Danseskjørt Skrevet 15. april 2021 #21 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahahahah jeg craver faktisk lukten av kjellerboden selv! Jeg er gravid nå og kan sitte dere i flere minutter og bare puste inn lukten. Aner ikke hvorfor😅😅😅 Var sånn i mitt første svangerskap også. Anonymkode: 57918...3b3 Jeg er sånn selv om jeg ikke er gravid, husker jeg som barn elska å sniffe inn lukter av kjeller og vaskerom😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #22 Del Skrevet 15. april 2021 Niny skrev (2 timer siden): Er i uke 11 nå og ikke kjent noen form for cravings. Har hatt en dag sånn at åååh ris hørtes godt ut nå, men så har vi ikke hatt noe med ris til middag. Dagen etterpå hadde jeg ikke lyst på ris 😅 Men det er det nærmeste hittil 🙈 Når fikk dere de? Er selv snart i uke 14 og har heller ikke kjent noe til cravings 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4a545...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. april 2021 #23 Del Skrevet 15. april 2021 (endret) Skummet melk! Jeg hadde aldri kjøpt og drukket skummet melk i mitt liv før jeg ble gravid. Men likevel visste jeg med den aller største sikkerhet at det var nettopp skummet melk jeg bare MÅTTE HA!!! Så da begynte jeg å helle i meg en hel liters kartong på styrten med iskald skummet melk, noen ganger to, pr dag. Det var så mye kald drikke på en gang, så jeg ble helt iskald inni meg og begynte å hakke tenner etterpå og fryse. Husker ikke hvor lenge i svangerskapet jeg drakk skummet melken, men jeg drakk det ikke igjen etter at barnet ble født. Endret 15. april 2021 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #24 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er selv snart i uke 14 og har heller ikke kjent noe til cravings 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4a545...dfa Nå 3 gang så fikk jeg ikke cravings før slutten av 2 trimester, overgang til 3 Anonymkode: 56791...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #25 Del Skrevet 17. april 2021 Har aldri vært fan av smågodt. Har heller elsket salt snacks. Gjennom svangerskapet var det helt tvert om. Rørte ikke snacks, men smågodt måtte jeg ha til lørdagskvelden.. Og fra andre trimester drakk jeg to liter melk hver dag. En natt vi var helt tom begynte jeg å grine i kjøleskapet og samboer måtte rykke ut og kjøpe 😬😝 trodde ikke jeg var en av de fiksjonskaraktetene man ser på tv som griner når tingen du craver ikke er tilgjengelig 😂 Anonymkode: b961a...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 17. april 2021 #26 Del Skrevet 17. april 2021 Denne gangen har jeg bare hatt cravings for appelsinjuice foreløpig, ferskpresset med fruktkjøtt. Med forrigemann hadde jeg så ekstremt sug på peppersaus med ananas i.😂 Jeg visste ikke hva jeg skulle ha det som tilbehør til. Prøvde med kotelett. Funket forsåvidt greit, men var mest sausen og ananasen jeg ville ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 17. april 2021 #27 Del Skrevet 17. april 2021 Surt og salt. Spesielt surt! Så jeg drakk mye (sukkerfri) limonade, knasket grønne epler og kastet meg over sure biter i smågodthyllene 🤭😅 Jeg fikk helt avsmak fra søte ting, jeg kunne nesten ikke se på sjokolade eller vingummi uten å bli sånn småkvalm 😂 Kims french fries var også himmel på jord ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solen2345 Skrevet 17. april 2021 #28 Del Skrevet 17. april 2021 Varierte utover svangerskapet. Lakris og rødvin var gjengangere 🙈 Var også hekta på appelsin en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #29 Del Skrevet 17. april 2021 Første svangerskap: Fiskekaker, chilisaus, saftige frukter Andre svangerskap: rå blomkål 🤔 Anonymkode: e5c7b...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #30 Del Skrevet 17. april 2021 On 4/15/2021 at 9:15 AM, AnonymBruker said: Jeg lurer på om noen hadde noen rare cravings gjennom sitt svangerskap Jeg hadde vidt forskjellige cravings hver gang. Første svangerskap var det ostepops, andre var det svarte oliven og tredje var det Piano vaniljesaus 😄 Jeg kunne drikke en hel stor forpakning Piano vaniljesaus i løpet av timer. Dere som er gravide nå kan også svare Anonymkode: 0dcea...573 Hadde Dilla på makrell i tomatsaus ved første svangerskap, og andre svangerskap hadde jeg dilla på pizza. 3 svangerskap gikk det I epler og lakris. Hadde også dilla på rare lukter som bensin/diesel lukt og garasjelukt og eksoslukt fra bilen og lukten av spyleveske og universal spray.🤪 lurer på hva det blir neste gang😜 Anonymkode: a6f2a...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #31 Del Skrevet 17. april 2021 Melk i litervis. Jeg har aldri drukket så mye melk som de gangene jeg har vært gravid. Og vannmelon! Anonymkode: f031d...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #32 Del Skrevet 17. april 2021 Spekemat! Pleier ikke å spise det til vanlig, men under graviditeten elsket jeg det. Spiste det nesten daglig Anonymkode: 9475a...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #33 Del Skrevet 17. april 2021 Lukte på blyantspiss. Begynte å fargelegge som en gal, bare for å spisse blyantene og lukte på det. Mot slutten av graviditeten begynte jeg å tygge på blyantene også. Også sølepyttvann. Sa jeg skulle ut å «jobbe i hagen», men jeg gikk bak hushjørnet og smug-drakk sølepyttvann. Utrolig at jeg ikke ble syk/dårlig i magen. (Barnet er nå 4 år, frisk og rask - og ser ikke ut til å ha tatt skade av de jævlige cravingsene mine) Anonymkode: 1cf62...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 17. april 2021 #34 Del Skrevet 17. april 2021 rød løk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #35 Del Skrevet 18. april 2021 Ville så gjerne ha mer surt godteri da jeg spiste godteri. Jeg spiser aldri surt godteri til vanlig. Siste månedene gikk det mye i sjokolademelk, har ikke rørt det siden da. Anonymkode: bc327...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #36 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Spekemat! Pleier ikke å spise det til vanlig, men under graviditeten elsket jeg det. Spiste det nesten daglig Anonymkode: 9475a...74a Troll 🙄 Anonymkode: bc327...862 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 18. april 2021 #37 Del Skrevet 18. april 2021 Leverpostei med sylteagurk i begynnelsen, kålstuing en liten periode og på slutten klementiner, kunne spise 1kg daglig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #38 Del Skrevet 18. april 2021 Sur frukt, appelsiner og pasjonsfrukt spesielt! Og masse appelsinjuice Anonymkode: 6adef...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paper Clip Skrevet 18. april 2021 #39 Del Skrevet 18. april 2021 (endret) Appelsiner, solbær og cheese burger. Før jeg ble gravid spiste jeg aldri hamburger. Jeg kunne levd på cheeseburger fra Mc Donalds, hvis det var opp til meg. Rar cravings. Og wienerpølse i lompe med sprøstekt løk. Helst den fra Narvesen. Endret 18. april 2021 av Paper Clip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #40 Del Skrevet 18. april 2021 Rå kyllingpølser. Forstod ikke at det var en craving før etter fødselen. Hadde sykt mange middager med kyllingpølser siste 4 mnd av graviditeten, og kjøpte alltid en pakke ekstra som jeg kunne spise underveis. Har ikke hatt lyst på det etterpå.. Anonymkode: be449...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå