Gå til innhold

Hvor bo i Oslo og omegn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva med Bærum øst? Kort vei til jobb og kulturlivet i Oslo. Mange tomme hybler som venter på den perfekte leietakeren. 

Innenfor sone 1.

Anonymkode: 56f4a...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med Bærum øst? Kort vei til jobb og kulturlivet i Oslo. Mange tomme hybler som venter på den perfekte leietakeren. 

Innenfor sone 1.

Du har en hybel klar for utleie?😁

Anonymkode: 8a902...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har en hybel klar for utleie?😁

Anonymkode: 8a902...aa5

Nei, det tok meg 5min å finne nye leietakere, så jeg har dessverre ikke noe å leie ut. 

Jeg har selv leid i Bærum øst for billig penge og har bare hatt god erfaring med det. Da var det et eldre ektepar som trengte noen til å bo i kjelleren, slik at ikke huset deres stod helt tomt mens de var i Spania. Det er flere slike tomme hybler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 7.10):

Hva med sjekke ut Rødtvet/Kalbakken? 4 banen går derfra og til Nydalen på kort tid. Mulig å finne noe til en rimeligere pris enn i selve byen, og et veldig trivelig område. Ikke mye som skjer her utenom skogsturer, men det tar så pass kort tid inn til byen med banen. 

Anonymkode: 24099...b5e

AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 9.48):

Enig i dette, fantastisk fint område, elsker turmulighetene og gården der 🥰 Og gode kollektivmuligheter inn til både byen og Nydalem

Anonymkode: 453ee...90a

AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 10.16):

Støtter forslaget om Nittedal e.l når du skal jobbe i Nydalen. Ja, litt reisevei, men litt fint også å starte dagen med en togtur gjennom skogen 🥰 (nb, jeg har ikke prøvd det selv, for alt jeg veit er toga stappa og man starter dagen som en svett sild i tønne 😅). Grefsen,  Kjelsås er veldig fint, rolig og nære, men dyrt. Rødtvet og litt utover der er også fint, og sikkert noe billigere. Veldig gode sykkelveier langs ring 3 og oppover forbi Tonsenhagen. Jeg ville heller satsa elsykkel enn bil,  da kan du komme deg effektivt til Nydalen og hvor det måtte være fra ganske mange plasser.

Anonymkode: 964d7...d89

herlig! Skal sjekke ut. Tusen takk for tips! 

TS

Anonymkode: 64ad2...ab7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...