Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal man lade mobilen første gang man lader den? Syns alle sier forskjellig jeg! Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeleine
Skrevet

Pleier vanligvis å være 12 timer (muligens 12-16 timer) første gangen.

Skrevet

De nyeste telefonene trenger man ofte ikke å lade noe ekstra har jeg hørt.

Skrevet

Til den slutter å lade. Så skal den brukes (stå på) til batteriet er helt tomt, så lades på nytt.

Skrevet (endret)

I bruksanvisningen til telefonen står det 2 1/2 time (dvs til det er fullt)... Skal jeg følge det da?

Endret av Cathie
Skrevet

Det aller viktigste er at den får lade helt ut, dvs skru seg av, de tre-fire første gangene. Ellers vil du ikke få utnyttet batteriet fullt.

Setter du den til lading over natta, så burde det være mer enn nok for første gangs lading.

Skrevet

Følg det som står i bruksanvisningen.

Jeg hadde lånetelefon her for noen uker siden, den var helt ny og jeg fikk beskjed om å la den lade 15 timer før jeg startet å bruke den.

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Her har du fått en masse råd, men det eneste rådet som du virkelig er bruk for er følgende: Les bruksanvisningen. Der står det hvor lenge du bør lade første gangen. Noen her sier at du må lade ut før du lader opp, men dette gjelder ikke de nyeste batteriene. Det som gjelder din telefon står i din bruksanvisning. Av og til skulle jeg ønske at folk virkelig gadd å ta seg tid til å lese manualen før de spurte om ting :)

Mie.

Skrevet
Her har du fått en masse råd, men det eneste rådet som du virkelig er bruk for er følgende: Les bruksanvisningen. Der står det hvor lenge du bør lade første gangen. Noen her sier at du må lade ut før du lader opp, men dette gjelder ikke de nyeste batteriene. Det som gjelder din telefon står i din bruksanvisning. Av og til skulle jeg ønske at folk virkelig gadd å ta seg tid til å lese manualen før de spurte om ting :)

Mie.

Jeg leste manualen :roll:

Men tidligere har jeg fått beskjed av butikken at telefonen skal lades i de 16 timene eller hva det er, selv om det stod i manualen at man bare skal lade opp batteriet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...