Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en venn som har blitt singel og er utrolig mye ute i farten alt ifra Kristiansand til Drammen Osv. 

Møter mange folk kjente og ukjente og er ikke redd for å bli smittet. 

Han ville komme på besøk og var på vei, jeg spurte om han hadde testet seg for cov.-19 

Det hadde han ikke gjort og han synes det er helt lættelig. Har ei lita jente på under et år og en mann med diabetes. Så sa at han ikke kan komme på besøk. 

Og nå er han dritt forbanna på meg og er uvenn.  

Og nå begynner jeg lurer på hvorfor han ikke tar hensyn til andre og de rundt seg. Hvorfor er jeg en dårlig venn i hans øyne er jeg en dårlig venn overdriver jeg? 

Anonymkode: e7c8c...fee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei du er ikke en dårlig venn, du beskytter deg og dine i disse tider, og det er veldig lov. Kjenner mange som gjør tilsvarende som deg, meg selv inkludert, har dog ikke fått sure og sinte venner av den grunn. 

Anonymkode: 814d5...a30

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er du så absolutt ikke, du passer deg og tar hensyn til dine nærmeste❣️ 

Noen tar dessverre alt for lett på dette og han virker som er en av dem. 

Anonymkode: 1c007...6a6

• Liker 6
Skrevet

Du høres ut som en ansvarlig mamma. Hadde flere vært som deg så hadde det vært mindre smitte rundt omkring.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er enkelte som bare gir beng i at vi er i en pandemi. Samboeren min har en sånn kompis. Han er ikke pandemifornekter eller noen ting, har bare gir TOTALT FAEN.

I fjor når alt dette startet og alt var stengt ned og veldig uavklart så drev denne kompisen oy reiste rundt på buss og tog. Han var også hjemme hos oss flere ganger (lang historie, vi ville absolutt ikke ha han der og jeg var fly forbanna på sambo som slapp han inn) og ting som å holde avstand eller bruk av munnbind er totalt ukjent for denne fyren. 

Nå har vi tatt avstand fra han, og han går vel rundt å klager og forteller alle hvor dårlige venner vi er akkurat som i tilfellet ditt TS, men vet du hva det driter jeg i om han gjør. 

Anonymkode: 634f1...fa8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har en venn som har blitt singel og er utrolig mye ute i farten alt ifra Kristiansand til Drammen Osv. 

Han ville komme på besøk og var på vei, jeg spurte om han hadde testet seg for cov.-19 

Det hadde han ikke gjort og han synes det er helt lættelig. Har ei lita jente på under et år og en mann med diabetes. Så sa at han ikke kan komme på besøk. 

Og nå begynner jeg lurer på hvorfor han ikke tar hensyn til andre og de rundt seg. Hvorfor er jeg en dårlig venn i hans øyne er jeg en dårlig venn overdriver jeg? 

han er en dårlig venn. Han kan ikke forvente å gå komme på spontanbesøk og bli sur om det ikke passer, spesielt ikke nå i disse tider

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

For en umoden fjott som ikke respekterer andres tanker 

Men, rart ingen tok hensyn til hverandre før covid, var mye virus som gjorde at folk slet, og døde også, men DA gav alle faen...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor foreslo du ikke å møtes ute et sted? Altså, vi er midt inne i en pandemi, ja, men mange oppfører seg som om vi var midt inne i en dødelig pest. Det er ikke 30% av folket som stryker med (da ville en jo forstått behovet for å isolere seg) men ca 0,1%, primært gamle. At vi har en politisk, grunnlovsstridig, overreaksjon betyr ikke at folk flest bør oppføre seg som om kompisen har pest.

Anonymkode: 81bf8...1d7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...