Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt positiv el test på de tre siste mnd jeg har brukt de.. har brukt strimmel men den ene streker blir aldri like sterk som teststerk.. skal prøve cb med smil nå denne pp.. men fra når? Legger ved et bilde fra Flo appen..

Har el slim som regel hver mnd.. men skjønner ikke helt når det kommer? Har hørt at el er etter dette? Men da hjelper vel ikke slimet på at sperm kommer lettere frem? Har hatt sex samme dag som jeg har merket el slim og dagen etter uten positivt resultat😣 

Tips??

73A9B1CA-C055-4060-A115-294C8CEF8EAC.png

Anonymkode: 10e75...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide å starte testing på dag 8 :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får el-slim flere dager før positiv test. Da både strimmel og cb digital. Den syklusen var det 4 dager før, og da med eggløsning dagen etter positiv test.

De sies vel at man skal begynne dag 10, med jeg begynner ofte litt før det.

Anonymkode: ef08b...cd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har ikke hatt positiv el test på de tre siste mnd jeg har brukt de.. har brukt strimmel men den ene streker blir aldri like sterk som teststerk.. skal prøve cb med smil nå denne pp.. men fra når? Legger ved et bilde fra Flo appen..

Har el slim som regel hver mnd.. men skjønner ikke helt når det kommer? Har hørt at el er etter dette? Men da hjelper vel ikke slimet på at sperm kommer lettere frem? Har hatt sex samme dag som jeg har merket el slim og dagen etter uten positivt resultat😣 

Tips??

73A9B1CA-C055-4060-A115-294C8CEF8EAC.png

Anonymkode: 10e75...03c

Jeg har ikke noe god forklaring til deg. Men henger meg på spørsmålet ang el slimet og tidspunktet på denne mtp den skal gjøre det gunstig for sædcellene. Så d gir jo ikke helt mening at el er etter dette har kommet ut på en måte? 
noen som vet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg får el-slim flere dager før positiv test. Da både strimmel og cb digital. Den syklusen var det 4 dager før, og da med eggløsning dagen etter positiv test.

De sies vel at man skal begynne dag 10, med jeg begynner ofte litt før det.

Følger opp egen post. Jeg har eggløsningsslim i flere dager opp mot eggløsning, ikke kun en dag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Følger opp egen post. Jeg har eggløsningsslim i flere dager opp mot eggløsning, ikke kun en dag.

Men er eggløsningen da etter at slimet er borte??

Anonymkode: 85966...672

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men er eggløsningen da etter at slimet er borte??

Anonymkode: 85966...672

Ikke helt borte kanskje, men er mye mer dagene før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...