AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #21 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg er jo faktisk allergisk mot kokosnøtt på sommerhalvåret, så kan fort være kokosnøtt oljen som er problemet også😂Ikke lett å vite, ville bare høre om noen hadde lignende opplevelse med inntak av enkelte ting. Anonymkode: a3308...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #22 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg tar høyere doser vitamin d og jeg får en ekkel følelse i magen som om jeg har spist noe jeg ikke burde. Hver dag. 😧 Anonymkode: 88605...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #23 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tar høyere doser vitamin d og jeg får en ekkel følelse i magen som om jeg har spist noe jeg ikke burde. Hver dag. 😧 Anonymkode: 88605...546 Akkurat sånn jeg følte det idag! Skikkelig uggen følelse innvendig. De vitaminbjørnene jeg har er 20 mikrogram d-vitamin, noe som er dobbelt av nødvendig inntak daglig. Men jeg har d-vitamin mangel så trodde egentlig det skulle gå fint, nå er jeg mer usikker 😕 Anonymkode: a3308...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #24 Del Skrevet 14. april 2021 Hvis du tror det er søtningsstoffene som er skylden så stopp å ta de, og bruk helle vanlig multivitaminer. Ingen grunn til å bruk disse overprisede vitaminene. Kroppen klarer bare ta til seg en viss mengde uansett. Mange kan reagere på hjelpestoffet i medisiner og vitaminer, det er stoffe som er tilsatt for å hjelpe kroppen å ta opp medisinen/ vitamin. Dette kan finnes ut hos fastlegen, så anbefaler deg en tur dit. Så er det sånn at mye søtstoffer gir mageplager og hos noen diaré Anonymkode: 86a37...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 15. april 2021 #25 Del Skrevet 15. april 2021 Det kan absolutt være allergi eller overfølsomhet for noe . Moren min nylig allergisk reaksjon på noen nye vitaminer, måtte i hui og hast på legevakta. Selv spyr jeg hvis jeg tar multivitaminer på tom mage. Første gang trodde vi det var omgangssyka, så jeg ble hjemme fra skolen (20 år siden), men så jo raskt sammenhengen. Gjelder kun multivitaminer for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 15. april 2021 #26 Del Skrevet 15. april 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat sånn jeg følte det idag! Skikkelig uggen følelse innvendig. De vitaminbjørnene jeg har er 20 mikrogram d-vitamin, noe som er dobbelt av nødvendig inntak daglig. Men jeg har d-vitamin mangel så trodde egentlig det skulle gå fint, nå er jeg mer usikker 😕 Anonymkode: a3308...34e Hvis du har D-vitaminmangel er 20 mcg ganske lite. D-vitamin er ikke nødvendigvis synderen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå