Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men du, det er jo normalt at tennene slipes når en blir gamlere. Gi det litt tid, så kommer du til å bli vant til de.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Honey Dew skrev (1 minutt siden):

ingenting galt. Du har kjempefine tenner.

Ja men synes ikke min fjerde tann og jeksler er fine jeg gjenkjenner dem ikke og de kommer ikke opp når jeg smiler som før. Tenner har jo liksom rund i enden, men føler liksom mine er ved tannkjøttet nesten og det pleier å svi

Skrevet
got2go skrev (2 minutter siden):

Men du, det er jo normalt at tennene slipes når en blir gamlere. Gi det litt tid, så kommer du til å bli vant til de.

Jammen mine var ikke sånn. Dette skjedde ved er uhell:( hvis jeg ikke gjorde det så hadde de vært slike som før:(

Skrevet
Hiro skrev (Akkurat nå):

Ja men synes ikke min fjerde tann og jeksler er fine jeg gjenkjenner dem ikke og de kommer ikke opp når jeg smiler som før. Tenner har jo liksom rund i enden, men føler liksom mine er ved tannkjøttet nesten og det pleier å svi

Da får du ta deg en tur til tannlegen.

Skrevet
Hiro skrev (Akkurat nå):

Jammen mine var ikke sånn. Dette skjedde ved er uhell:( hvis jeg ikke gjorde det så hadde de vært slike som før:(

Ja, skjønner det. Men det er ikke mye du får gjort med det! Og dette skjer fra tid til annet, en tygger på noe hardt, også kan en liten bit av emaljen falle av.

• Liker 1
Skrevet
got2go skrev (9 minutter siden):

Ja, skjønner det. Men det er ikke mye du får gjort med det! Og dette skjer fra tid til annet, en tygger på noe hardt, også kan en liten bit av emaljen falle av.

Men dette har aldri skjedd med meg før. Faktisk mye av emaljen falt av her 

Skrevet
Hiro skrev (1 minutt siden):

Som sagt, helt vanlig! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hiro skrev (2 minutter siden):

Fa får du be en tannlege se på det. Din oppfatning av «mye emalje» er muligens ikke det fra et faglig synspunkt.

Anonymkode: 6c91f...d18

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
Hiro skrev (6 minutter siden):

Spiller vel ingen rolle om det ikke har skjedd deg før , en gang må være den første . Ser ingenting galt på bildet, men er jo null stress og fikse slikt hos tannlegen . 

Skrevet
got2go skrev (4 minutter siden):

Som sagt, helt vanlig! 

Ja, men da kommer ikke tenna opp når man smiler. Jeg føler meg flau siden alle folk i min alder har mye bedre tenner enn meg...

Skrevet (endret)
Anonyminist skrev (5 minutter siden):

Spiller vel ingen rolle om det ikke har skjedd deg før , en gang må være den første . Ser ingenting galt på bildet, men er jo null stress og fikse slikt hos tannlegen . 

Ja, men hos meg var set jo alle ikke en tann

Endret av Hiro
Skrevet
Hiro skrev (7 minutter siden):

Ja, men da kommer ikke tenna opp når man smiler. Jeg føler meg flau siden alle folk i min alder har mye bedre tenner enn meg...

Nei, alle folk på din alder har slettes ikke bedre tenner enn deg. 

Men du må rett og slett bare akseptere situasjonen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hiro said:

Ok men det må du vel bare være flau da? 
du møter jo ikke folk på din egen alder uansett? Så hvem er det du går å smiler til dagen lang? 
Jeg skal fortelle deg en hemmelighet, det er ingen som bryr seg hvordan tennene dine ser ut uten om deg selv ;)

du vil bare snakke om det, men det hjelper ikke å bare snakke om det tydeligvis .. da må du ta bussen til en ny tannlege å se hva dem sier. 
Nei ikke legg ansvar over på foreldrene dine igjen, vil du til tannlegen så må du komme deg dit selv. Hvis du ikke ordner med det så skjer det ingen endringer. Hjelper ikke å lage 100 tråder hvis du selv ikke tar ansvar 

men har du tenkt litt på hva du skal gjøre når den nye tannlegen forteller deg at tennene dine er ok? 

Anonymkode: 66913...fde

• Liker 1
Skrevet
got2go skrev (4 minutter siden):

Nei, alle folk på din alder har slettes ikke bedre tenner enn deg. 

Men du må rett og slett bare akseptere situasjonen.

Jeg går jo på skole og jeg ser jo medelevene

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ok men det må du vel bare være flau da? 
du møter jo ikke folk på din egen alder uansett? Så hvem er det du går å smiler til dagen lang? 
Jeg skal fortelle deg en hemmelighet, det er ingen som bryr seg hvordan tennene dine ser ut uten om deg selv ;)

du vil bare snakke om det, men det hjelper ikke å bare snakke om det tydeligvis .. da må du ta bussen til en ny tannlege å se hva dem sier. 
Nei ikke legg ansvar over på foreldrene dine igjen, vil du til tannlegen så må du komme deg dit selv. Hvis du ikke ordner med det så skjer det ingen endringer. Hjelper ikke å lage 100 tråder hvis du selv ikke tar ansvar 

men har du tenkt litt på hva du skal gjøre når den nye tannlegen forteller deg at tennene dine er ok? 

Har ikke tenkt til å lage 100 tråder har kun laget 3

Endret av Hiro
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hiro said:

Jeg går jo på skole og jeg ser jo medelevene

Du står å studere tenner til andre, og får med deg at hjørnene tennene deres har blir 2 mm mindre? 
For du har så god hukommelse ? 

ts bare for at noen har hvite tenner så vet fu ikke hva som foregår i munnen deres. De kan ha hull, syreskader eller helt normale tenner slik som deg!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du står å studere tenner til andre, og får med deg at hjørnene tennene deres har blir 2 mm mindre? 

ts bare for at noen har hvite tenner så vet fu ikke hva som foregår i munnen deres. De kan ha hull, syreskader eller helt normale tenner slik som deg!

Jammen de har ikke slitte tenner og det synes ikke hos dem. Tannlegen fikset jo deres tenner og smerte

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Studerer ikke st hjørnene deres er 2mm mindre, men jeg ser at deres see bedre ut.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hiro said:

Jammen de har ikke slitte tenner og det synes ikke hos dem. Tannlegen fikset jo deres tenner og smerte

Hvordan vet du det? 
det syns jo ikke hos deg heller, hadde du hatt skade hadde tannlegen hjulet deg også

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du det? 
det syns jo ikke hos deg heller, hadde du hatt skade hadde tannlegen hjulet deg også

Det synes hos meg siden når jeg smiler kommer ikke alle tenna opp. Det er ikke bra og før så kom de opp

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...