Gå til innhold

må tisse må tisse må tisse

Gjest tissatrengt

Anbefalte innlegg

Gjest tissatrengt

De siste dagene har det ikke vært så lett å gå på do. Det gjør litt vond sånn akkurat på slutten, og det virker aldri som om jeg helt får tømt meg. Må gå på do tre- fire ganger rett etterhverandre, men er fremdeles tissatrengt etterpå.

Noen som vet hva dette kan være?

Ps. er en jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garantert blærekatar/urinveisinfeksjon ja..jeg har hatt det så mange ganger at jeg ikke har tall på det engang... gå til legen så tar de bare en tisseprøve, å hvis du har det så får du en antibiotika kur, Selexid eller noe... så må du i tillegg drikke så mye vann du klarere, det pleier å hjelpe... (mye vann gjør at du går mye på do å da renser du kroppen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, høres ut som urinveisinfeksjon :tristbla:

Viktig å drikke mye, gjerne sure drikker (Juice og cola). Det skal gjøre miljøet "utrivelig" for bakteriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke drikke for mye surt...som juice o.l... kan bare bli verre hvis man overdriver..så, mest vann, å litt juice å sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest leke legen

hei. Du skrev ikke om du har vondt i ryggen. vis du har vondt nede i ryggen og du har vondt for å tisse kan dette komme fra isjias neveren som sitter i korsryggen. dette er meget farlig og kontakt lege straks.

mvh

leke Legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv syns jeg det hjelper veldig å drikke et par enheter alkohol! samme hva, vin, øl, drinker.... da tisser du mye og symptomene forsvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert urinveisinfeksjon ja. Ta med urinprøve, så får du behandling med en gang. Symptomene bør være borte i løpet av dagen etter.

Hvis du har vondt i ryggen kan det være nyrebekkenbetennelse, det hadde jeg en gang fordi jeg gikk til legen for sent med urinsveisinfeksjonen min. DET var vondt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tissatrengt

Nei. Dette er ikke urinveisinfeksjon. Var hos legen i går. Det har noet seg litt nå, men ting føles generelt ubehagelig "der nede".. Liker ikke dette altså..

Til legen: har ikke noe spes vondt i ryggen, nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...