AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #1 Skrevet 15. april 2021 Min søster har vært sammen med en muslim fra en konservativ familie i snart 20 år. Han er eldste sønnen, og faren er konservativ og streng. Han har hele tiden utsatt å presentere henne som kjæreste hjemme, og er nok redd for å måtte velge mellom familie eller kjæresten. Noen som har noen solskinnshistorier eller erfaringer? Det er jo sikkert mange som er gift med muslimer, men de har ofte giftet seg tidlig og konvertert. Min søster kommer aldri til å konvertere, det hadde knust foreldrene våre som er dypt kristne. Jeg er edd hun bare blir utnyttet, og at han plutselig går fra henne fordi foreldrene hans har funnet en passende kone til han. Føler meg maktesløs, og vet at hun ønsker seg mange barn, men tiden begynner å renne ut. Tror dere han vil klare å ta en avgjørelse etter så mange år? Hun har gitt han ultimatum, men nå har det gått mange måneder uten at det har skjedd noe. Han skal gjøre det snart får jeg beskjed om. Det passer alltid så dårlig.. Sååååå, Jeg har innsett at hun aldri kommer til å gå fra han uansett, og lever på et håp om at han frir til henne og sier det til foreldrene. Hva tror dere? Anonymkode: 22639...db7
loppekasse Skrevet 15. april 2021 #2 Skrevet 15. april 2021 Om han ikke har introdusert henne til foreldrene sine på 20 år tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje i det hele tatt. 14
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Skrevet 15. april 2021 Jeg er muslim og syntes det er trist med den såkalte forbudte kjærligheten. Han er sikkert svak foran familien og tørr ikke å manne seg opp. Enten går man «all in» eller lar vær. Jeg skjønner ikke hvorfor hun bruker tiden sin på en mann som ikke vil gå videre i forholdet. Jeg har vært der selv og ser på det som stor tabbe å kaste bort livet på å vente. I mitt tilfelle var det en norsk. Han ænsket ikke å konvertere fra hjertet og det passet heller ikke med familiene våres. Begges familier var verdibevisste eller rasister. Alt du kan gjøre er å støtte henne og spørre om hun virkelig vil leve sånn. Anonymkode: 531df...a08 4
Blackbeauty Skrevet 15. april 2021 #4 Skrevet 15. april 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Min søster kommer aldri til å konvertere, det hadde knust foreldrene våre som er dypt kristne. Så dere tvinger hun til og være kristen? Hva om hun konverterer hva skal dere gjøre da? La hun få bestemme selv om hun konverterer er opp til henne og ikke dere.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #5 Skrevet 15. april 2021 Blackbeauty skrev (1 minutt siden): Så dere tvinger hun til og være kristen? Hva om hun konverterer hva skal dere gjøre da? La hun få bestemme selv om hun konverterer er opp til henne og ikke dere. Nei, ingen som tvinger henne. Hun er kristen selv. Anonymkode: 22639...db7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #6 Skrevet 15. april 2021 Er ingenting om tilsier at søstera di må konvertere. Kanskje han bare ikke vil gifte seg. Anonymkode: 35274...65f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #7 Skrevet 15. april 2021 Jeg er muslimsk kvinne og kan gi min side av en historie som jeg ikke er stolt av. Jeg var sammen med en mann i tre år. Som jeg bare var sammen med fordi det var han som var i mitt liv den perioden. Jeg introduserte han aldri ordentlig til mine foreldre fordi jeg mistenktes jeg visste godt innerst at han ikke var en jeg ønsket å være sammen med resten av livet. Jeg møtte en annen noen uker etter det ble slutt. Han nye er snillere og mer fantastisk på alle måter og jeg forelsket fort. Vi gikk gjennom familie og flyttet inn i løpet av 3 mnd. Poenget er at hvis man virkelig vil så er ingenting umulig. Kanskje han er komfortabel med å ha henne i livet sitt akkurat nå men vet at det ikke er noe han vil satse på slik at han går all in. Anonymkode: aaac2...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #8 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er muslimsk kvinne og kan gi min side av en historie som jeg ikke er stolt av. Jeg var sammen med en mann i tre år. Som jeg bare var sammen med fordi det var han som var i mitt liv den perioden. Jeg introduserte han aldri ordentlig til mine foreldre fordi jeg mistenktes jeg visste godt innerst at han ikke var en jeg ønsket å være sammen med resten av livet. Jeg møtte en annen noen uker etter det ble slutt. Han nye er snillere og mer fantastisk på alle måter og jeg forelsket fort. Vi gikk gjennom familie og flyttet inn i løpet av 3 mnd. Poenget er at hvis man virkelig vil så er ingenting umulig. Kanskje han er komfortabel med å ha henne i livet sitt akkurat nå men vet at det ikke er noe han vil satse på slik at han går all in. Anonymkode: aaac2...5ec Ble* Anonymkode: aaac2...5ec
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #9 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er muslimsk kvinne og kan gi min side av en historie som jeg ikke er stolt av. Jeg var sammen med en mann i tre år. Som jeg bare var sammen med fordi det var han som var i mitt liv den perioden. Jeg introduserte han aldri ordentlig til mine foreldre fordi jeg mistenktes jeg visste godt innerst at han ikke var en jeg ønsket å være sammen med resten av livet. Jeg møtte en annen noen uker etter det ble slutt. Han nye er snillere og mer fantastisk på alle måter og jeg forelsket fort. Vi gikk gjennom familie og flyttet inn i løpet av 3 mnd. Poenget er at hvis man virkelig vil så er ingenting umulig. Kanskje han er komfortabel med å ha henne i livet sitt akkurat nå men vet at det ikke er noe han vil satse på slik at han går all in. Anonymkode: aaac2...5ec Og ja begge menn i min historie er norske menn😂🤷🏽♀️ Anonymkode: aaac2...5ec
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #11 Skrevet 15. april 2021 Søsteren din virker litt billig og lettlurt, er jo utrolig harry også å faktisk synke så lavt som å ha sex med muslimske menn. De er ofte rasistiske og ser ned på hvite. Be henne finne en ordentlig mann før det er for sent. Anonymkode: 6fcda...5d7 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #12 Skrevet 15. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Søsteren din virker litt billig og lettlurt, er jo utrolig harry også å faktisk synke så lavt som å ha sex med muslimske menn. De er ofte rasistiske og ser ned på hvite. Be henne finne en ordentlig mann før det er for sent. Anonymkode: 6fcda...5d7 HÆ? Anonymkode: 11171...abd 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #13 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Søsteren din virker litt billig og lettlurt, er jo utrolig harry også å faktisk synke så lavt som å ha sex med muslimske menn. De er ofte rasistiske og ser ned på hvite. Be henne finne en ordentlig mann før det er for sent. Anonymkode: 6fcda...5d7 Det var da en nydelig cocktail av fremmedskepsis, beskyttelsestrang og nedlatenhet overfor kvinner. Anonymkode: 35274...65f 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #14 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var da en nydelig cocktail av fremmedskepsis, beskyttelsestrang og nedlatenhet overfor kvinner. Anonymkode: 35274...65f Fremmedskepsis? Lol, er du en av de som prøver å trakassere og hetse kvinner til å ha sex med muslimer, for ellers skal du hyle opp om at de er rasister? Det er overgrep det du driver med. som over middels pen ung kvinne, har jeg dessverre ikke fremmedskepsis i forhold til dette, men veldig ekte opplevelser hvor rasistiske muslimske menn har prøvd seg på meg. Har avvist hver gang, men selvsagt blitt skjelt ut og trakassert akkurat slik du gjør mot meg nå. Skam deg. Anonymkode: 6fcda...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #15 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er du en av de som prøver å trakassere og hetse kvinner til å ha sex med muslimer, for ellers skal du hyle opp om at de er rasister? Anonymkode: 6fcda...5d7 Jeg er ei kvinne som mener at kvinner selv kan bestemme hvem de skal ha sex med og romantisk forhold til, enten den utkårede er fra Tana eller Ghana. Anonymkode: 35274...65f 2
Blomsterpotta Skrevet 15. april 2021 #16 Skrevet 15. april 2021 20 år ja, jeg hadde ikke fortsatt det forholdet. Han kommer nok ikke til å endre seg når ikke noe har skjedd på alle de årene.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #17 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Søsteren din virker litt billig og lettlurt, er jo utrolig harry også å faktisk synke så lavt som å ha sex med muslimske menn. De er ofte rasistiske og ser ned på hvite. Be henne finne en ordentlig mann før det er for sent. Anonymkode: 6fcda...5d7 Billig? Hun holder seg jo til en mann! wtf Anonymkode: b4096...dde 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #18 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Søsteren din virker litt billig og lettlurt, er jo utrolig harry også å faktisk synke så lavt som å ha sex med muslimske menn. De er ofte rasistiske og ser ned på hvite. Be henne finne en ordentlig mann før det er for sent. Anonymkode: 6fcda...5d7 Og hver så snill, ikke dra alle under en kam, er som å si at alle hvite damer er billige horer...noe som ikke er sant. Finnes muslimer, født en muslimsk familie som er bra menn, finnes dårlige menn. Slik som med norske. Finnes drittsekker blant nordmenn som banker kona opp, og finnes gode og snille menn blant nordmenn. Anonymkode: b4096...dde 2
SoWhat? Skrevet 15. april 2021 #19 Skrevet 15. april 2021 Er 20 år riktig? Har hun undersøkt om han ikke allerede er gift? Hvis foreldrene er konservative, så har de normalt sett forlengst ordnet med kone til han. Arrangert.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #20 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min søster har vært sammen med en muslim fra en konservativ familie i snart 20 år. Han er eldste sønnen, og faren er konservativ og streng. Han har hele tiden utsatt å presentere henne som kjæreste hjemme, og er nok redd for å måtte velge mellom familie eller kjæresten. Noen som har noen solskinnshistorier eller erfaringer? Det er jo sikkert mange som er gift med muslimer, men de har ofte giftet seg tidlig og konvertert. Min søster kommer aldri til å konvertere, det hadde knust foreldrene våre som er dypt kristne. Jeg er edd hun bare blir utnyttet, og at han plutselig går fra henne fordi foreldrene hans har funnet en passende kone til han. Føler meg maktesløs, og vet at hun ønsker seg mange barn, men tiden begynner å renne ut. Tror dere han vil klare å ta en avgjørelse etter så mange år? Hun har gitt han ultimatum, men nå har det gått mange måneder uten at det har skjedd noe. Han skal gjøre det snart får jeg beskjed om. Det passer alltid så dårlig.. Sååååå, Jeg har innsett at hun aldri kommer til å gå fra han uansett, og lever på et håp om at han frir til henne og sier det til foreldrene. Hva tror dere? Anonymkode: 22639...db7 20 år? Satser på at det en trykkfeil, og at du mener 2 år? Kan aldri tenkte meg at en konservativ muslimsk pappa godtar at sønnen ikke er gift i løpet av 20 år? Anonymkode: 79173...42b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå