Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med BA oppgave og var nysgjerrig på om jeg hadde omformulert meg godt nok i teoridelen. Jeg ville derfor sjekke det ved å bruke plagiatkontroll på nettet. 

Er det slik at siden jeg har gjort plagiat kontroll på en tekst så kan det i ettertid føre til at jeg får 100% plagiat på samme tekst når jeg leverer inn BA oppg? I og med at jeg har «lastet opp» teksten min på Internett?

Håper noen kan gi meg svar på dette. Er ganske stresset. 

Anonymkode: fb2ed...7f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venter i spenning på svar her :)

(Husker jeg tenkte på det samme og lot være å laste den opp.)

Anonymkode: f721a...431

AnonymBruker
Skrevet

Dette tenker jeg skal gå bra, det er i tilfelle du som er forfatteren bak teksten som er plagiert iom. at det er samme teksten. 

Spørsmålet er vel om din tekst slo ut som plagiat opp mot andre tekster/kilder/forfattere. 

Anonymkode: fac23...00a

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dette tenker jeg skal gå bra, det er i tilfelle du som er forfatteren bak teksten som er plagiert iom. at det er samme teksten. 

Spørsmålet er vel om din tekst slo ut som plagiat opp mot andre tekster/kilder/forfattere. 

Anonymkode: fac23...00a

Nei, det er ikke det som er spørsmålet her, det har TS helt sikkert kontroll på. 

Anonymkode: b4b39...1a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den slo ikke ut, for jeg har gjort om kildene og skrevet om til mine egne ord og til hvordan jeg tolket de.

Er fremdeles stresset for at det vil slå ut 100% hos sensor når de kjører plagiatkontroll i og med at jeg prøvde dette i går kveld.

Stilte et spørsmål angående plagiatkontroll på Jodel i går, og det var der jeg fikk som svar at jeg ikke burde bruke det pga det kan slå ut 100% senere. Men da var skaden allerede gjort. :(

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den slo ikke ut, for jeg har gjort om kildene og skrevet om til mine egne ord og til hvordan jeg tolket de.

Er fremdeles stresset for at det vil slå ut 100% hos sensor når de kjører plagiatkontroll i og med at jeg prøvde dette i går kveld.

Stilte et spørsmål angående plagiatkontroll på Jodel i går, og det var der jeg fikk som svar at jeg ikke burde bruke det pga det kan slå ut 100% senere. Men da var skaden allerede gjort. :(

Bare en rask kommentar til dette. Det kan hende jeg misforstår deg, men det virker som du tror at plagiat = ordrett gjengivelse. Det er ikke det det handler om. For å unngå plagiat må du oppgi kildene du henter informasjon fra, uansett om du siterer direkte eller skriver om det som står i kildene. 

Anonymkode: 1e05f...d03

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg holder på med BA oppgave og var nysgjerrig på om jeg hadde omformulert meg godt nok i teoridelen. Jeg ville derfor sjekke det ved å bruke plagiatkontroll på nettet. 

Er det slik at siden jeg har gjort plagiat kontroll på en tekst så kan det i ettertid føre til at jeg får 100% plagiat på samme tekst når jeg leverer inn BA oppg? I og med at jeg har «lastet opp» teksten min på Internett?

Håper noen kan gi meg svar på dette. Er ganske stresset. 

Nei, jeg gjorde dette under hele studiet for å sikre meg selv. Det er ikke dette plagiatktr. dreier seg om.

Anonymkode: 5d1a5...2d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...