Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Nei, blir nok ikke bankbytte.

Anonymkode: 7ec11...27b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er redd for at jeg kommer til å gjøre det. Har alltid vært så fornøyd med Sbanken, og tidligere Skandiabanken, heldigital bank uten gebyrer, som har kommet godt utav det sammenlignet med DNB (som ofte har scoret dårlig på pris og gebyrer). Fin måte for DNB å utslette konkurrenten på.....

Kanskje det vil komme en ny, heldigital, gebyrløs bank hvis Sbanken blir spist av DNB? Det er jo tydelig at det er dette mange vil ha.

Anonymkode: cb293...5c6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jaja. Nei, blir nok ikke bankbytte.

Anonymkode: 7ec11...27b

Hvis DNB kjøper opp Sbanken så vil du jo bli kunde hos DNB med alle gebyrene som det medfører :) DNB er en konkurrent, dyr konkurrent, som jeg ikke kommer til å bli kunde av, men hver sin smak. ;) 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, er redd for at jeg kommer til å gjøre det. Har alltid vært så fornøyd med Sbanken, og tidligere Skandiabanken, heldigital bank uten gebyrer, som har kommet godt utav det sammenlignet med DNB (som ofte har scoret dårlig på pris og gebyrer). Fin måte for DNB å utslette konkurrenten på.....

Kanskje det vil komme en ny, heldigital, gebyrløs bank hvis Sbanken blir spist av DNB? Det er jo tydelig at det er dette mange vil ha.

Jeg også :( Har vært kunde der i 15 år og må nå ut på bankmarkedet. :daane:

Anonymkode: ae92e...e5b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er kunde i både DNB og Sbanken jeg.
Hva er det som er så problematisk med at de kjøper opp?

Anonymkode: 0d10a...c0a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker dette ikke!
ZzNXTJI.gif.e294a28bf747165ab5f799409be8cd18.gif

Jeg kommer til å bytte bank etterhvert hvis DNB kjøper Sbanken. Høres ut som folk vil rømme til OBOS-bank, hvis dette skjer. 

Anonymkode: e387b...ccc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mindre konkurranse og en bra bank forsvinner.

Anonymkode: 1c0ef...1f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Byttet nylig fra DNB til Sbanken i protest, så dette var en utrolig skuffende nyhet. Føler meg litt ferdig med DNB og alt rotet deres. Er så utrolig mye nedetid på de!

Anonymkode: a47fc...cb4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker at vi hadde Postbanken før, så ble de kjøpt av DNB, og da hadde vi ikke lenger Postbanken. Vet ikke om Postbanken var noe god bank. Men dette er et eksempel på dette. Sbanken kommer til å forsvinne hvis DNB får kjøpe dem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi får se hvordan prisene blir dersom oppkjøpet blir godkjent. Sbanken har etter min mening den beste nettbanken og best priser på aksjefondsparing. 

Vil ikke bytte banke bare fordi DNB blir eier, men dersom de begynner å skru opp prisene og ødelegge nettbanken må jeg se etter et alternativ.

Anonymkode: 49daa...4d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke bytte banke bare fordi DNB blir eier, men dersom de begynner å skru opp prisene og ødelegge nettbanken må jeg se etter et alternativ.

Nettbanken har blitt betydelig mye bedre hos DNB i det siste. Nå ser den ikke ut som om den er fra 2010, men de har fått seg nytt design både app og på PC.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

DNB er en veldig dyr bank. :) De tar seg VELDIG godt betalt. I tillegg, så har de mange ansatte som er ekstremt ufine og nedlatende dersom du ikke har millionlønn .

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker dette ikke!

Jeg kommer til å bytte bank etterhvert hvis DNB kjøper Sbanken. Høres ut som folk vil rømme til OBOS-bank, hvis dette skjer. 

Jeg rømmer i hvert fall. :) OBOS-banken er definitivt et godt alternativ. 

Ja, og dette. 

Byttet nylig fra DNB til Sbanken i protest, så dette var en utrolig skuffende nyhet. Føler meg litt ferdig med DNB og alt rotet deres. Er så utrolig mye nedetid på de!

Anonymkode: a47fc...cb4

:( 

Jeg er også EKSTREMT skuffet. Jeg elsker Sbanken. Dog, kaller det fortsatt Skandiabanken til tider. Gammel vane er vond å vende, men det er jo fordi at jeg har vært kunde der så lenge. :(❤️ 😭

• Liker 3
Skrevet

Dette var veldig, veldig dårlige nyheter. 

Jeg forlot DnB for mange år tilbake pga høye gebyrer og priser. DnB ønsker å spise opp konkurransen mellom seg. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker at vi hadde Postbanken før, så ble de kjøpt av DNB, og da hadde vi ikke lenger Postbanken. Vet ikke om Postbanken var noe god bank. Men dette er et eksempel på dette. Sbanken kommer til å forsvinne hvis DNB får kjøpe dem. 

Jeg regner med at det er det som kommer til å skje her og. :( 

Vi får se hvordan prisene blir dersom oppkjøpet blir godkjent. Sbanken har etter min mening den beste nettbanken og best priser på aksjefondsparing. 

Som en annen bruker over nevner, så kommer det antageligvis til å skje det samme som skjedde med Postbanken. DnB kjøpte de opp. Banken opphørte og kundene ble overført til DnB med prisene som det medførte. 

(Men ja, jeg er enig med deg. De har de beste prisene på aksjefondsparing og den enkleste nettbanken)

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettbanken har blitt betydelig mye bedre hos DNB i det siste. Nå ser den ikke ut som om den er fra 2010, men de har fått seg nytt design både app og på PC.

De kan ikke sammenlignes en gang, etter min mening. Nettbanken til Sbanken er noe av dette enkleste og mest praktiske som kan brukes :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

DNB er en drittbank. Høye gebyrer, ofte høye renter, dårlig nettbank, dårlig kundeservice og er altfor høy på seg selv. 

Skjønner ikke at folk er kunder der! 

Anonymkode: c0cbc...e35

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var skuffende nyheter. Sbanken er den beste banken. Fantastisk nettbank - både brukervennlighet og design. Lave gebyrer. Og veldig greit å tenke på at vi som kun bruker digitale tjenester ikke er med å finansiere fysiske kontorer og så videre. 

Skjønner ikke hvorfor ikke man kan ha litt mer konkurranse som det har vært nå som Sbanken har gjort det så bra. Men DnB er vel redde for konkurransen til Sbanken - de har utrolig mange dyktige fagfolk!!!

Anonymkode: a15f6...0d3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er spent på om det dukker opp et alternativ til Sbanken i løpet av det nærmeste året. De fleste Sbanken-kundene  er ganske bevisste i sitt valg av bank, tror jeg, og vil ikke godta å bli sluset inn i DNB.

Sbanken er gode og billige på fonds og aksjer, og jeg har begynt å investere. Synes dette var en dårlig nyhet å vokne opp til....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da skroter jeg planene mine om å bytte til sbanken. 

Anonymkode: fd340...616

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var inne og så på Facebook nå. Er visst mange som er grinete over dette. Sbanken har publisert et innlegg om saken og det spammes under med folk som sier at de vil bytte bank om det skjer. ❤️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er spent på om det dukker opp et alternativ til Sbanken i løpet av det nærmeste året. De fleste Sbanken-kundene  er ganske bevisste i sitt valg av bank, tror jeg, og vil ikke godta å bli sluset inn i DNB.

Sbanken er gode og billige på fonds og aksjer, og jeg har begynt å investere. Synes dette var en dårlig nyhet å vokne opp til....

Veldig enig med deg i det. Alle jeg kjenner som driver med aksjer og fond driver med det i Sbanken. På grunn av prisene er de beste, nettbanken er enkel og praktisk. 

Som nevnt over, så spammes Sbanken med kommentarer om folk som nekter å bli med til DNB og vil bytte bank dersom de blir kjøpt opp. 

- TS 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...