Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en perifer venn på face. Hen poster nesten daglig ting ang at korona er kjemisk fremstilt, at noen har gjort det for å tjene penger, samt poster om hvor skadelig vaksine er. 

Jeg tenker at hen får bare tro og mene hva hen vil, og scroller forbi alt dette. Men i det siste så har hen begynt å sende lignende linker til meg på messenger, og jeg er ikke interessert i de. Jeg kjenner at jeg blir irritert og lurer på hva hen tror om meg. Jeg er en voksen person, følger ganske godt med i hva som skjer i verden, og er fult ut i stand til å tenke selv å trenger ikke noen som sender meg den type opplysninger.

Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal sende mld der jeg sier ifra at hen kan bare slutte å sende den type mld til meg, eller om jeg rett og slett skal slette hen på face. Dette er en person som jeg har kjent veldig lenge.

Hva tenker dere om folk som prøver å prakke deres syn og meninger på dere? 

Anonymkode: 4d90a...0c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier at jeg ikke er interessert. Respekteres ikke det har jeg ikke noe problem med å fjerne sånne folk på some. Det røyk et par stykker under valgkampen i USA. 

Anonymkode: 3ae6d...ace

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg sier at jeg ikke er interessert. Respekteres ikke det har jeg ikke noe problem med å fjerne sånne folk på some. Det røyk et par stykker under valgkampen i USA. 

Anonymkode: 3ae6d...ace

Tenkte jeg skulle si ifra, og tolererer ikke personen det, er hen ikke verdt å ha som venn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På tide å gi beskjed om at du ikke er interessert, og fjerne som venn ja :) 

Anonymkode: f402c...8d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men i det siste så har hen begynt å sende lignende linker til meg på messenger, og jeg er ikke interessert i de.

Personlig hadde jeg sagt ifra om at dette ikke er greit. En ting er å poste ting man selv ønsker på profilen sin, en annen er å pushe sine meninger på andre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På tide å gi beskjed om at du ikke er interessert, og fjerne som venn ja :) 

Anonymkode: f402c...8d9

Khadira skrev (2 timer siden):

Personlig hadde jeg sagt ifra om at dette ikke er greit. En ting er å poste ting man selv ønsker på profilen sin, en annen er å pushe sine meninger på andre. 

Det er gjort. Jeg synes det er direkte frekt å holde på sånn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...