AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Del Skrevet 15. april 2021 Er halvferdig med en strikkegenser, har bestilt tråd til en annen til meg selv og har attpåtil lovt å strikke en genser til samboeren min når jeg er ferdig med den jeg holder på med nå. I tillegg har jeg noen mindre prosjekter også. Føler meg som en crazy garndame, men er jeg alene om det? 😅 Anonymkode: b60d7...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 15. april 2021 #2 Del Skrevet 15. april 2021 Nei pleier å holde meg til ett stort prosjekt om gangen, men har flere småprosjekter innimellom 😛 av og til litt for mye småprosjekter 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Del Skrevet 15. april 2021 Nei, jeg prøver virkelig å la vær. Jeg jobber med nedover nå, og akkurat nå har jeg 2 store prosjekter samtidig. Målet er å kun ha ett prosjekt på pinnene, alltid Jeg er ikke langt unna. Jeg opplever at om jeg har flere småprosjekter gående, så tar det lang tid før de blir ferdig, og motivasjonen forsvinner. Jeg vil heller gjøre ett prosjekt om gangen uavhengig av størrelse, og bli fortere ferdig med det til glede for meg selv og eventuelt den jeg strikker til Har også redusert mengden garn jeg har kraftig, og også mengden pinner. Jeg er lei av overforbruk og "garn-hoarding" hos meg selv, og problemet er nå fikset. Har ikke kjøpt garn på over to år til noe annet enn et prosjekt jeg startet på med en gang (og fullførte fort). Før kjøpte jeg garn bare fordi det var fine farger, det gjør jeg ikke nå. Nå må jeg få brukt opp alt fra tidligere, og jeg er ikke helt enig i fargevalgene mine for 10 år siden Jeg har gitt bort det verste, nå sitter jeg igjen med store mengder sokkegarn. Tror jeg har nok til 30-50 par sokker, og det skal det også bli til, før jeg er tom Anonymkode: 97637...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 16. april 2021 #4 Del Skrevet 16. april 2021 Eeeeeeh, har nettopp gjort ferdig 3 påbegynte prosjekter, og synes jeg var kjempeflink som fikk ryddet unna litt. Har fortsatt to påbegynte gensere, og begynte på en tredje går. Tør nesten ikke åpne skuffer og skap, for der vet jeg det ligger masse halvferdige greier. Skal prøve å få solgt unna noe garn som jeg vet jeg aldri kommer til å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. april 2021 #5 Del Skrevet 16. april 2021 Akkurat nå holder jeg på med to gensere og en vest til meg selv....liker å ha flere prosjekt på gang samtidig. Ulike plagg til forskjellige situasjoner Den ene genseren har mye mønster, den er grei å strikke på når jeg er alene og konsentrerer meg bedre. Den andre har bol og ermer i ei farge, mønsteret begynner først på brystet. Den er fin å strikke på mens jeg ser tv, i bilen eller hvis jeg har besøk. Vesten begynte jeg på i går...,rett og slett pga jeg ga bort den første jeg strikket og angret, så strikker en ny til meg selv. Generelt så liker jeg å ha flere strikkeprosjekter på gang samtidig for variasjonen sin del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå