AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Del Skrevet 15. april 2021 Jeg trente på treningssenter eller i svømmehallen hver dag før de stengte ned i fjor. Jeg trener ute, men det holder ikke. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 5e15c...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 15. april 2021 #2 Del Skrevet 15. april 2021 "Skulle ønske jeg skadet meg" Hvordan skulle det gått med trening da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Del Skrevet 15. april 2021 Khadira skrev (49 minutter siden): "Skulle ønske jeg skadet meg" Hvordan skulle det gått med trening da? Hadde jeg brukket en arm så hadde jeg fremdeles hatt muligheten til å trene bein Anonymkode: 5e15c...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 15. april 2021 #4 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde jeg brukket en arm så hadde jeg fremdeles hatt muligheten til å trene bein Anonymkode: 5e15c...c3e Greit nok, men da har jeg uansett et spørsmål til det opprinnelige innlegget ditt. Du ønsker legeerklæring så du kan trene. På hvilket grunnlag? Hadde du hatt grunnlag for legeerklæring hadde du vel fått det i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #5 Del Skrevet 15. april 2021 YouTube har mye forskjellig hjemmetrening av hele kroppen, alt fra cardio til styrke. Hvorfor ikke starte med det. Eller gå toppturer. Intervall. Mye du kan trene med litt fantasi. Anonymkode: 22fbb...4c3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #6 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde jeg brukket en arm så hadde jeg fremdeles hatt muligheten til å trene bein Anonymkode: 5e15c...c3e Tror du seriøst at du kan få legeerklæring for å trene bein hvis du har brekt en arm? Hvorfor iallverden tror du at du skal få det? Anonymkode: 9bf87...f14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnyonymBruker Skrevet 15. april 2021 #7 Del Skrevet 15. april 2021 Er vel ikke verre enn at du sier til legen at du sliter med ubehag og lett smerte i rygg/skulder/nakke etter 1 år med hjemmekontor. Si du hadde lignende i studietiden, men at det gikk over da du begynet med styrketrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 15. april 2021 #8 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trente på treningssenter eller i svømmehallen hver dag før de stengte ned i fjor. Jeg trener ute, men det holder ikke. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 5e15c...c3e Det er folk med kroniske sykdommer eller skader på opptrening som får trene. Du får ikke trene resten av kroppen fordi du har brukket en arm. Hvis du ikke er syk er du jo samme situasjon som oss andre. Det har kommet råd om hjemmetrening og utetrening, trening er full mulig . Må innrømme at mine strikker og manualer har ligget urørt siden jul, men en får til det en vil. Håper for oss alle at ting åpner snart. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #9 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde jeg brukket en arm så hadde jeg fremdeles hatt muligheten til å trene bein Anonymkode: 5e15c...c3e Jeg brakk armen en gang, du får bare gå til en fysioterapeut og stå der og lære deg å rotere håndleddet og holde en penn Man kan gjøre mye hjemme, jeg har kjøpt en stor matte og masse vekter, kettlebells og strikk, man kan også gjøre litt med egen kroppsvekt. Men savner treningssenter, ja.. Tror du må ha en sykdom eller skade som du ikke vil ha for og få attest. Anonymkode: 95d7d...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 15. april 2021 #10 Del Skrevet 15. april 2021 AnyonymBruker skrev (5 minutter siden): Er vel ikke verre enn at du sier til legen at du sliter med ubehag og lett smerte i rygg/skulder/nakke etter 1 år med hjemmekontor. Si du hadde lignende i studietiden, men at det gikk over da du begynet med styrketrening Er det virkelig så enkelt? Har hørt om både folk med bechtrews og fybriosit som ikke får. Det er vel ulikt fra lege til lege , men nå ble jeg litt irritert . Alle kan jo påstå « ubehag» som ikke kan bevises/ motbevises så da må de jo åpne for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #11 Del Skrevet 15. april 2021 Anonyminist skrev (1 time siden): Er det virkelig så enkelt? Har hørt om både folk med bechtrews og fybriosit som ikke får. Det er vel ulikt fra lege til lege , men nå ble jeg litt irritert . Alle kan jo påstå « ubehag» som ikke kan bevises/ motbevises så da må de jo åpne for alle. Hvis du går til lege eller fysio og sier at det ble bedre med styrketrening så får man jo råd om øvelser (sittestilling og styrkeøvelser) som man kan gjøre HJEMME. Det betyr jo ikke at en får en erklæring på at man har lov å trene på treningsstudio? Anonymkode: 9bf87...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 15. april 2021 #12 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du går til lege eller fysio og sier at det ble bedre med styrketrening så får man jo råd om øvelser (sittestilling og styrkeøvelser) som man kan gjøre HJEMME. Det betyr jo ikke at en får en erklæring på at man har lov å trene på treningsstudio? Anonymkode: 9bf87...f14 Det vil jeg tro. Jeg har selv en ryggsykdom og har gått til Fysioterapaut og lært og trene meg opp. Så fortsatte jeg alene på treningssenter. Nå alene hjemme ( men sliter med motivasjonen ) Jeg får ikke legeerklæring om og trene på treningsstudio . Synes det er rart at andre da kan si at de har problemer med skuldrene så får de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #13 Del Skrevet 17. april 2021 Hva med PT-timer? Jeg får trene på senter som er stengt for egentrening siden jeg trener med PT. Da behøver jeg ikke legeerklæring Anonymkode: c6133...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 19. april 2021 #14 Del Skrevet 19. april 2021 Har fått meg en slik erklæring pga min helse i håp om å få trent, men fikk avslag på mitt senter da de er redde for å gjøre feil mtp smittefare og trengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå