Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #161 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gir deg noe å repetere og repetere uten å komme videre? Anonymkode: afd01...ddc Det er jo vanskelig
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #162 Skrevet 16. april 2021 Kjære TS Det er helt klart at du har det vanskelig og trenger både noen å snakke med og bekreftelse. Vi får ikke gjort noe med tennene dine. Har du ingen voksne du kan snakke med? Etter å ha lest trådene dine så kan det virke som om du strammer musklene i kjeven. Dette kan gi smerter i kjeve, tenner, øre, ansikt og hals. Det finnes øvelser for stramme kjevemuskler, prøv å google det og se om det hjelper å gjøre disse øvelsene. Og tenk på om du strammer musklene mye, det gjøres ofte ubevisst ved stress eller angst. Anonymkode: 687f8...3a1 4
Smascha Skrevet 16. april 2021 #163 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjære TS Det er helt klart at du har det vanskelig og trenger både noen å snakke med og bekreftelse. Vi får ikke gjort noe med tennene dine. Har du ingen voksne du kan snakke med? Etter å ha lest trådene dine så kan det virke som om du strammer musklene i kjeven. Dette kan gi smerter i kjeve, tenner, øre, ansikt og hals. Det finnes øvelser for stramme kjevemuskler, prøv å google det og se om det hjelper å gjøre disse øvelsene. Og tenk på om du strammer musklene mye, det gjøres ofte ubevisst ved stress eller angst. Anonymkode: 687f8...3a1 Høyr på Anonym over her, TS. Alle her vil deg bare vel, samtidig som det berre er du som må ta neste steg. Kanskje denne kan hjelpa? Eg brukte denne sjølv for ei stund sidan då eg hadde sterke nakkesmerter (som delvis kom av stram kjevemuskulatur). ❤️ Alt godt til deg 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #164 Skrevet 16. april 2021 TS, jeg husker du spurte om hvordan man kunne bli anonym, men jeg kan ikke se at noen har svart deg på det. Nederst, under der hvor du skriver innlegget, har du to knapper. Den ene er for å følge tråden, den andre er for å skrive som anonym. Anonymkode: bf4c6...825 2
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #165 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS, jeg husker du spurte om hvordan man kunne bli anonym, men jeg kan ikke se at noen har svart deg på det. Nederst, under der hvor du skriver innlegget, har du to knapper. Den ene er for å følge tråden, den andre er for å skrive som anonym. Anonymkode: bf4c6...825 Vet ikke hvor man finner det
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #166 Skrevet 16. april 2021 Der dette står skrevet: Skriv som anonym. Husk at du ikke kan redigere eller slette innlegget selv i etterpå. Send inn svar Anonymkode: bf4c6...825
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #167 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Der dette står skrevet: Skriv som anonym. Husk at du ikke kan redigere eller slette innlegget selv i etterpå. Send inn svar Anonymkode: bf4c6...825 Ja ser det, men vet ikke hvor det står kinne du sende link
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #168 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (Akkurat nå): Ja ser det, men vet ikke hvor det står kinne du sende link Du trykker bare på den grå, ovale knappen rett til Venstre for teksten Anonymkode: bf4c6...825
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2021 #169 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (21 minutter siden): Får kun 1 tannlege dekt og vet ikke hvordan jeg bruker slike sider. Kan prate med folk online, men ikke søke ting fordi man må gå dit. Du må ikke gå noen steder, du logger deg inn på helse Norge . Når du klarer og logge deg inn her, klarer du og logge deg inn der. Hvorfor skriver du at du bare får en tannlege dekt, har du søkt?
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #170 Skrevet 16. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du trykker bare på den grå, ovale knappen rett til Venstre for teksten Anonymkode: bf4c6...825 Hvor? Kan du vise bilde Endret 16. april 2021 av Hiro
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #171 Skrevet 16. april 2021 Anonyminist skrev (Akkurat nå): Du må ikke gå noen steder, du logger deg inn på helse Norge . Når du klarer og logge deg inn her, klarer du og logge deg inn der. Hvorfor skriver du at du bare får en tannlege dekt, har du søkt? Vi søkte en. Foreldre sa jeg kun får et sted dekt
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2021 #172 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (1 minutt siden): Vi søkte en. Foreldre sa jeg kun får et sted dekt Gjennom hva? Hvor søkte foreldrene dine? Hvorfor må du til masse tannleger , du trenger vel helst en du er trygg på?
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #173 Skrevet 16. april 2021 Anonyminist skrev (8 minutter siden): Gjennom hva? Hvor søkte foreldrene dine? Hvorfor må du til masse tannleger , du trenger vel helst en du er trygg på? Vi søkte et sted men en venn av meg mente de er som skoletannlege og de hjelper ikke mye. Hun byttet tannlege
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2021 #174 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (5 minutter siden): Vi søkte et sted men en venn av meg mente de er som skoletannlege og de hjelper ikke mye. Hun byttet tannlege Javel.. så da ga du opp alt? Du trenger et helhetlig tilbud. Hjelp til og få informasjon om hvilken diagnose du har, noen og snakke med, noen til og ta telefoner og bli med deg/ kjøre deg til ting når du har angst osv .. i den pakken ligger gratis tannlege , uavehengig av vennen din og skoletannlege . Du må prøve og fokusere litt. Søk på helse Norge . Skriv et brev til foreldrene dine og be om opplysninger om diagnose . Snakk med eller skriv til den/ de du bor med.
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #175 Skrevet 16. april 2021 Anonyminist skrev (4 minutter siden): Javel.. så da ga du opp alt? Du trenger et helhetlig tilbud. Hjelp til og få informasjon om hvilken diagnose du har, noen og snakke med, noen til og ta telefoner og bli med deg/ kjøre deg til ting når du har angst osv .. i den pakken ligger gratis tannlege , uavehengig av vennen din og skoletannlege . Du må prøve og fokusere litt. Søk på helse Norge . Skriv et brev til foreldrene dine og be om opplysninger om diagnose . Snakk med eller skriv til den/ de du bor med. Jeg bor jo med mine foreldre
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2021 #176 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (9 minutter siden): Jeg bor jo med mine foreldre Du skrev jo at du bor så langt unna dem? Da er det jo ikke noe problem ! Du spør de hva slags diagnose du har, spør de hvorfor i all verden du ikke har fått noe oppfølging etter diagnose, ber om og få legeattester, ber de og søke deg inn under ambulent team eller tilsvarende der du bor, og ber de bestille hjemmebesøk av fastlegen .
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #177 Skrevet 16. april 2021 Anonyminist skrev (6 minutter siden): Du skrev jo at du bor så langt unna dem? Da er det jo ikke noe problem ! Du spør de hva slags diagnose du har, spør de hvorfor i all verden du ikke har fått noe oppfølging etter diagnose, ber om og få legeattester, ber de og søke deg inn under ambulent team eller tilsvarende der du bor, og ber de bestille hjemmebesøk av fastlegen . Nei ikke foreldre, men andre i slekten
Khloe P.T Skrevet 16. april 2021 #178 Skrevet 16. april 2021 Jeg har ikke lest hele tråden din TS, så jeg vet ikke om noen har sagt det før. Du trenger ingen tannlege men en psykolog eller psykiater. Det er helt klart at her er mange vrangforestillinger ute og går. Jeg håper du søker hjelp og at du etter hvert får det bra med deg selv. Jeg er sikker på at du har et vakkert smil. 1
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2021 #179 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (21 minutter siden): Nei ikke foreldre, men andre i slekten Hva har det med saken og gjøre? Skal de fikse tennene dine? Folk bruker masse tid på og gi deg hjelp, og du bare kverulerer. Jeg aner ikke om du troller eller om du er virkelig syk for her er det ingen sammenheng . Hvis du ikke vil vite hva slags diagnose du har, hvilke rettigheter du har , få hjelp av lege, psykiatrisk , praktisk hjelp eller tannlege står det ikke mye igjen . Vet ikke hvorfor det er vesentlig for alt dette at andre i slekten bor langt vekk.... 🤦♀️
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #180 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (2 timer siden): Hvor? Kan du vise bilde Kan ikke legge ut bilde. Bare let, så finner du det nok. Anonymkode: bf4c6...825
Fremhevede innlegg