Gjest Stina:) Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Er det noen som har testet disse lipglossene fra lancome? har hørt de skal være bra, men hører gjerne fra noen som har prøvd de:)
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Er det Juicy Tubes du mener? De sitter godt, gir skikkelig glans, er veldig drøye men fryktelig klissete. Lukter frukt og godteri.
Miss Marple Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 Jeg bruker Juicy Tubes, er veldig fornøyd, men som nevnt ovenfor er de noe så til de grader klissete. Men jeg liker dem jeg,og kjenner mange andre som også bruker dem!
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Er det Juicy Tubes du mener? De sitter godt, gir skikkelig glans, er veldig drøye men fryktelig klissete. Lukter frukt og godteri. ← ja var de jeg mente ja:) hva ligger prisen på cirka?
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Ligger den ikke på rundt 130,- ca?? (husker ikke). Jeg er veldig fornøyd med Juicy Tubes fra Lancome, litt klissete, men man legger jo ikke på såå mye at det blir plagsomt. Varer lenger enn noen andre lipglosser jeg har prøvd!
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 Mener de koster 150,- Jeg elsker de og kjøper nye hele tiden. De holder seg lenge på, er klissete ja, men ikke så ektremt. Men er ikke noe å kysse med
Gjest Stina:) Skrevet 30. august 2005 #8 Skrevet 30. august 2005 Mener de koster 150,- Jeg elsker de og kjøper nye hele tiden. De holder seg lenge på, er klissete ja, men ikke så ektremt. Men er ikke noe å kysse med ← takker for svar:) skal kjøpe meg i morgen:)
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #9 Skrevet 30. august 2005 Liker de kjempegodt. Men det er en viss ironi i det. Man ser veldig sexy ut med det, men ingen gutter vil kysse deg
Ellisiv Skrevet 1. september 2005 #10 Skrevet 1. september 2005 Jeg har prøvd alt av lipgloss, men den beste er og blir Juicy Tubes fra Lancome! den har jeg brukt i over 3 år, og er avhengig! bruker en i mnd., har allslags farger og smaker. Den fineste fargen/smaken er Marsmallow - den er lekker!
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 1. september 2005 #11 Skrevet 1. september 2005 Den sitter lenge,men er klissete og seig og det som Susanne skrev er det ikke mange gutter som vil kysse sånt.
Ellisiv Skrevet 1. september 2005 #12 Skrevet 1. september 2005 Får masse komplimenter fra gutter når jeg har på meg den.. kan ta den av hvis man skal kysse ikke deilig å kysse uansett hvilken lipgloss man har på vil jeg tro...
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #13 Skrevet 2. september 2005 Lancome har nå en pakke med Hypnose mascara + øyekrem + make-up remover + Juicy tubes til prisen for Hypnose mascaraen (tror det var 210,-). Jeg kjøpte den forrige uke, hadde aldri prøvd Juicy Tubes før, men er nå hekta! Ja - den er litt klissete, men den sitter utrolig godt og er superfin!
Heidipia:) Skrevet 3. september 2005 #14 Skrevet 3. september 2005 Har aldri prøvd disse jeg. er det noen som kan fortelle meg om det vises mye farge av disse? eller er det ett fett hvilken farge en tar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå