AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Hvorfor noen tråder får mange svar og noen får få eller ingen svar. Det har vel mye å gjøre med om det er et engasjerende tema, og hva som står i trådtittelen kan kanskje også ha stor betydning? Hvilke andre ting spiller eventuelt inn? Anonymkode: c331c...eec
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Cleo88 skrev (3 minutter siden): Dette er et interessant ikke-tema Ja Om man forfatter en fengende trådtittel, så kan det lønne seg. Se bare på tråden om matpakkebryllupet feks 😃 Anonymkode: c331c...eec
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Hele 33200 visninger faktisk Anonymkode: c331c...eec
SoWhat? Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 (endret) Det er viktig å ha en trådtìttel som fenger eller som ihvertfall sier noe om hva tråden handler om. Men det hjelper lite om ikke HI engasjerer. Det kan være at det kommer svar som provoserer eller på annen måte engasjerer, og da blir det jo mange innlegg. I begynnelsen da jeg var her, så lagde jeg en tråd. Og etter to sider var jeg glemt, for andre brukere diskuterte vilt med hverandre. Tråden ble lang også. Og jeg satt bare å fulgte med uten å delta 😆 Endret 14. april 2021 av SoWhat? 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 SoWhat? skrev (1 time siden): Det er viktig å ha en trådtìttel som fenger eller som ihvertfall sier noe om hva tråden handler om. Men det hjelper lite om ikke HI engasjerer. Det kan være at det kommer svar som provoserer eller på annen måte engasjerer, og da blir det jo mange innlegg. I begynnelsen da jeg var her, så lagde jeg en tråd. Og etter to sider var jeg glemt, for andre brukere diskuterte vilt med hverandre. Tråden ble lang også. Og jeg satt bare å fulgte med uten å delta 😆 Ja, og det ser ut til at man får raskt svar hvis man lurer inn en skrivefeil i trådtittelen Bare se her: Anonymkode: c331c...eec 2
Pillarguri Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, og det ser ut til at man får raskt svar hvis man lurer inn en skrivefeil i trådtittelen Bare se her: Anonymkode: c331c...eec Hahaha, det er min kommentar. Overskriften til TS er ikke en skrivefeil. Orden HVEM er skrevet helt korrekt. Men, det er ikke korrekt språk. Det er faktisk helt på viddene feil i Norge å si "Hvem banan". Siden denne type feil skjer veldig ofte, så er det tydelig at norsklærere ikke lenger bryr seg om å korrigere den type feil. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #8 Skrevet 15. april 2021 Cleo88 skrev (18 timer siden): Dette er et interessant ikke-tema Helt enig! Anonymkode: 2cb5a...99b
Hiro Skrevet 15. april 2021 #9 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor noen tråder får mange svar og noen får få eller ingen svar. Det har vel mye å gjøre med om det er et engasjerende tema, og hva som står i trådtittelen kan kanskje også ha stor betydning? Hvilke andre ting spiller eventuelt inn? Anonymkode: c331c...eec Spørs hva som interesserer folk:( 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #10 Skrevet 16. april 2021 Hiro skrev (14 timer siden): Spørs hva som interesserer folk:( Sant nok. Anonymkode: 2cb5a...99b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #11 Skrevet 16. april 2021 Overskrift har mye å si ... Anonymkode: fa60e...385
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #12 Skrevet 16. april 2021 Tidspunkt kan ha noe å si. Tråder med tema som i utgangspunktet er interessante kan forsvinne om det er veldig stor aktivitet her inne. Om det er veldig lite folk på kan det også bli lite svar. Pillarguri skrev (På 15.4.2021 den 0.18): Hahaha, det er min kommentar. Overskriften til TS er ikke en skrivefeil. Orden HVEM er skrevet helt korrekt. Men, det er ikke korrekt språk. Det er faktisk helt på viddene feil i Norge å si "Hvem banan". Siden denne type feil skjer veldig ofte, så er det tydelig at norsklærere ikke lenger bryr seg om å korrigere den type feil. Sies det ikke slik i enkelte dialekter på østlandet? Da blir det sikkert lett til at man skriver det slik også. Anonymkode: f1877...d5c 1
Chiubi Skrevet 16. april 2021 #13 Skrevet 16. april 2021 Tema som er i nyhetene over lang tid, vil ofte få mange svar i en debatt. Et eksempel er Baneheia- saken, som har blitt forsøkt gjenopptatt flere ganger, og nå omsider har blitt åpnet for gjenopptakelse. Et annet eksempel er Corona, som har overdøvet nyhetsbildet i over ett år. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #14 Skrevet 16. april 2021 Sex tråder interesserer nok mest vil jeg tro. Anonymkode: 1e06b...f5d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #15 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sex tråder interesserer nok mest vil jeg tro. Anonymkode: 1e06b...f5d Sant nok. Anonymkode: dcf7e...9af
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #16 Skrevet 16. april 2021 Chiubi skrev (4 timer siden): Tema som er i nyhetene over lang tid, vil ofte få mange svar i en debatt. Et eksempel er Baneheia- saken, som har blitt forsøkt gjenopptatt flere ganger, og nå omsider har blitt åpnet for gjenopptakelse. Et annet eksempel er Corona, som har overdøvet nyhetsbildet i over ett år. Det er utallige tråder med Corona tråder hver dag som har mange svar... Anonymkode: dcf7e...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå