg har ringt til kundeservice i UPC har jeg møtt på yngre folk som ikke klarer å svare på spørsmålene, jeg har blitt satt over feil og blitt lagt på rølret til og jeg har blitt møtt av sure og frekke "kundebehandlere" Møkkafirma.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #16 Skrevet 31. august 2005 Trådstarter her. Det høres jo ut som på andre her også at dette ikke er første gangen. Håper virkelig jeg får purring før innkasso. Og håper forsikringsselskapet snart tar kontakt. Føler meg helt hjelpesløs her
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #17 Skrevet 31. august 2005 UPC er et selskap som formidler telefon, internett osv. ok,takk,det var meg som lurte... Men kjære trådstarter,du må da få kreditt med banken din?...
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #18 Skrevet 31. august 2005 Hadde UPC før, og byttet nettopp pga. dette og dårlig kundeservice (meget frekke og krasse i telefonen). Fikk beskjed at det var ikke dems problem at jeg ikke hadde nok penger til regninger, og burde heller prioritere anderledes engang jeg ikke hadde råd til å betale regningen. Byttet til Telenor og Telenor er suverene på både kundeservicen og betalingsutsettelser. Jeg har absolutt ingenting å utsette på Telenor ihvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #19 Skrevet 31. august 2005 UPC er et selskap som formidler telefon, internett osv. ok,takk,det var meg som lurte... Men kjære trådstarter,du må da få kreditt med banken din?... ← Kan ha noe med at jeg er student altså. Har søkt om kreditt men fikk ikke svar på dagen Jeg har inntekt, men ikke den største.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #20 Skrevet 1. september 2005 UPC er ikke de krasseste på purringer og inkassovarsler ihvertfall. Jeg søkte om betalingsutsettelse, men fikk det ikke. Resultatet ble at neste måned slo de sammn de 2 regningene og la på en purregebyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå