Gjest Lillemy98 Skrevet 15. april 2021 #1 Del Skrevet 15. april 2021 (endret) Fått svar på det jeg lurte pp Endret 15. april 2021 av Lillemy98 Fått svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheTrollHunter Skrevet 15. april 2021 #2 Del Skrevet 15. april 2021 Er bare å anmelde. Vedkommende vil få et brev om info. Mange ganger holder dette og folk slutter. Hvis vedkommende ikke slutter kan du be om kontaktforbud. Hvis det brytes sliter vedkommende og risikerer både bot og fengsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemy98 Skrevet 15. april 2021 #3 Del Skrevet 15. april 2021 TheTrollHunter skrev (Akkurat nå): Er bare å anmelde. Vedkommende vil få et brev om info. Mange ganger holder dette og folk slutter. Hvis vedkommende ikke slutter kan du be om kontaktforbud. Hvis det brytes sliter vedkommende og risikerer både bot og fengsel Ok, har anmeldt. Men ble henlagt dagen etterpå siden det ikke var ulovelig det vedkommende hadde gjort. Så vet ikke om jeg skal klage eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemy98 Skrevet 15. april 2021 #4 Del Skrevet 15. april 2021 Har rettet opp innlegget nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest McGjest Skrevet 15. april 2021 #5 Del Skrevet 15. april 2021 (endret) Hva ønsker du å oppnå? At personen straffes eller at meldingene skal opphøre? Om siste, begjær et besøksforbud så tar en jurist en vurdering. Om juristen sier at vilkårene ikke er tilstede, kan dere klage. Men de fleste jurister beslutter ingenting uten å ha hørt versjonen til den andre parten - i så fall vil politiet oppsøke personen og ta et avhør. Kanskje dette er nok til at meldingene opphører. Om det er i sosiale medier, kan det være tilstrekkelig å blokkere. Endret 15. april 2021 av Gjest McGjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemy98 Skrevet 15. april 2021 #6 Del Skrevet 15. april 2021 (endret) Fått svar Endret 15. april 2021 av Lillemy98 Fått svar på det jeg lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå