Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, mann 47, skilt, barnløs, bor i Sverige, har fått datingmulighet med ei på 26 via jobben her (jobber ikke sammen). Hun har ringt meg flere ganger de siste dagene, men ikke lengre om jobben, hun tuller med at hundene våre bør treffes i parken snart og at jeg skylder henne en is/glass, og har hintet et par ganger om at hun ikke vil ha gutter på egen alder, at hun er single og at hun vet at jeg er det også. Og jeg har latt det gå for langt, hun skjønner nok at jeg liker henne, for vi prater lett, hun er impulsiv, likevel seriøs, så hun er ingen "lekedukke", og jeg fantaserer, men vi er ofte på forskjellige planeter, som når hun skravler og ler av ungdomskjendiser jeg ikke har hørt om. Aldersforskjellen er umulig eller hva? At jeg kjenner onkelen hennes litt gjør ikke saken bedre, ca min alder. Hun mistet faren i ung alder så jeg frykter hun ser etter eldre menn, ikke som sugardaddy, men daddy-surrogat. Så hvordan avslutte dette uten å såre før jeg blir en alt for stor gammel gris? Tips? For og mot?

Anonymkode: 291c1...fb6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun virker veldig barnslig, og synes sikkert i nuet at det er spennende med en såpass eldre mann som viser interesse. For å slippe at dere begge blir såret, bør du være ærlig om at du ikke tror dere kan oppnå et seriøst forhold, og at du derfor vil ta avstand. Siden dere ikke har vært helt tydelige på hva dere vil med dette ennå, kan du kanskje sakte men sikkert distansere deg fra henne. Ta mindre kontakt, og se om det bare dabber ut. Blir hun mer direkte, kan du også være mer tydelig på at du ikke tror dette vil fungere. Hun kunne vært datteren din.

Anonymkode: b2d8f...edc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Som den over sier; hun virker litt barnslig. Altså, jeg har et forhold til en mann ca. 20 år eldre enn meg, men jeg er i slutten av 30-årene og vet mer hvem jeg er og hva jeg vil og trenger. En på 26 har ikke opplevd nok, er kanskje ikke moden nok, til å ha forhold med en så mye eldre mann. Når du i tillegg føler det er feil, så må du bare si det tydelig så hun ikke får håp om at det skal bli noe.

For øvrig mistet jeg faren min da jeg var 8, og kaller iblant kjæresten min for "pappa," og det gir meg enormt mye følelsesmessig, det er godt, naturlig og trygt. Men, vi driver med BDSM og er veldig åpne om følelser, fantasier, sex, drømmer og alt mulig, og for meg/oss er det en sunn greie. Men en 26-åring er nok ikke helt på samme sted mentalt. Man endrer seg mye fra 20-årene ti 30-årene.

Anonymkode: 05702...dce

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 26 akkurat inngikk jeg et forhold med en mann på 46. Jeg er 30 nå. Mye skjer på 4 år. Jeg tenker at jeg synes det var spennende med en så mye eldre mann og når jeg trodde jeg var forelsket i han så var det absolutt en million prosent på grunn av daddy issues og egen usikkerhet og ikke minst veldig desperat søk etter trygghet. 

Vi var i et «forhold» i tre år. Idag er jeg bitter på at han ikke visste bedre og kastet begge vår tid ut av vinduet. Jeg føler at som den mer modne så burde han ha visst bedre. Tre år av mitt liv som jeg aldri får tilbake fordi jeg var så dum. 

Anonymkode: ffe0c...dc2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal si til henne det du sier her. Takk for oppmerksomheten, og at du er smigret over det, men at du merker at aldersforkjellen gjør at dere ikke er på samme sted, at dere har for ulike interesser til at det kan bli noe mellom dere. Si at du ser etter noen du kan leve med resten av livet (om så det er en hvit løgn), og da må det være noen man har mer felles med. Jeg tror selv unge vil forstå og respektere det.

Godt at du klarer å holde hodet kaldt her, dette kunne lett blitt komplisert siden du kjenner familien hennes også.

Anonymkode: 0806c...f7c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal si at du er så mye eldre og har så mye bagasje at det ikke er rettferdig ovenfor henne og uansvarlig av deg å gå videre med det dere har. 

Det husker jeg en eldre mann jeg hadde flørte forhold med som sa til meg for å sette en stopper. Jeg ble klart litt lei meg, men gud som jeg fikk respekt for han. 

Anonymkode: ffe0c...dc2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bra du er gjennomtenkt . Mange kvinner som liker eldre menn, men om 20 år er forskjellen markant.  Let her down gently 😉 Mest sannsynlig vil hun ha et par slike eksperiment som erfaring innen hun er 32. Men ,DU vet at selv om jenta er flott,ung og morsom,,,så blir du et ,beklager ordet," utskudd" i hennes omgangskrets.  

Jeg er kvinne,fyller 46 i år. Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle snakket med en 26 årig gammel gutt om engang 😆 Da måtte han vært ekstremt spesiell og moden.,,,,nei,,ikke engang da,,tror jeg 🙈,,, har tantebarn som er eldre! 

Anonymkode: ad019...05d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...