Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet (endret)

Hold deg unna Kaza, det er alt for mye virus og annen dritt der. Jeg bruker Warez (fra www.warez.com ). Limewire er også et alternativ. Og de er gratis.

Endret av Hannen
Skrevet (endret)

Takk for tipset! Holder på å installere Wares nå, men hva svarer jeg på dette nifse spørsmålet?: "Would you like to enable our p2p copyright filter?" :redd:

Svarer jeg;

"no, leave the filter of, I understand the risks involved in sharing and downloading information freely the p2p network and do not wish to risk sacrifying performance"

eller

"Yes, turn the filter on, I want to protect myself from the risks of downloading copyright or harmfull material, at the possible sacrifise of performance"

???????????????????

Endret av Naken
Gjest Madeline
Skrevet

Jeg svarte "no". Det er ikke så farlig som det høres ut. Det er lovlig å laste ned musikk (enn så lenge). Vil du ikke dele det du laster ned med andre så er ikke det noe problem, du bestemmer selv om du vil dele eller ei.

Skrevet

Ok. Takker igjen Hannen! :bukke:

Skrevet
Takk for tipset! Holder på å installere Wares nå, men hva svarer jeg på dette nifse spørsmålet?: "Would you like to enable our p2p copyright filter?"  :redd:

Svarer jeg;

"no, leave the filter of, I understand the risks involved in sharing and downloading information freely the p2p network and do not wish to risk sacrifying performance"

eller

"Yes, turn the filter on, I want to protect myself from the risks of downloading copyright or harmfull material, at the possible sacrifise of performance"

???????????????????

Det er for at de skal fraskrive seg noe ansvar hvis brukerne laster ned. Morsomt i grunn, for 99,99% av p2p-programmer hadde ikke eksistert hvis det ikke var for ulovlig ned- og opplastning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...