AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #21 Del Skrevet 16. april 2021 Hva med Bærum øst? Kort vei til jobb og kulturlivet i Oslo. Mange tomme hybler som venter på den perfekte leietakeren. Innenfor sone 1. Anonymkode: 56f4a...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #22 Del Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med Bærum øst? Kort vei til jobb og kulturlivet i Oslo. Mange tomme hybler som venter på den perfekte leietakeren. Innenfor sone 1. Anonymkode: 56f4a...d32 Du har en hybel klar for utleie?😁 Anonymkode: 8a902...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #23 Del Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har en hybel klar for utleie?😁 Anonymkode: 8a902...aa5 Nei, det tok meg 5min å finne nye leietakere, så jeg har dessverre ikke noe å leie ut. Jeg har selv leid i Bærum øst for billig penge og har bare hatt god erfaring med det. Da var det et eldre ektepar som trengte noen til å bo i kjelleren, slik at ikke huset deres stod helt tomt mens de var i Spania. Det er flere slike tomme hybler. Anonymkode: 56f4a...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #24 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 7.10): Hva med sjekke ut Rødtvet/Kalbakken? 4 banen går derfra og til Nydalen på kort tid. Mulig å finne noe til en rimeligere pris enn i selve byen, og et veldig trivelig område. Ikke mye som skjer her utenom skogsturer, men det tar så pass kort tid inn til byen med banen. Anonymkode: 24099...b5e AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 9.48): Enig i dette, fantastisk fint område, elsker turmulighetene og gården der 🥰 Og gode kollektivmuligheter inn til både byen og Nydalem Anonymkode: 453ee...90a AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 10.16): Støtter forslaget om Nittedal e.l når du skal jobbe i Nydalen. Ja, litt reisevei, men litt fint også å starte dagen med en togtur gjennom skogen 🥰 (nb, jeg har ikke prøvd det selv, for alt jeg veit er toga stappa og man starter dagen som en svett sild i tønne 😅). Grefsen, Kjelsås er veldig fint, rolig og nære, men dyrt. Rødtvet og litt utover der er også fint, og sikkert noe billigere. Veldig gode sykkelveier langs ring 3 og oppover forbi Tonsenhagen. Jeg ville heller satsa elsykkel enn bil, da kan du komme deg effektivt til Nydalen og hvor det måtte være fra ganske mange plasser. Anonymkode: 964d7...d89 herlig! Skal sjekke ut. Tusen takk for tips! TS Anonymkode: 64ad2...ab7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå