Gå til innhold

Om tenner

Hiro

Anbefalte innlegg

Altså de jeg pratet med i sta kunne jeg diskutere med dere et sted. Og nei det er ikke noe med mine lepper å gjøre fordi jeg husker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er du den samme som knakk en tann i fjor? 

Dette blir voldsomt. Ta en prat med legen din. 

Anonymkode: 1f146...a46

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du den samme som knakk en tann i fjor? 

Dette blir voldsomt. Ta en prat med legen din. 

Nei jeg er ikke det. Jeg er en annen person. Mine er om at alle er slitt og har slitasje i alle og at de har blitt mindre

Endret av Hiro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khadira skrev (1 minutt siden):

Tråden din ble stengt av en grunn, ble den ikke?

Jo dessverre ble den stengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiro skrev (Akkurat nå):

Jo dessverre ble den stengt

Da foreslår jeg at du leser grunnen til hvorfor den ble stengt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Khadira skrev (1 minutt siden):

Da foreslår jeg at du leser grunnen til hvorfor den ble stengt. 

Har lest, men vil prate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hiro skrev (Akkurat nå):

Nei jeg er ikke det. Jeg er en annen person

Ok, da er det flere av dere. 

Men jeg mener virkelig at du bør ta kontakt med fastlegen din. 

Du la ut et bilde av noe som visstnok skulle være helt forferdelige tenner men de så helt fine ut. Så har du litt ising og ubehag, dette er normalt og noe tannlegen kan hjelpe deg med. Fluorlakk og skylling kan hjelpe mye. Evt kan du få lagt glassiomer på noen tenner. Eller annen behandling.

Bytt tannlege hvis du virkelig mener at tannlegen er dårlig. Ellers bør du snakke med fastlege/psykolog. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, da er det flere av dere. 

Men jeg mener virkelig at du bør ta kontakt med fastlegen din. 

Du la ut et bilde av noe som visstnok skulle være helt forferdelige tenner men de så helt fine ut. Så har du litt ising og ubehag, dette er normalt og noe tannlegen kan hjelpe deg med. Fluorlakk og skylling kan hjelpe mye. Evt kan du få lagt glassiomer på noen tenner. Eller annen behandling.

Bytt tannlege hvis du virkelig mener at tannlegen er dårlig. Ellers bør du snakke med fastlege/psykolog. 

Hva er glassiomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiro skrev (Akkurat nå):

Hva er glassiomer?

En type fyllingsmateriale som inneholder fluor. Legges ofte som fissurforsegling (på tenner med dype furer). Hjelper ofte godt mot ising. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå):

En type fyllingsmateriale som inneholder fluor. Legges ofte som fissurforsegling (på tenner med dype furer). Hjelper ofte godt mot ising. 

Okay tusen takk skal lese om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiro skrev (37 minutter siden):

Har lest, men vil prate

Jammen kjære deg, det hjelper ikke å prate når du ikke er villig til å ta til deg tilbakemeldingene du får.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (5 minutter siden):

Jammen kjære deg, det hjelper ikke å prate når du ikke er villig til å ta til deg tilbakemeldingene du får.

Er villig men de plager meg mye. De var lenger før. Vil bare prate med noen og ikke bli rapportert eller noe sånt:( hvis det er mulig er det mulighet å snakke privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du vil prate om da, ts? Det eneste du er oppgatt av er at tennene dine har blitt 5 mm mindre. Alle sier du må dra til tannlege. Du var til 1, som ikke gadd å gjøre noe. Alle sier st du må dra til ny tannlege. Du sier det er opp til foreldrene dine. 

Det er ikke så mye mer å prate om, egentlig? Jeg skjønner at du bare vil ha noen som jatter med og som sier staaaakkaaaars deg o.l., men folk blir litt oppgitt når du lager 3-4 tråder om det samme!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
got2go skrev (29 minutter siden):

Hva er det du vil prate om da, ts? Det eneste du er oppgatt av er at tennene dine har blitt 5 mm mindre. Alle sier du må dra til tannlege. Du var til 1, som ikke gadd å gjøre noe. Alle sier st du må dra til ny tannlege. Du sier det er opp til foreldrene dine. 

Det er ikke så mye mer å prate om, egentlig? Jeg skjønner at du bare vil ha noen som jatter med og som sier staaaakkaaaars deg o.l., men folk blir litt oppgitt når du lager 3-4 tråder om det samme!

Som om jeg skulle sagt det selv. Det er ikke så mye å prate om når vedkommende ikke vil dra til en annen tannlege. Vi kan ikke hjelpe henne mer enn å gi et slikt råd.

Jeg tror det ligger noe annet til grunn her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skjedde med tennene dine og hvorfor iser alle? Bet du på noe hardt en gang og alle ble dårlige? Det virker ikke helt logisk. 

Anonymkode: 86e51...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Som om jeg skulle sagt det selv. Det er ikke så mye å prate om når vedkommende ikke vil dra til en annen tannlege. Vi kan ikke hjelpe henne mer enn å gi et slikt råd.

Jeg tror det ligger noe annet til grunn her.

Lagde 3 tråder, men 2 på starten på grunn av jeg slettet min andre bruker. Derfor lagde jeg en ny på den nye her, men så ble den andre tråden fjernet bare derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiro skrev (Akkurat nå):

Lagde 3 tråder, men 2 på starten på grunn av jeg slettet min andre bruker. Derfor lagde jeg en ny på den nye her, men så ble den andre tråden fjernet bare derfor

Så dra nå til tannlegen da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...