Gå til innhold

Hei du mann, i langvarig forhold !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei😊

dame her sammen med drømmemannen på 6.året. Han gir meg alt jeg trenger for å være lykkelig, men føler jeg selv noen ganger kan være uengasjert i det han er interessert i..og glemme å spørre/følge med fordi det helt ærlig ikke interesser meg, eks. Fotball eller verdensrommet og at det blir litt mye meg-meg til tider. Barn gjør det heller ikke så lett å finne på noe bestandig sammen som et par. Prøver å si jeg setter pris på alt han gjør, kjøpe inn litt øl og snus til han noen ganger i helgene, lar han ta min «sovedag» noen ganger, men usikker på det er «nok». Noen tips fra dere menn i langvarige forhold som dere ville likt og satt pris på fra deres kjære? Føler kanskje ikke jeg er så omsorgsfull? 

Anonymkode: 2a8ba...d9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmemannen så finner du ham så uinteressant? 

Jeg setter pris på at hun viser litt interesse for det jeg holder på med også og ikke bare at hun ser at jeg er interessert i hennes. 

AnonymBruker
Skrevet

Massasje liker jeg godt. Du kan bare ta frem massasjeoljen når dere legger dere og si han skal legge seg på magen og få massasje. Det setter jeg pris på i allefall

Anonymkode: 1def0...ce2

• Liker 2
Skrevet (endret)
Hr. Aktiv skrev (8 minutter siden):

Jeg setter pris på at hun viser litt interesse for det jeg holder på med også og ikke bare at hun ser at jeg er interessert i hennes. 

Selvsagt kan han være drømmemannen selv om de ikke har like interesser. Jeg er i et forhold med min drømmemann f.eks., men vi har ikke helt like interesser. Han liker f.eks. å holde på med tekniske ting, siden han er utdannet fyisker og sivilingeniør, men jeg hverken interesserer meg for eller forstår disse tingene. Likevel elsker vi hverandre og er lykkelige sammen.

Så lenge man har noen ting felles, er det jo bare positivt at man har litt egne ting å holde på med også. Sunt for forholdet.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden):

Hei! Må nok rette deg på din egen tolkning av innlegget mitt. Jeg finner han veldig interessant, men takk for svar. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Massasje liker jeg godt. Du kan bare ta frem massasjeoljen når dere legger dere og si han skal legge seg på magen og få massasje. Det setter jeg pris på i allefall

Anonymkode: 1def0...ce2

Takk, det skal jeg prøve😃

AnonymBruker
Skrevet
Lothlorien- skrev (2 minutter siden):

Selvsagt kan han være drømmemannen selv om de ikke har like interesser. Jeg er i et forhold med min drømmemann f.eks., men vi har ikke helt like interesser. Han liker f.eks. å holde på med tekniske ting, siden han er utdannet fyisker og sivilingeniør, men jeg hverken interesserer meg for eller forstår disse tingene. Likevel elsker vi hverandre og er lykkelige sammen.

Så lenge man har noen ting felles, er det jo bare positivt at man har litt egne ting å holde på med også. Sunt for forholdet.

Ja, kjenner meg veldig igjen i dette. Vi har noen ting til felles da, så må man vell bare få litt tid til å gjøre de tingene😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...