AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Del Skrevet 14. april 2021 Kan noen anbefale meg en fin lett billig kamera som jeg kan ta bilde av barne mitt med. Er ikke en photograf ønsker bare å gi barne mitt fine barndomsminner å se tilbake til. Tar bilde på tlf men er det like bra som kamera? Anonymkode: 3c55c...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 14. april 2021 #2 Del Skrevet 14. april 2021 Ja telefoner idag tar like bra bilder 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Del Skrevet 14. april 2021 Mei88 skrev (Akkurat nå): Ja telefoner idag tar like bra bilder 😃 Da ska jeg forsette å ta bilde med tlf 😁 Anonymkode: 3c55c...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et hen Skrevet 14. april 2021 #4 Del Skrevet 14. april 2021 Telefoner tar veldig bra bilder. Særlig om man har en toppmodell. Kjøper man et systemkamera (utskiftbare linser) så får man et kamera som lager enda finere bilder med fin uskarp bakgrunn enn telefon. Og et kamera som greier å ta bilder i dårlig belysning. Der greier ikke alle mobiler jobben like bra erfarer jeg. Et kompaktkamera greier litt av det samme, men ikke fullt så godt som et systemkamera. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et hen Skrevet 14. april 2021 #5 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Her er eksempel på et systemkamera. (Systemkamera er litt mindre enn speilreflekskameraer, og dermed mer hendige å ta med seg.) https://butikk.foto.no/canon/112300/canon-eos-m50-sort-kit-m-15-45mm Hva er maksbudsjett for eventuelt kjøp av kamera? Endret 14. april 2021 av Et hen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå