AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Del Skrevet 14. april 2021 Når jeg telte kaloriene og var streng så endte det alltid opp med at jeg overspiste og ble feit, men nå som jeg ikke teller noe, og bare spiser sunt; med lite fett, sukker etc og normale mengder, så går jeg ned mye mer nå enn før! Flere som opplever dette? Anonymkode: 96c19...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Del Skrevet 14. april 2021 For meg er det omvendt. Jeg må telle ellers sklir det ut. Men om det funker for deg er det supert. Litt stress å telle, men da lurer jeg ikke meg selv med hva jeg får i meg, og går dermed ned i vekt. Anonymkode: 735e7...489 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mebeforeyou Skrevet 14. april 2021 #3 Del Skrevet 14. april 2021 Ja, jeg teller heller ikke. Lite fett,sukker, minimalt med prosessert mat, rent kjøtt, mager fisk og masse grønnsaker gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #4 Del Skrevet 15. april 2021 Stress er en risikofaktor for å legge på seg, så hvis det å droppe kaloritelling gjør at du slapper mer av, kan være noe av forklaringen. Det kan også være at du er blitt mer oppmerksom på hva du faktisk har lyst på, ble du er sulten, og når du er mett, når du ikke lenger vurderer maten først og fremst ut fra kaloriinnhold. Anonymkode: d2af0...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #5 Del Skrevet 15. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Stress er en risikofaktor for å legge på seg, så hvis det å droppe kaloritelling gjør at du slapper mer av, kan være noe av forklaringen. Det kan også være at du er blitt mer oppmerksom på hva du faktisk har lyst på, ble du er sulten, og når du er mett, når du ikke lenger vurderer maten først og fremst ut fra kaloriinnhold. Anonymkode: d2af0...029 *når du er mett Anonymkode: d2af0...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 15. april 2021 #6 Del Skrevet 15. april 2021 Jeg sluttet og telle kalorier og begynte og telle karbohydrater i stedet. Nå teller jeg ingenting , har bare vent meg til og spise det som er riktig for meg. Men ja, når jeg var yngre og telte kalorier og fulgte typ Grete rhoede dietter endte det alltid med at jeg la på meg mer etter endt « kur» , så kiloen kom snikende på . Var jo egentlig slank i utgangspunktet da jeg begynte og slanke meg ved og telle kalorier i begynnelsen av tenårene så håpløst valg den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #7 Del Skrevet 15. april 2021 Jepp, jeg sluttet også å telle og går ned mer nå Jeg likte ikke å telle kalorier. Jeg liker ikke å sette tall på mat, det er bare guffent for meg. Jeg vet ca hva jeg får i meg, men jeg er bevisst på å heller kjenne etter. Er jeg ikke så sulten så spiser jeg mindre, er jeg veldig sulten spiser jeg litt mer. Det jevner seg ut Spiser til jeg ikke er sulten lengre, ikke til jeg er stappmett. Anonymkode: 4e977...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå