Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #141 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva slags andre sykdommer har du som hindrer deg i å fikse problemene? Anonymkode: 86e51...e8e Har autisme så sliter med det sosiale
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #142 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva slags andre sykdommer har du som hindrer deg i å fikse problemene? Anonymkode: 86e51...e8e Har svart på det du lurte
Djungelvrål Skrevet 16. april 2021 #143 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (Akkurat nå): Har svart på det du lurte Skjønner du ikke at vi ikke kan hjelpe deg og at du må oppsøke tannlege? Vi kan jo ikke fikse tennene dine. 1
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #144 Skrevet 16. april 2021 (endret) Peonjenta skrev (2 minutter siden): Skjønner du ikke at vi ikke kan hjelpe deg og at du må oppsøke tannlege? Vi kan jo ikke fikse tennene dine. Jeg svarte en annen siden personen stilte spørsmål om et emnet Endret 16. april 2021 av Hiro
Honey Dew Skrevet 16. april 2021 #145 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (42 minutter siden): Jeg svarte en annen siden personen stilte spørsmål om et emnet Joda, men vi kan faktisk ikke hjelpe deg med å fikse tennene dine. Det hjelper ingenting om vi holder på å mase om dette i evigheter. Tennene dine blir ikke bedre av det. Du må dra til TANNLEGEN SELV 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #146 Skrevet 16. april 2021 Hva mener du egentlig med at du ikke kjenner igjen tennene dine? Anonymkode: bf4c6...825
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #147 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (6 timer siden): Har autisme så sliter med det sosiale Anonymkode: 81c51...9e7
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2021 #148 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (6 timer siden): Har autisme så sliter med det sosiale Har du ikke noe støtteapparat ? Som kan hjelpe deg med tannlegen ? Evt medikamenter ?
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #149 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva mener du egentlig med at du ikke kjenner igjen tennene dine? Anonymkode: bf4c6...825 De har blitt kortere og de er ikke som før. Har mye slitasje og greier ikke p tygge maten. De iser konstant og har ert vondt
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #150 Skrevet 16. april 2021 Anonyminist skrev (2 minutter siden): Har du ikke noe støtteapparat ? Som kan hjelpe deg med tannlegen ? Evt medikamenter ? Nei jeg har ikke
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2021 #151 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (4 minutter siden): Nei jeg har ikke Det er veldig rart. Klarer du og søke selv? Har du noe familie? Grei fastlege? Søke advokat hjelp ( som kan søke om kommunal støtte osv ) hvordan sliter du sosialt ? Angst? Hva er det med autisme som gjør at du ikke kan gå til tannlegen ? Er du autist utifra « den gamle modellen « , eller autist spekter ? Hvordan fikk du diagnosen ?
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #152 Skrevet 16. april 2021 (endret) Anonyminist skrev (4 minutter siden): Det er veldig rart. Klarer du og søke selv? Har du noe familie? Grei fastlege? Søke advokat hjelp ( som kan søke om kommunal støtte osv ) hvordan sliter du sosialt ? Angst? Hva er det med autisme som gjør at du ikke kan gå til tannlegen ? Er du autist utifra « den gamle modellen « , eller autist spekter ? Hvordan fikk du diagnosen ? Autisme spekter tror jeg. Fikk da jeg var 14 og har mye angst. Familie bor ikke ved område der vi bor. Jeg kanke ta buss og taxi alene som p ringe folk. Snakke på tlf. Dra til ting. Er veldig sensitiv i ting og liker ikke endringer. Akk som det med tenna.. jeg liker dem ikke og er 19. vil liksom ikke ha nedslitte tenner Endret 16. april 2021 av Hiro
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #153 Skrevet 16. april 2021 Anonyminist skrev (4 minutter siden): Det er veldig rart. Klarer du og søke selv? Har du noe familie? Grei fastlege? Søke advokat hjelp ( som kan søke om kommunal støtte osv ) hvordan sliter du sosialt ? Angst? Hva er det med autisme som gjør at du ikke kan gå til tannlegen ? Er du autist utifra « den gamle modellen « , eller autist spekter ? Hvordan fikk du diagnosen ? Klarer ikke å søke selv..
Gjest laPistola Skrevet 16. april 2021 #154 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (12 minutter siden): Autisme spekter tror jeg. Fikk da jeg var 14 og har mye angst. Familie bor ikke ved område der vi bor. Jeg kanke ta buss og taxi alene som p ringe folk. Snakke på tlf. Dra til ting. Er veldig sensitiv i ting og liker ikke endringer. Akk som det med tenna.. jeg liker dem ikke og er 19. vil liksom ikke ha nedslitte tenner Du skriver der « vi» bor. Hvem bor du med? Det du skal ha, hvis du beskriver situasjonen riktig , er hjelp av ambulent team. Du skal ha en psykiatrisk sykepleier som du både kan snakke med, ta telefoner for deg, og følge deg til møter. Sannsynligvis vil du også kunne få tannlege dekket. Du er tydelig i stand til og bruke internett. Du søker om hjelp online via helse Norge . Trenger ikke ringe. Det høres veldig rart ut ut at du tror du fikk diagnose når du var 14, og ikke er sikker på hva det er. Kan du skrive til foreldrene dine eller annen familie og spørre? Den / de du bor sammen med spørre? uansett .. logg deg inn på helsenorge og søk på psykiatrisk hjelp i kommunen / bydelen , og be om og få fastlegen på hjemmebesøk om du ikke klarer og gå dit.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #155 Skrevet 16. april 2021 Honey Dew skrev (49 minutter siden): Joda, men vi kan faktisk ikke hjelpe deg med å fikse tennene dine. Det hjelper ingenting om vi holder på å mase om dette i evigheter. Tennene dine blir ikke bedre av det. Du må dra til TANNLEGEN SELV Anonymkode: afd01...ddc
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #156 Skrevet 16. april 2021 Anonyminist skrev (2 minutter siden): Du skriver der « vi» bor. Hvem bor du med? Det du skal ha, hvis du beskriver situasjonen riktig , er hjelp av ambulent team. Du skal ha en psykiatrisk sykepleier som du både kan snakke med, ta telefoner for deg, og følge deg til møter. Sannsynligvis vil du også kunne få tannlege dekket. Du er tydelig i stand til og bruke internett. Du søker om hjelp online via helse Norge . Trenger ikke ringe. Det høres veldig rart ut ut at du tror du fikk diagnose når du var 14, og ikke er sikker på hva det er. Kan du skrive til foreldrene dine eller annen familie og spørre? Den / de du bor sammen med spørre? uansett .. logg deg inn på helsenorge og søk på psykiatrisk hjelp i kommunen / bydelen , og be om og få fastlegen på hjemmebesøk om du ikke klarer og gå dit. Får kun 1 tannlege dekt og vet ikke hvordan jeg bruker slike sider. Kan prate med folk online, men ikke søke ting fordi man må gå dit.
Honey Dew Skrevet 16. april 2021 #157 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: afd01...ddc Hæ?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #158 Skrevet 16. april 2021 Honey Dew skrev (2 minutter siden): Hæ? Noen ganger må man bare slutte å svare TS, og la en tråd dø ut av seg selv. ❤️ Anonymkode: afd01...ddc 2
Hiro Skrevet 16. april 2021 Forfatter #159 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen ganger må man bare slutte å svare TS, og la en tråd dø ut av seg selv. ❤️ Anonymkode: afd01...ddc Synes det er greit å prate og alle trenger det
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #160 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (1 minutt siden): Synes det er greit å prate og alle trenger det Det gir deg noe å repetere og repetere uten å komme videre? Anonymkode: afd01...ddc 3
Fremhevede innlegg