Gå til innhold

Sofia (27) arrangerer sexfester for kvinner - Er ikke det å organisere og ta betalt for sexfester egentlig en form for hallikvirksomhet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://universitas.no/kultur/65580/sofia-27-arrangerer-sexfester-for-kvinner/

–⁠ Det er jo en sexjentefest, men folk blir litt skremt hvis jeg skriver det rett ut. Det Juicebox egentlig handler om er å spre kjærlighet, og å kunne være seg selv.

Festen starter ofte med en aktivitet, slik at det skal være enkelt å bli litt kjent og bygge relasjoner. Etter hvert settes det i gang ulike leker for å skru opp intimiteten, der man kan beføle og kysse hverandre litt mer. Og, dersom kvinnene blir komfortable nok – noe Su påpeker at de fleste ofte blir etter litt oppvarming – så blir det masse sex.

«No men or boys allowed» er gruppas fremste regel. Alle som derimot er kvinner, trans, ikke-binære, skeive, streite, pan, bi og alt imellom er hjertelig velkomne. Alle andre enn menn, rett og slett.

Og det er også grov diskriminering av binære menn.

Anonymkode: 24fdf...818

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg til slik fest. Hadde aldri gått dit dersom heterofile menn var velkommen. 

Kan ikke kvinner et eneste sted få ha begeistret for egen seksualitet ute å bli plaget av kåte menn?

Anonymkode: 62199...588

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg gleder meg til slik fest. Hadde aldri gått dit dersom heterofile menn var velkommen. 

Kan ikke kvinner et eneste sted få ha begeistret for egen seksualitet ute å bli plaget av kåte menn?

"Ikke-binære" menn er velkommene da. 

Men uansett er et ikke lov å diskriminere etter kjønn i følge lovverket.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Isåfall mener du vel at losjen og andre slike gutteklubber er diskriminerende? 

Anonymkode: 761cb...0bb

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

«Den som helt eller delvis livnærer seg av andres erversmessige utukt» er lovens definisjon av hallik. Deltagerne her tjener vel ikke penger på det?

Anonymkode: 107a7...e87

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Som ekte mann så er det jo bare å identifisere seg som kvinne eller transkvinne, det samme gjelder jo for losjene. Null problem så lenge man identifiserer seg som mann eller transmann.

Er det hallikvirksomhet?, nei ikke så lenge man ikke er ekte mann og tar betalt. 

Anonymkode: 93e9e...934

Skrevet

Artikkelen er jo to år gammel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke binære menn er bare ydmykt glade for å bli inkludert, uten fordommer mot dem. De ville ikke finne på å oppføre seg ufint og påtrengende, på en av få arenaer de også kan få være fri til å være seg selv, uten bekymringer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nmlig, det er derfor det ikke finnes losjer eller homse-saunaer. 

Og å arrangere sexfester er ikke noe mere hallikvirksomhet enn swingersklubber er det. Man tilrettelegger for samtykkende sex mellom voksne, uten at det er noen transaksjon knyttet til sexen. 

Anonymkode: 4649a...492

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dessuten er det fritt å ha private fester og andre kjønnsdelte arrangementer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

https://universitas.no/kultur/65580/sofia-27-arrangerer-sexfester-for-kvinner/

–⁠ Det er jo en sexjentefest, men folk blir litt skremt hvis jeg skriver det rett ut. Det Juicebox egentlig handler om er å spre kjærlighet, og å kunne være seg selv.

Festen starter ofte med en aktivitet, slik at det skal være enkelt å bli litt kjent og bygge relasjoner. Etter hvert settes det i gang ulike leker for å skru opp intimiteten, der man kan beføle og kysse hverandre litt mer. Og, dersom kvinnene blir komfortable nok – noe Su påpeker at de fleste ofte blir etter litt oppvarming – så blir det masse sex.

«No men or boys allowed» er gruppas fremste regel. Alle som derimot er kvinner, trans, ikke-binære, skeive, streite, pan, bi og alt imellom er hjertelig velkomne. Alle andre enn menn, rett og slett.

Og det er også grov diskriminering av binære menn.

Så jeg, som er en ikke-operert lesbisk transkvinne med preferanse for å kle meg i en mannlig stil, er velkommen?😀

Anonymkode: 8d97b...1fa

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror denne fremstillingen er unøyaktig fordi den som skriver er usikker på terminologien.

Du kan være mann og ", skeive, streite, pan, bi ". Dette er alle seksuelle/relasjons preferanser.

Du vil også kunne være "mann", i betydning ha en pikk og ha en skitty seksuell lyst på kvinner, selv om du er " trans, ikke-binære": Dette er kjønnsidentiteter. 

Jeg er rimelig sikker på at "lesbiske transer" som vil inn, vil få problemer.

• Liker 1
Gjest Timeplan
Skrevet

Grov diskriminering at menn ikke blir invitert til en privat sexfest? 

Jøye meg, kom dere på barrikadene. Dette er faktisk skikkelig ugreit. Nå har feminismen gått for langt.

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Hva om arrangøren hadde ment at menn fra midtøsten (f.eks.) var så innpåslitne at de ikke hadde adgang. Ville det være greit å skrive at alle menn, unntatt menn fra midtøsten, hadde adgang?

AnonymBruker
Skrevet

Eh, dette er jo bare tull. To kvinner kan ikke ha ordentlig sex med hverandre. De kan kose etc, men ikke ha ordentlig sex.

Anonymkode: 16eb5...593

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh, dette er jo bare tull. To kvinner kan ikke ha ordentlig sex med hverandre. De kan kose etc, men ikke ha ordentlig sex.

Det kalles pikekos.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er prostitusjon.

Anonymkode: 97ab7...078

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, grov diskriminering av menn fordi de ikke får lov til å være med på jentesexfest? Unnskyld meg, men jeg må LE. Skjønner at dette er noe menn har lyst til å være med på, for all del. Men det er da for all del ikke DISKREMINERING. Hadde menn vært velkomne her så hadde ikke konseptet vært det samme i det hele tatt, og det hadde nok ikke vært kvinner igjen. 

Anonymkode: 46b18...249

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Menn kan ikke å ha ordentlig sex med en kvinne heller. 

Anonymkode: bbdf7...3eb

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Vel jo, kvinner kan ha ordentlig sex, jeg er bifil og har hatt jentesex. Man kan f.eks bruke strap-on eller ha mye oral sex. Man kan f.eks slikke hverandre under skjørtet, fingre, anal fingring, ha sex med dobbel dildo. 🔥🔥🔥🔥har prøvd ut en dobbel dildo med ei tidligere venninne. Så kvinner kan ha ordentlig sex jo.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...