Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva skjedde med tennene dine og hvorfor iser alle? Bet du på noe hardt en gang og alle ble dårlige? Det virker ikke helt logisk. 

Anonymkode: 86e51...e8e

Jepp bet i noe hardt mye.. kun den ene Dagen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
got2go skrev (3 timer siden):

Hva er det du vil prate om da, ts? Det eneste du er oppgatt av er at tennene dine har blitt 5 mm mindre. Alle sier du må dra til tannlege. Du var til 1, som ikke gadd å gjøre noe. Alle sier st du må dra til ny tannlege. Du sier det er opp til foreldrene dine. 

Det er ikke så mye mer å prate om, egentlig? Jeg skjønner at du bare vil ha noen som jatter med og som sier staaaakkaaaars deg o.l., men folk blir litt oppgitt når du lager 3-4 tråder om det samme!

Har kun laget 3 tråder. Denne er fordi de 2 andre ble slettet. Lagde 2 tråder fordi jeg slettet min andre bruker.

Endret av Hiro
Skrevet
Hiro skrev (17 minutter siden):

Har kun laget 3 tråder. Denne er fordi de 2 andre ble slettet. Lagde 2 tråder fordi jeg slettet min andre bruker.

Det er en god grunn til at trådene dine ble stengt

• Liker 5
Skrevet (endret)
Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Det er en god grunn til at trådene dine ble stengt

Man burde få lov til å prate om ting hvis man vil akk som de med selvmordstanker man trenger andre også, men har fått noen svar fra andre over hva jeg kan gjøre og det er jeg takknemlig for

Endret av Hiro
Skrevet
Hiro skrev (4 minutter siden):

Man burde få lov til å prate om ting hvis man vil akk som de med selvmordstanker man trenger andre også, men har fått noen svar fra andre over hva jeg kan gjøre og det er jeg takknemlig for

Jo men skjønner du ikke? Du spinner og spinner på det samme hele tida!

• Liker 5
Skrevet (endret)
Hiro skrev (10 minutter siden):

Det hjelper ikke hva noen mener om hva som skal diskuteres. Kg har regler for dette.

Endret av Honey Dew
Skrevet
got2go skrev (4 minutter siden):

Jo men skjønner du ikke? Du spinner og spinner på det samme hele tida!

Det er vanskelig når du er frustrert og ting er som du er vant med og at du husker ting og slike ting

Skrevet
Hiro skrev (2 minutter siden):

Det er vanskelig når du er frustrert og ting er som du er vant med og at du husker ting og slike ting

Hva mener du?

• Liker 3
Skrevet
Hiro skrev (3 minutter siden):

Hvilke svar vil du ha da?

Skrevet
got2go skrev (Akkurat nå):

Hva mener du?

Det jeg mener er at det er vanskelig når du er frustrert og ting ikke var som det var og det du er vant med. Jeg sjekker ting ofte og har alltid passet på dem. Er god med tannpuss og slike ting, men på grunn av du bet i noe konstant i en stund gjorde du noe galt som ikke er mulig å fikse igjen. Jeg føler sånn anger og er lei meg siden de ikke blir som de var Og jeg husket

Skrevet
Hiro skrev (Akkurat nå):

Det jeg mener er at det er vanskelig når du er frustrert og ting ikke var som det var og det du er vant med. Jeg sjekker ting ofte og har alltid passet på dem. Er god med tannpuss og slike ting, men på grunn av du bet i noe konstant i en stund gjorde du noe galt som ikke er mulig å fikse igjen. Jeg føler sånn anger og er lei meg siden de ikke blir som de var Og jeg husket

Tannlegen sier jo at det ikke er noe galt med dem

• Liker 2
Skrevet (endret)
Hiro skrev (3 minutter siden):

Men da er jo det eneste du kan gjøre å dra til en tannlege? Har du vært lenge i psykiatrien? Hva sier behandleren din?

Endret av got2go
  • Liker 4
Skrevet
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Tannlegen sier jo at det ikke er noe galt med dem

Jeg vet hva den tannlegen sa, men måten de så ut før og og de er bøyd og kortere gjør meg frustrert de føles også annerledes ut. Jeg vet det tannlegen sier men allikevel ser jeg den forskjellen siden jeg pleide å ta vare på dem hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke bøye tenner 

Anonymkode: 07b48...33d

• Liker 7
Skrevet
Hiro skrev (1 minutt siden):

Jeg vet hva den tannlegen sa, men måten de så ut før og og de er bøyd og kortere gjør meg frustrert de føles også annerledes ut. Jeg vet det tannlegen sier men allikevel ser jeg den forskjellen siden jeg pleide å ta vare på dem hele tiden.

Du må ta deg en tur til fastlegen din. Slike tanker som du har nå er tvangstanker og det kan en få hjelp med.

• Liker 3
Skrevet
got2go skrev (2 minutter siden):

Men da er jo det eneste du kan gjøre å dra til en tannlege? Har du vært lenge i psykiatrien? Hva sier behandleren din?

Jeg skal få en ny har hatt 2 før, men de snakket ned om meg til mine foreldre helt siden jeg var liten derfor har jeg aldri likt psykolog. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man kan ikke bøye tenner 

Anonymkode: 07b48...33d

Nei men sånn at de ser ikke runde ut, men mer flat og fortenne ser ikke spisse ut som før 

Skrevet
Hiro skrev (Akkurat nå):

Nei men sånn at de ser ikke runde ut, men mer flat og fortenne ser ikke spisse ut som før 

Fortenner skal ikke være spisse

• Liker 2
Skrevet (endret)
Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Fortenner skal ikke være spisse

Jeg mener de som er nummer 3 og 4

F5C7D028-282B-4291-976C-18E3D5A677F8.jpeg

Endret av Hiro
Skrevet
Hiro skrev (1 minutt siden):

Jeg mener de som er nummer 3 og 4

F5C7D028-282B-4291-976C-18E3D5A677F8.jpeg

ingenting galt. Du har kjempefine tenner.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...