Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Er det greit at gutta bruker et tonn med voks i håret og er sykelig opptatt av utsendet? Bruker like mye tid på shopping som oss jenter.... selv syntes jeg at en nydusjet gutt er det alle beste uten så mye stash....
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Jeg ser ikke noe problem i at gutter bruker like mye tid som oss på utseende. Hvorfor skulle det være forskjellig fra kjønn til kjønn? Og hvorfor bruker folk ord som "syklig opptatt av utseende" med en gang en gutt shopper like mye som jenter? Er gutter syklige, mens vi bare er normale? Tull, sier jeg. La guttene være så forfengelige de bare vil, og ikke glem, også gutter kan synes at jenter er best "nydusjet og uten så mye stash"!
hilli Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 Må si at jeg liker gutter med naturlig kropp og hår best. Fotballspillerlooken er ihvertfall turn off.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Gjerne nydusja, litt godlukt og voks i håret, men sminke? Neitakk, der går grensen. Sminke er forbeholdt jenter!
Månekvinnen Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Helt enig med siste her, ja... :enig_anim:
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #6 Skrevet 31. august 2005 Synes det er bra at mannfolk har en stil som er stil over! kameraten min står alltid lengre enn meg foran speilet og gnåler til meg om tøy passer sammen, og må løpe ut og inn av soverom og skifte for å få "godkjent" kombinasjonene! Og håret skal jeg ikke snakke om engang, fiksefiksefikse, "ER det fint nåååå?" Skulle trodd han var homo men det er han vel ikke :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå