Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er gratis å registrere profil, men hva videre? Ser man også kan se prifiler gratis, men kanskje ikke skrive til dem?

Kan de evt skrive til deg først og du svare? Eller er det ubrukelig uten å betale noe?

Anonymkode: 06327...d1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser det er gratis å registrere profil, men hva videre? Ser man også kan se prifiler gratis, men kanskje ikke skrive til dem?

Kan de evt skrive til deg først og du svare? Eller er det ubrukelig uten å betale noe?

Kan ikke se eller skrive eller noen ting der som mann. Får bare opp at du får likes og folk som er innom profilen. 

men forundrer meg ikke om de bruker bots som besøker deg for det slettes brukere hele tiden etter et par dager.

Jeg har bare profil der og får endel besøk, en sjelden gang en like og fått 2 meldinger på 3 år ca. Ikke betalt på 1 da det har hvert håpløst siden man ikke er så aktiv.

vet ikke om man kan anbefale det om du er mann men det blir litt som tinder. Er du god til å skrive å ta bilder og kontakt så funker det. Om ikke så er det bare å kaste bort penger.

Anonymkode: f83dd...743

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan ikke se eller skrive eller noen ting der som mann. Får bare opp at du får likes og folk som er innom profilen. 

men forundrer meg ikke om de bruker bots som besøker deg for det slettes brukere hele tiden etter et par dager.

Jeg har bare profil der og får endel besøk, en sjelden gang en like og fått 2 meldinger på 3 år ca. Ikke betalt på 1 da det har hvert håpløst siden man ikke er så aktiv.

vet ikke om man kan anbefale det om du er mann men det blir litt som tinder. Er du god til å skrive å ta bilder og kontakt så funker det. Om ikke så er det bare å kaste bort penger.

Anonymkode: f83dd...743

Tusen takk for svar😊Jeg er dame, og forstår jeg deg rett så er en profil der helt ubrukelig uten at man betaler for et anbonement?

Da kan jeg like gjerne bruke Tinder😏

AnonymBruker
Skrevet

Helt ubrukelig uten betalingsabonnement. Dropp match.com. 

Anonymkode: fc4fb...e05

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen jeg i dag er gift med møttes på match. Tok under en mnd før vi kom i kontakt med hverandre. Begge hadde betalt. Kan være verdt det. 

Anonymkode: a6f15...95d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 21.20):

Match er ubrukelig. Ikke kast bort pengene dine 

Anonymkode: 8051f...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg laget meg profil der for noen dager siden og har allerede fått mange besøk og en del likes. 

Jeg får ikke svart noen siden jeg ikke betaler, så inntrykket mitt så langt er at man burde investere noen kroner hvis det skal være verdt å være medlem der 🙂

Anonymkode: c9e87...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...