Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Hiro skrev (10 minutter siden):

Men Jeg er Ikke hu

Men hvordan vil du beskrive smerten? Og hvor lenge har du hatt de smertene? Dager? Uker? 

Anonymkode: 86e51...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hvordan vil du beskrive smerten? Og hvor lenge har du hatt de smertene? Dager? Uker? 

Uker. Tannkjøttet svir, det iser konstant, merker størrelse forskjell, ting sitter fast og får ikke maten ut fra 4 tann til jeksel Kun hvis jeg bruker en tannbørste. Tannpirker funker kun på fortenna, men resten funker ikke og har veldig vondt i skjeven og tennene 

Endret av Hiro
AnonymBruker
Skrevet
Hiro skrev (15 minutter siden):

Uker. Tannkjøttet svir, det iser konstant, merker størrelse forskjell, ting sitter fast og får ikke maten ut fra 4 tann til jeksel Kun hvis jeg bruker en tannbørste. Tannpirker funker kun på fortenna, men resten funker ikke og har veldig vondt i skjeven og tennene 

Det er pga stress de smertene forekommer. Hva er dine hobbyer? Gjør noe du liker og ikke mat tankene dine. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hiro skrev (17 minutter siden):

Anonymkode: afd01...ddc

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er pga stress de smertene forekommer. Hva er dine hobbyer? Gjør noe du liker og ikke mat tankene dine. 

Har hatt stress mange ganger, men har aldri hatt slike smerter før. Jeg har ikke hull

Endret av Hiro
Skrevet
Hiro skrev (18 minutter siden):

Det kan være at du har betent tannkjøtt.

AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Kul måte å trigge TS på.......

• Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Kanskje

AnonymBruker
Skrevet

Du må komme deg til tannlegen, enten for å få fikset et eventuelt problem, eller for å få bekreftet at tennene dine er helt normale. Ising, smerter og mat som sitter fast er ikke greit å måtte leve med.

Bare for å ha sjekket - kan du putte fingeren/ tungespissen helt bakerst i munnen, bak den bakerste jekslene, og sjekke om det muligens kommer opp ei visdomstann der? 
Jeg måtte nylig fjerne ei visdomstann. Det var vanskelig og vondt å tygge, og jeg klarte ikke lukke munnen helt. Det føltes som om de ikke passet sammen, at hele tannrekka hadde forskjøvet seg. Om du ikke skulle kjenne noe, er det uansett greit å  ta en fullsjekk hos tannlege.

Anonymkode: bf4c6...825

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Dette gjør jeg! Funker! 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du må komme deg til tannlegen, enten for å få fikset et eventuelt problem, eller for å få bekreftet at tennene dine er helt normale. Ising, smerter og mat som sitter fast er ikke greit å måtte leve med.

Bare for å ha sjekket - kan du putte fingeren/ tungespissen helt bakerst i munnen, bak den bakerste jekslene, og sjekke om det muligens kommer opp ei visdomstann der? 
Jeg måtte nylig fjerne ei visdomstann. Det var vanskelig og vondt å tygge, og jeg klarte ikke lukke munnen helt. Det føltes som om de ikke passet sammen, at hele tannrekka hadde forskjøvet seg. Om du ikke skulle kjenne noe, er det uansett greit å  ta en fullsjekk hos tannlege.

Anonymkode: bf4c6...825

Har aldri hatt vondt når jeg har fått visdomstenner... har til og med plass i munnen. Før jeg fikk visdomstenner hadde jeg ikke vondt heller. Jeg husker at jeg var i badet og da så jeg en stor bit av visdomstanna som skulle til å vokse forsvinne biten var 2mm

Endret av Hiro
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette gjør jeg! Funker! 

Jeg spiser ikke mye sukker

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg foreslår at du slutter å leker moderator å lar dem som faktisk er moderator gjør jobben sin, istedentfor at du skal leke some n.

Anonymkode: ca9c7...3b6

Du ser kanskje i tråden her at jeg ikke er den eneste som har irritert meg over at det lages nye tråder om det samme temaet, fra den samme brukeren.

• Liker 2
Skrevet
Khadira skrev (8 timer siden):

Du ser kanskje i tråden her at jeg ikke er den eneste som har irritert meg over at det lages nye tråder om det samme temaet, fra den samme brukeren.

Jeg lagde først 2 fordi jeg slettet min gamle bruker også ble de 2 andre borte, men en annen skrev noe så ville svare

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men altså du har ikke mistet en halv cm av alle tennene dine fordi du beit i en brille en dag!!! Nå må du slutte, bestill deg en legetime hos fastlegen din dersom dette er seriøst. Du trenger en psykisk sjekk.

Anonymkode: 67238...859

Jeg har faktisk jeg gjenkjenner dem ikke i det hele tatt...

Skrevet
Hiro skrev (3 minutter siden):

Jeg har faktisk jeg gjenkjenner dem ikke i det hele tatt...

Høres ut som en begynnende psykose. Har du slitt med dette før? 

• Liker 8
Skrevet (endret)
Honey Dew skrev (1 time siden):

Høres ut som en begynnende psykose. Har du slitt med dette før? 

Nei jeg har ikke:(, men juger ikke om ar jeg husker hvordan de så ut

Endret av Hiro
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror på deg ts. Du sliter med tennene. Men hva tror du må gjøres for at du skal få hjelp? Du svarer så kort og diffust og man får ikke mye ut av deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tror på deg ts. Du sliter med tennene. Men hva tror du må gjøres for at du skal få hjelp? Du svarer så kort og diffust og man får ikke mye ut av deg. 

Takk for at du tror på meg:(  jeg har det vanskelig å gjøre ting på egenhånd siden har andre sykdommer.. 

AnonymBruker
Skrevet
Hiro skrev (25 minutter siden):

Takk for at du tror på meg:(  jeg har det vanskelig å gjøre ting på egenhånd siden har andre sykdommer.. 

Hva slags andre sykdommer har du som hindrer deg i å fikse problemene? 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...