AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Jeg har nå bestilt time for å ta vippeløft. Er det noen her inne som har prøvd det før? Er det så bra som det sies å være? Har hatt vippeextensions, men syns det ble fort stygt (og dyrt). Mine naturlige vipper er lyse og "rette". Fungerer ikke å bøye de med vippetang, de faller bare rett ned igjen. I tillegg er de korte. Bruker derfor en del tid hver morgen på å påføre mascara for å få det lengden og det resultatet jeg ønsker. Først primer, lar den trøke, og deretter 2 lag med mascara. Hadde vært fantastisk å kunne slippe det, og heller bruke ett lag med mascara med vippeløft. Erfaringer? Behandlingen koster 750,- og er inkl. farge. Hvis dette fungerer er jeg villig til å gjøre det hver mnd. Hvor lenge holder det seg fint? Blir vippene skadet etter behandlingen? Anonymkode: 8fb6d...aac 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Jeg har lyse og korte vipper, ser stor forskjell etter vippløft. Elsker det! Man trenger ikke ta det hver måned, til meg har det vart i ca. 6 uker. Synes extensions er fint den første uken, men stygt når det begynner å falle av. Mens vippeløft holder seg fint selv når effekten begynner å avta. Første gang tok jeg vippebøy, og da ble vippene krøllete etter en stund, men nå tar jeg vippeløft og vippene krøller seg ikke. Anonymkode: 4e78b...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har lyse og korte vipper, ser stor forskjell etter vippløft. Elsker det! Man trenger ikke ta det hver måned, til meg har det vart i ca. 6 uker. Synes extensions er fint den første uken, men stygt når det begynner å falle av. Mens vippeløft holder seg fint selv når effekten begynner å avta. Første gang tok jeg vippebøy, og da ble vippene krøllete etter en stund, men nå tar jeg vippeløft og vippene krøller seg ikke. Anonymkode: 4e78b...9a6 Tusen takk for fint svar! Dette høres jo veldig bra ut Har du tatt behandlingen flere ganger? Blir effekten like bra etter hver behandling? Anonymkode: 8fb6d...aac
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #4 Skrevet 15. april 2021 Jeg har tatt det et par ganger Vippene mine er lange, men pinnrette (de går nesten nedover). De første par ukene så ser det kjempepent ut, men rundt uke 4 så begynner noen av vippene å gå tilbake til normalen igjen mens resten er bøyd. Da begynner det bare å se dumt ut. Det blir seende sånn ut i 2-3 måneder før alle vippene er pinnrette igjen Anonymkode: 28d66...26d
snurk Skrevet 15. april 2021 #5 Skrevet 15. april 2021 Har lyse vipper og på det ene øyet går vippene nesten nedover 🙄 elsker vippeløft og bruker å gjøre det på våren og sommeren når jeg føler for å "freshe" meg litt opp 😅 for meg så synes jeg kun vippeløft og farge ser litt skuffende ut, men når jeg tar på et lag med mascara så ser jeg virkelig den store forskjellen. 1
Leonetta Skrevet 15. april 2021 #6 Skrevet 15. april 2021 Har pleid og gjort det av og til. Men det er ikke sånn på meg at jeg slipper unna mascara. Det er mer slik at effekten av mascara blir bedre, og så slipper en vippetanga. Synes effekten er minimal i seg selv, og er mest en usynlig forskjell som kun jeg kan se.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #7 Skrevet 15. april 2021 Jeg ble ganske skuffet da jeg prøvde dette.. jeg har til vanlig lange vipper, men de er helt lyse. Hun som utførte behandlingen sa at dette skulle bli så bra, med det utgangspunktet... jeg så ingen forskjell etterpå for å være ærlig, jeg lurer nesten på om hun glemte farge vippene.. jeg har sett mer av kun farging av vipper enn det jeg gjorde etter denne behandlingen. jeg kan godt tenke meg prøve en gang til, men da et annet sted... Anonymkode: bc798...abc
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #8 Skrevet 16. april 2021 Jeg tar vippeløft hver 2-3 måned, det blir virkelig stor forskjell på øynene mine med og uten vippeløft. Jeg har nokså lange, men helt rette vipper. Det holder seg bra i ca 4 uker og er helt borte etter ca 6 uker. Ca tre uker etter vippeløftet pleier jeg å farge øyevippene selv også, og nå er det sjeldent jeg bruker maskara. Anonymkode: 7e49c...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå