Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om dere ses hver dag? Hvis du eller han drar hjem feks kl 1730 sier dere god natt da? Eller prater dere på tlf senere?

Kjæresten synes det bare var tull å ringe eller mld etter han dro hjem. Jeg synes det hadde vært koselig.

Anonymkode: 431d8...71c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi sees heller ikke daglig (vi har jo et liv utenom forholdet og) og sier forøvrig sjeldent god natt når vi sover med hverandre og. Vi bare prater litt, så blir vi stille og så sover vi. 

Anonymkode: 637dd...919

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Vi sees heller ikke daglig (vi har jo et liv utenom forholdet og) og sier forøvrig sjeldent god natt når vi sover med hverandre og. Vi bare prater litt, så blir vi stille og så sover vi. 

Vi sover aldri sammen da litt forskjell det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi sover aldri sammen da litt forskjell det.

Hvis du mener det er så stor forskjell av en eller annen grunn, kan dere jo sove sammen da. Om dere sees daglig kan det i alle fall ikke være avstand til jobb o.l som er problemet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi ringes mer eller mindre hver kveld. Ofte for å snakke lenge, men om ikke annet så bare for å si godnatt. En sjelden gang b li r det bare et par meldinger frem og tilbake, hvis en av oss egentlig er opptatt. Vi snakkes selv om vi har møttes noen timer før. 

Har vært sammen i flere år, bor sammen når barnefri. 

Anonymkode: 3152d...f44

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke. Ikke fast. Men vi prates ofte gjennom hele dagen. Akkurat nå vet jeg at han sover, pga han skal på jobb tidlig i morgen tidlig. Og han vet at jeg er oppe litt, fordi jeg skal på seinvakt. Vi snakkes ofte rett før vakt og ønsker hverandre lykke til. Man vet jo aldri hva som kan skje på ei vakt, og hvor slitne vi kan bli om noe skjer. 

Anonymkode: 53000...601

Skrevet

I alle mine forhold har vi alltid sendt god natt melding til hverandre, uansett om vi sa hade til hverandre bare en time eller to før. 

Tenker det en den fineste måten for å vise kjærlighet og empati for hverandre. Meg og min samboer idag, som jeg har vært sammen med i straks 7 år, sender alltid god natt melding til hverandre dersom en av oss ikke er hjemme. Om han så er ute og drikker med kompiser så skriver jeg at jeg legger meg og sove godt når han kommer hjem. Han svarer alltid med god natt og sove godt 😊

Når begge er hjemme så sier vi alltid godnatt og gir hverandre et kyss. Når han er på jobbreise så ringer han hjem hver kveld han har mulighet til, hvis ikke så blir det noen meldinger 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjorde ikke det før, men han flytta for å gå skole i høst så sees ikke mer enn kanskje annenhver helg, så vi tar oss alltid tid til en nattamelding på kvelden😊

Anonymkode: bc74f...8e9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg føler ikke behovet for å sende eller motta hverken natta- eller god morgen-meldinger hverken skriftlig eller verbalt dersom det ikke er en naturlig avslutning på en pågående samtale. Jeg har vært i forhold hvor den andre parten syns at slike meldinger er koselig og nærmest et must, og da har jeg sendt og svart slike, men kan ikke si at det er noe som føles viktig for meg.

Anonymkode: 51612...071

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Niny skrev (11 minutter siden):

I alle mine forhold har vi alltid sendt god natt melding til hverandre, uansett om vi sa hade til hverandre bare en time eller to før. 

Tenker det en den fineste måten for å vise kjærlighet og empati for hverandre. Meg og min samboer idag, som jeg har vært sammen med i straks 7 år, sender alltid god natt melding til hverandre dersom en av oss ikke er hjemme. Om han så er ute og drikker med kompiser så skriver jeg at jeg legger meg og sove godt når han kommer hjem. Han svarer alltid med god natt og sove godt 😊

Når begge er hjemme så sier vi alltid godnatt og gir hverandre et kyss. Når han er på jobbreise så ringer han hjem hver kveld han har mulighet til, hvis ikke så blir det noen meldinger 🥰

Hvordan tenker du at en nattamelding er å vise empati for noen?

• Liker 2
Skrevet

Ja, synes det er koslig. Vi sender melding om vi er fra hverandre ❤️ Om vi er med hverandre kommer det vel an på. Kan fort hende vi bare sovner uten å si noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Alltid. Både god morgen og god natt. 
dette er fordi hun er det første jeg tenker på når jeg våkner og det siste jeg tenker på før jeg sovner. Dette går begge veier for oss. Men vi var bare vært sammen et drøyt år

Anonymkode: 94e1c...8ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis du mener det er så stor forskjell av en eller annen grunn, kan dere jo sove sammen da. Om dere sees daglig kan det i alle fall ikke være avstand til jobb o.l som er problemet.

Han vil sove hos seg selv, jeg har barn i skolealder.

Ser de fleste her skriver eller ringer på kvelden, høres koselig ut.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan tenker du at en nattamelding er å vise empati for noen?

Er ikke det litt innlysende?

Gjest Alterego666
Skrevet

Vi snakker med hverandre og gjennomgår dagen stort sett hver kveld. Samtalene kan vare fra fem minutter til over en time. Oftest sender vi godmorgen-meldinger når vi våkner. 

Skrevet

Bor ikke samme med kjæresten men vi sender alltid god natt meldinger og god morgen meldinger. Når vi er fysisk sammen så er det godnatt kyss og god morgen kyss. Synes dette er en helt naturlig del av et forhold.

Skrevet

Hver dag uansett om vi var sammen noen timer før. Alltid god morgen også. Når vi sover sammen sier vi også god natt! Fin måte å vise kjærlighet på. 

Skrevet

Jada, det gjør vi:) Spiller ingen rolle om vi har vært sammen i helgen eller om det er en kveld vi er sammen uten å overnatte - vi ringes alltid sent på kvelden. Det er det siste vi gjør hver dag, med mindre en av oss er bortreist og ikke kan prate sent. Veldig fint rituale for oss; vi elsker å prate begge to og har nesten behov for å sende inn møteinnkalling på forhånd så vi husker på alt vi vil snakke om.  Men det passer oss, og det er ikke sikkert andre har det slik. Jeg har vært i forhold før hvor det ikke var så viktig å prate på den måten, uten at det føltes som noe negativt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...