Gå til innhold

Hvorfor gir dere ikke flere handjobs, damer? Det er jo så enkelt og deilig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange damer er litt aseksuelle av seg eller har lengre perioder der de ikke er kåte. Men når det er så enkelt å få mannen sin til å få en nydelig kraftig orgasme kun med sine hender, hvorfor gjør dere det ikke oftere? 5 minutter er alt som skal til! 

Jeg vil ikke spørre om blowjobs, siden mange synes det er ekkelt. Men en handjob er jo så utrolig enkel å utføre på en mann.

Er så deilig å se spermen min renne nedover feminine hender som griper hardt på skaftet mitt!

Anonymkode: 46466...154

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fyren blir jo aldri «fornøyd» med runking. Fordi det ikke gjøres eksakt som han bruker å gjøre det.. Tapsprosjekt. Suging er enklere.

Anonymkode: b9181...7ab

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Det er slitsomt og kjedelig. 

Anonymkode: 9fcd5...467

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ofte på min både munn og hender. Tror ikke han lider noe nød på orgasmer. Svelger gjør jeg også😋

Anonymkode: f62ec...1b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er slitsomt og kjedelig. 

Anonymkode: 9fcd5...467

Men det er jo bare i 5 minutter? Maks 10

AnonymBruker
Skrevet

Deilig for menn, men for oss er det bare slitsomt. 

Anonymkode: 6a0e2...0c2

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nettopp en forretningside! Sex-kurs! Ansette prostituerte som kursveiledere og så ta betalt for å lære bort teknikkene.

Har aldri vært borti en prostituert som har hatt problemer med å få en mann til å komme med bare hendene.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke deiligere å komme i en fitte enn over en hånd? 

Anonymkode: fdd17...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe i mot det. Kan gjøre det hver dag

Anonymkode: 8efec...253

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser jo så utrolig mye mas og krav fra feminister om at menn må slikke selv om de synes det er ekkelt! Men en enkel 5-minutters runkejobb er for mye...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mange damer er litt aseksuelle av seg eller har lengre perioder der de ikke er kåte. Men når det er så enkelt å få mannen sin til å få en nydelig kraftig orgasme kun med sine hender, hvorfor gjør dere det ikke oftere? 5 minutter er alt som skal til! 

Jeg vil ikke spørre om blowjobs, siden mange synes det er ekkelt. Men en handjob er jo så utrolig enkel å utføre på en mann.

Er så deilig å se spermen min renne nedover feminine hender som griper hardt på skaftet mitt!

Enkelt vet jeg nå ikke om jeg ville kalt det, «de kaller det ikke en jobb uten grunn» 😉

Og hva gjør du i retur for å få en slik hjelp av dama? Har du tatt med hjem blomster? Laget middag? Gjort noe for å få henne til å smile? Det er ikke mye som skal til for å enkelt å få en dame til å selv være med på leken.

Anonymkode: 20a37...2c6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, damer er ikke litt aseksuelle av seg eller har lengre perioder der de ikke er kåte. Hvis de ikke vil pule er de ikke kåte på DEG av en eller annen grunn. Det betyr at de ikke vil ha noe med deg å gjøre seksuelt, inkludert hand jobs. Prøv heller å finn ut hvorfor hun ikke er kåt på deg lenger, fiks det og pul og hand job i vei. 

Anonymkode: 7e5ab...3d7

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Da må han nesten ta initiativ til det selv og slutte å låse seg inn på dass for å runke på egenhånd. Jeg gidder ikke ta initiativ til hver eneste gang vi skal ha oss

Anonymkode: 25c9c...18a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig: har jeg ikke sexlyst, så er det noen årsaker til det, som også vil være til hinder for å runke eller suge han. Har jeg det godt i forholdet, nyter jeg å tilfredsstille han, men da mangler det heller ikke på sexlyst.

Anonymkode: f1cec...ddd

• Liker 10
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser jo så utrolig mye mas og krav fra feminister om at menn må slikke selv om de synes det er ekkelt! Men en enkel 5-minutters runkejobb er for mye...

Har aldri hørt noen kvinner kreve at mannen skal slikke om han ikke ønsker det, feminist eller ei. De fleste syns vel ikke det er supersexy at partner gjør noe de syns er «ekkelt». 

• Liker 12
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som noen skrev over her:  Det er vanskelig å få han i mål med kun runking,  får en følelse av at det er fordi det ikke blir like fort/hardt/lett whatever, som han gjør det sjøl. Før klarte je alltid å få partnerne mine til å komme ved å runke dem, og fikk skryt for teknikken, men med de siste (40/50 åringer) har det ikke gått. Spesielt en av dem hadde jo et skikkelig deathgrip og et tempo som var umulig for meg å etter likne. Gir litt opp når man prøver flere ganger på forskjellige måter, men ser at de bare helst vil ta over selv. 🙄 

Anonymkode: 2adf6...3b2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Min tjener hadde også en tjener og han het gjør det selv. Vi kvinner er litt annet enn en runkemaskin som skal stå klar når det fenger. Har man ikke lyst på sex i en periode skal man da ikke tvinge seg til å runke andre. Napp løken din sjæl

Anonymkode: e17a7...014

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Deilig for menn, men for oss er det bare slitsomt. 

Anonymkode: 6a0e2...0c2

Tøys. Er det deilig for mannen er det deilig for dama som elsker mannen. 

Anonymkode: 2ab1d...959

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men det er jo bare i 5 minutter? Maks 10

Ikke for alle. 

AnonymBruker
Skrevet

Min mann bruker en time uansett type stimulering. Det er greit for meg, men nei jeg gir ham ikke en håndjobb engang, om ikke jeg også er kåt. Jeg MÅ være kåt for å orke enhver seksuell handling i en time. 

Anonymkode: 39f24...1f2

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...