Gå til innhold

Hvorfor noen tråder får mange svar og noen får få eller ingen svar. Det har vel mye å gjøre med om det er et engasjerende tema,og hva som st

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor noen tråder får mange svar og noen får få eller ingen svar. Det har vel mye å gjøre med om det er et engasjerende tema, og hva som står i trådtittelen kan kanskje også ha stor betydning? 

Hvilke andre ting spiller eventuelt inn?

Anonymkode: c331c...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av Cleo88
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Cleo88 skrev (3 minutter siden):

Dette er et interessant ikke-tema 

Ja :) Om man forfatter en fengende trådtittel, så kan det lønne seg. Se bare på tråden om matpakkebryllupet feks 😃

AnonymBruker
Skrevet

Hele 33200 visninger faktisk :) 

Skrevet (endret)

Det er viktig å ha en trådtìttel som fenger eller som ihvertfall sier noe om hva tråden handler om. Men det hjelper lite om ikke HI engasjerer.

Det kan være at det kommer svar som provoserer eller på annen måte engasjerer, og da blir det jo mange innlegg. I begynnelsen da jeg var her, så lagde jeg en tråd. Og etter to sider var jeg glemt, for andre brukere diskuterte vilt med hverandre. Tråden ble lang også. Og jeg satt bare å fulgte med uten å delta  😆

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (1 time siden):

Det er viktig å ha en trådtìttel som fenger eller som ihvertfall sier noe om hva tråden handler om. Men det hjelper lite om ikke HI engasjerer.

Det kan være at det kommer svar som provoserer eller på annen måte engasjerer, og da blir det jo mange innlegg. I begynnelsen da jeg var her, så lagde jeg en tråd. Og etter to sider var jeg glemt, for andre brukere diskuterte vilt med hverandre. Tråden ble lang også. Og jeg satt bare å fulgte med uten å delta  😆

Ja, og det ser ut til at man får raskt svar hvis man lurer inn en skrivefeil i trådtittelen :) Bare se her:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, og det ser ut til at man får raskt svar hvis man lurer inn en skrivefeil i trådtittelen :) Bare se her:

Hahaha, det er min kommentar.  Overskriften til TS er ikke en skrivefeil.  Orden HVEM er skrevet helt korrekt.  Men, det er ikke korrekt språk.  Det er faktisk helt på viddene feil i Norge å si "Hvem banan".  Siden denne type feil skjer veldig ofte, så er det tydelig at norsklærere ikke lenger bryr seg om å korrigere den type feil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Cleo88 skrev (18 timer siden):

Dette er et interessant ikke-tema 

Helt enig!

Anonymkode: 2cb5a...99b

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor noen tråder får mange svar og noen får få eller ingen svar. Det har vel mye å gjøre med om det er et engasjerende tema, og hva som står i trådtittelen kan kanskje også ha stor betydning? 

Hvilke andre ting spiller eventuelt inn?

Spørs hva som interesserer folk:(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hiro skrev (14 timer siden):

Spørs hva som interesserer folk:(

Sant nok.

Anonymkode: 2cb5a...99b

AnonymBruker
Skrevet

Overskrift har mye å si ...

Anonymkode: fa60e...385

AnonymBruker
Skrevet

Tidspunkt kan ha noe å si. Tråder med tema som i utgangspunktet er interessante kan forsvinne om det er veldig stor aktivitet her inne. Om det er veldig lite folk på kan det også bli lite svar.

Pillarguri skrev (På 15.4.2021 den 0.18):

Hahaha, det er min kommentar.  Overskriften til TS er ikke en skrivefeil.  Orden HVEM er skrevet helt korrekt.  Men, det er ikke korrekt språk.  Det er faktisk helt på viddene feil i Norge å si "Hvem banan".  Siden denne type feil skjer veldig ofte, så er det tydelig at norsklærere ikke lenger bryr seg om å korrigere den type feil.

Sies det ikke slik i enkelte dialekter på østlandet? Da blir det sikkert lett til at man skriver det slik også.

Anonymkode: f1877...d5c

• Liker 1
Skrevet

Tema som er i nyhetene over lang tid, vil ofte få mange svar i en debatt. Et eksempel er Baneheia- saken, som har blitt forsøkt gjenopptatt flere ganger, og nå omsider har blitt åpnet for gjenopptakelse. 

Et annet eksempel er Corona, som har overdøvet nyhetsbildet i over ett år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex tråder interesserer nok mest vil jeg tro.

Anonymkode: 1e06b...f5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sex tråder interesserer nok mest vil jeg tro.

Anonymkode: 1e06b...f5d

Sant nok.

Anonymkode: dcf7e...9af

AnonymBruker
Skrevet
Chiubi skrev (4 timer siden):

Tema som er i nyhetene over lang tid, vil ofte få mange svar i en debatt. Et eksempel er Baneheia- saken, som har blitt forsøkt gjenopptatt flere ganger, og nå omsider har blitt åpnet for gjenopptakelse. 

Et annet eksempel er Corona, som har overdøvet nyhetsbildet i over ett år. 

Det er utallige tråder med Corona tråder hver dag som har mange svar...

Anonymkode: dcf7e...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...