AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #41 Del Skrevet 18. april 2021 solmåneogstjerner skrev (På 15.4.2021 den 9.25): Isbiter. Bare helt vanlige isbiter av vann. Jeg tygget isbiter hele dagen, store mengder. Ble stressa av å være hjemmefra på steder jeg ikke hadde det tilgjengelig, og hadde alltid med en boks med isbiter. Når det var tomt så måtte jeg hjem 😂 Var kun i det ene svangerskapet, har aldri drevet med dette verken før eller siden. Dette er visst tegn på jernmangel kom jeg over et sted for litt siden! Anonymkode: 1f3b6...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #42 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er visst tegn på jernmangel kom jeg over et sted for litt siden! Anonymkode: 1f3b6...bd0 Les om pagofagi, da kommer det opp mye om link til jernmangel, som jo er vanlig i svangerskap. Anonymkode: 1f3b6...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 18. april 2021 #43 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Les om pagofagi, da kommer det opp mye om link til jernmangel, som jo er vanlig i svangerskap. Anonymkode: 1f3b6...bd0 Det er da ikke jern i vann? Ikke mye ihvertfall. Men interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #44 Del Skrevet 23. april 2021 Sitrus Anonymkode: a91f2...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 23. april 2021 #45 Del Skrevet 23. april 2021 (endret) Første svangerskap: bamsemums Siste svangerskap: seigmenn, og Cheese burger fra Mac Donalds. Det hendte et par ganger at jeg kjørte sent på kvelden dit bare for å kjøpe det. Ingen av delene var særlig lurt siden jeg har diabetes 2. Endret 23. april 2021 av tussi84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #46 Del Skrevet 24. april 2021 Kakedeig. Sånn typisk muffins/sjokoladekakedeig. Tror mannen var glad når jeg bakte så mye, men jeg var ikke så interessert i kakene. Bakte bare for å spise deigen😂 når jeg var hjemme alene laget jeg av og til deig og spiste med skje mens jeg så på tv🙈 Anonymkode: 3ca59...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarinaB Skrevet 24. april 2021 #47 Del Skrevet 24. april 2021 Blodappelsin, appelsinjuice, granateple, blåbær, mango, jordbær, bringebær, rosenkål, tomat, havsalt og urteknekkebrød med kaviar og egg, nudler med ost og smør, mcdonalds mat, surt godteri, kake og alt søtt😂😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #48 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg hadde et enormt behov for å bade av alle ting, helst i basseng. Tenkte på det hver eneste dag og var desperat! 😄 Jeg var plaget med mye vann og ødemer i kroppen. Dessverre var svømmehallen stengt og jeg hadde ikke badekar, så fikk aldri den muligheten. Men jeg tror det hadde lindret Anonymkode: 58733...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #49 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde et enormt behov for å bade av alle ting, helst i basseng. Tenkte på det hver eneste dag og var desperat! 😄 Jeg var plaget med mye vann og ødemer i kroppen. Dessverre var svømmehallen stengt og jeg hadde ikke badekar, så fikk aldri den muligheten. Men jeg tror det hadde lindret Anonymkode: 58733...d14 Morsomt at du sier det for har også hatt veldig lyst å bade, men har vært vanskelig nå under covid for det er aldri ledig 😂 har også kontaktet hoteller med basseng da man vanligvis kan betale seg inn der for å bade Anonymkode: 56791...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 24. april 2021 #50 Del Skrevet 24. april 2021 Alt søtt og usunt. Sjokolade, sjokomelk, godteri, kaker, bakst etc etc. Skulle inderlig ønske jeg var en av de som craver gulrøtter, blomkål eller isbiter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #51 Del Skrevet 28. april 2021 Starta brått i dag, fikk nesten panikk etter å få tak i brokkoli 😆 Anonymkode: db919...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 28. april 2021 #52 Del Skrevet 28. april 2021 Med første, dundersalt😍 Med andremann elsket jeg lukten av klær vasket med tøymykner rett ut av tørketrommelen😂 Fikk vann i munnen av det🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #53 Del Skrevet 28. april 2021 On 4/17/2021 at 9:31 PM, AnonymBruker said: Lukte på blyantspiss. Begynte å fargelegge som en gal, bare for å spisse blyantene og lukte på det. Mot slutten av graviditeten begynte jeg å tygge på blyantene også. Også sølepyttvann. Sa jeg skulle ut å «jobbe i hagen», men jeg gikk bak hushjørnet og smug-drakk sølepyttvann. Utrolig at jeg ikke ble syk/dårlig i magen. (Barnet er nå 4 år, frisk og rask - og ser ikke ut til å ha tatt skade av de jævlige cravingsene mine) Anonymkode: 1cf62...486 What Anonymkode: f81da...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #54 Del Skrevet 29. april 2021 Surt godteri, grønne epler, vannmelon, klementiner, melkeprodukter - alt fra ren melk til sjokolademelk, ost og yoghurt. Og salte ting: Potetgull, kjeks, buljong. Melk er noe jeg ikke drikker til vanlig, så det synes jeg er ganske sært for meg. Anonymkode: d3337...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå