AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Skrevet 15. april 2021 Hei! Jeg skal møte svigermor for første gang i dag. Jeg og kjæresten min er i slutten av 20-årene. Bør jeg ha med en gave, f.eks. blomster? Blir det for mye? Bør jeg pynte meg, eller prøve å se casual og ujålete ut? Hva sier jeg? Har masse nerver... husker omtrent ikke vanlig sosial interaksjon Anonymkode: 12cfe...d4a
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #2 Skrevet 15. april 2021 Det er jo mange svigermødre som synes at ingen er gode nok for sønnen sin, og det er det jeg er redd for... De kommer fra en finere familie enn meg... Anonymkode: 12cfe...d4a
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Skrevet 15. april 2021 Du skal møte din kjærestes mor. Har du med deg blomster eller en liten oppmerksomhet er det hyggelig, kanskje en flaske vin? Vær casual pyntet. Anonymkode: adb95...e47 3
SoWhat? Skrevet 15. april 2021 #4 Skrevet 15. april 2021 Ta med noe dere kan spise til kaffen. Kjøp et eller annet på et bakeri, eller sjokolade eller noe. 1
petter333 Skrevet 15. april 2021 #5 Skrevet 15. april 2021 det høres bra ut, lit pyntet, men mest mulig vanlig. Alle liker blomster om hun ikke har allergi. Ta det litt rolig med meninger du har, se det an. Husk at hun er veldig glad i han 3
Jessic_a Skrevet 15. april 2021 #6 Skrevet 15. april 2021 En flakse vin. Spør gjerne sønnen om hun foretrekker rød eller hvit. Spør om hun pleier å være dårlig dagen etter vin, så kan du eliminere flere typer vin. Spør han evt om hun liker roser eller tulipaner. Så kjøper du bare en av delene. Vær deg selv. Du er bra nok. Ta på deg noe du føler deg komfortabel i. Og til slutt, bare husk at foreldrene også bare er mennesker. Lykke til. You got this 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #7 Skrevet 15. april 2021 Tipper blomster eller noe å spise på blir satt pris på, spør din kjære hva hun liker Kle deg normal +, altså kanskje noe litt finere enn du bruker hjemme. Og oppfør deg høflig så går det nok veldig greit Anonymkode: 4a9de...e40
Arkana Skrevet 15. april 2021 #8 Skrevet 15. april 2021 Ta gjerne med blomster eller noe å spise på slik flere har foreslått. Kle deg normalt pent. Husk at hun sannsynligvis er akkurat like nervøs som deg og er opptatt av at du skal like henne og at dere skal komme overens. Dette kommer til å gå veldig fint. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #9 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei! Jeg skal møte svigermor for første gang i dag. Jeg og kjæresten min er i slutten av 20-årene. Bør jeg ha med en gave, f.eks. blomster? Blir det for mye? Bør jeg pynte meg, eller prøve å se casual og ujålete ut? Hva sier jeg? Har masse nerver... husker omtrent ikke vanlig sosial interaksjon Anonymkode: 12cfe...d4a Hun er ikke svigermora di. Kun mammaen til kjæresten din. Slapp av. Er du nerviøs, så la de andre styre samtalen og bare delta selv. Anonymkode: 637d6...bd0 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #10 Skrevet 15. april 2021 Ville ikke tatt med noe og kledd meg som vanlig. Er ikke sikkert hun drikker vin, og kanskje hun ikke spiser sjokolade. En enkel bukett tulipaner kanskje. Anonymkode: 4e2fc...28e 2
Frklille Skrevet 15. april 2021 #11 Skrevet 15. april 2021 Hvis dere skal der på typ dagtid, så ta med litt bakverk til kaffen? Eller om dere skal spise middag der, ta med en dessert? Du må se an situasjonen du selv skal være i. Hun er fortsatt ''bare'' moren til kjæresten din. Ta det kuli, pust med magen Jeg personlig hadde nok ikke tatt med noe alkohol eller blomster ved første møte. Dette fordi jeg tok med ei flaske vin engang så viste det seg at moren blir skikkelig dårlig av den type vin at jeg fikk den med hjem igjen. Passe flaut 😆 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #12 Skrevet 15. april 2021 Jeg ville tatt med blomster, det er det sikreste. Anonymkode: 1d9aa...05c 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #13 Skrevet 15. april 2021 Du kan kle deg opp fint, men ikke smink deg for mye. Ta med roser gjerne, og vær imøtekommende, og smil masse. Å smile har fått meg langt i livet ❤️😂 Anonymkode: fe435...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå