Gjest lei av å være usikker Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Min kjæreste, som de fleste andre, har ekskjærester. Den forrige eksen hans var han sammen med en god stund. Jeg, som vil prøve å være forståelig, har sagt at dersom det er naturlig for han å holde kontakten i ny og ne, så er det greit... Men neida, han ville ikke ha noe med henne å gjøre, sa han.. Hun har ringt han noen ganger, og han har latt som om han har blitt overrasket.. Uansett. Poenget er at det hender han er veldig obs på at jeg ikke skal se i nærheten av mobilen hans når han får meldinger(selv om jeg sitter alt for langt unna til å se noe uansett), og han blir rar når telefonen ringer. En gang han var hos meg, ringte mobilen hans. Han sa først: ringer du pga av det i helgen? Deretter gikk han ut slik at jeg ikke skulle høre han. Da han kom tilbake var han helt rar. Jeg spurte hvem det var, og han ble rar og litt irritert på meg. At jeg kunne spørre om noe sånt. Men men.. Til slutt sa han at det var eksen og at hun lurte på noe rare greier. Jeg spurte jo hva dette med helgen var, og det var tydelig at han ble flau og tatt på senga.. Jeg vet at det ikke er første gang han har latt vær å fortelle meg om at de har møttes eller snakket på telefonen. Hvorfor lyve om sånne ting når jeg faktisk prøver å forstå ting? Jeg har ikke vært av den sjalu og usikre typen, men jeg kan love at jeg blir det av slik oppførsel. Og jeg er drittlei det! Det er slitsomt og unødvendig, synes jeg.
malicious Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Skummelt. Jeg hadde også reagert. høres nesten ut som om han møter denne eksen i smug?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 Skummelt. Jeg hadde også reagert. høres nesten ut som om han møter denne eksen i smug? ← Ja, det virker sånn siden han driver og skjuler mobilen og sånn.. Huff, jeg hadde blitt ganske mistenksom hvis det hadde vært kjæresten min som drev på sånn..
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Skummelt. Jeg hadde også reagert. høres nesten ut som om han møter denne eksen i smug? ← Er nytteløst for lesere av dette forumet å skulle spekulere på hva slags spill kjæresten din bedriver eller ikke bedriver. Kan være sanneheten er helt annerledes enn slik den kommer fram slik den er fotalt her på nettet. Du må nesten bare ta dette opp med ham på en fornuftig måte, uten å framstå som sjalu. Dere må nesten kunne komunisere, hvis ikke er ikke alt som det skal være i forholdet. Det er viktig å kunne stole på hverandre, sjalusi ødelegger mye. Lykke til
Gjest lei av å være usikker Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Han møtte henne noe i begynnelsen av forholdet. Men det var for å snakke om ting(bla rykter som hun hadde satt ut som gjorde det vanskelig for han å være sammen med venner de hadde felles osv). Det sa han også til meg(men ikke før etter han hadde møtt henne. Torde vel ikke før.). Vet at sjalusi ødelegger. Han sier at han har sjult det for meg for at han ikke vil at jeg skal få feil ide og bli usikker/sjalu. Klikka litt og prøvde å banke inn i hodet på han at ingenting gjør en mer usikker og sjalu enn en person som man vet går rundt og lyver. Da lager man sine egne idèer oppi hodet sitt om hvorfor(hvertfall jeg), selv om det ikke er noe farlig. Typer han ikke vært utro DEThadde han ikke klart å sjule. Slikt merker jeg på han. Men likevel, det har brutt ned litt tillitt. Blir mye fortere usikker for tiden.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Uff, høres ikke artig ut:( Jeg tror jo kanskje at han er litt vel overforsiktig jeg da, at han ikke helt har våget å tro på at du ikke kommer til å bli sjalu osv. Så håper bare du ahr fått "banket" det inn i hodet hans nå Det begrenser seg jo hvor mange ganger man orker å si ting, så jeg skjønner veldig godt at du blir usikker, men jeg håper det ordner seg :klem Dette innlegget var helt fantastisk meningsløst tror jeg..-trett-, men jeg ville bare gi deg litt sympati
Gjest *kosejoker* Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 (endret) huff.. Jeg hadde ikke taklet det der. Jeg hadde det sånn jeg også, men det var ikke en eks, bare min verste fiende som holdt på å ødelegge forholdet vårt. (hun klarte det til slutt) Snakker om meningsløse innlegg Men ville bare si lykke til Endret 30. august 2005 av *kosejoker*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå