Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har en bra alt-i-ett maskin å anbefale?.. Helst ikke altfor stiv pris.

Julie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er godt fornøyd med min HP psc 1355 som i tillegg til de funksjonene du nevner også har minnekortleser slik at man ikke trenger å ha på pc'n for å printe ut bilder fra digitalkameraet. En funksjon jeg setter stor pris på iallefall.

Før denne hadde jeg en Lexmark ett eller annet alt i ett maskin. Funket tålig i ca ett år før papirmatefunksjonen begynte å gå i stå. Papiret ble dratt inn skjevt fordi maskinen var laget med bare gripehjul på en side så tilslutt gikk hele greia i stå og jeg ble sittende med en stor, rådyr scanner. Sjekket litt rundt og fikk høre at det var flere enn jeg som hadde opplevd dette.

Skrevet

Jeg har HP PSC 2355 all in one, og er fornød med den. :)

Skrevet (endret)

Jeg har HP PSC 1110 og er fornøyd med den :)

Endret av wander
Skrevet

Vi har HP psc1350. Har ikke brukt den så mye enda, men er fornøyd med den! :)

Skrevet

Jeg er meget fornøyd med min Canon MP360 :) Den har også fått mange gode kritikker, og ikke er den så dyr lenger heller.

Skrevet
canon har lavest driftskostnader...

Ja, det er helt klart et viktig poeng å finne frem til den skriveren som er billigst over hele livsløpet. Ofte dumt å kjøpe den billigste i butikken selvom det er aldri så bra om den drikker blekk eller har uhensiktsmessige blekkpatroner i forhold til det den blir brukt til. Søk på nettet etter tester for en maskin man kan tenke å kjøpe.

Det finnes multifunsksjonsskrivere som kan kobles i nettverk (de fleste kan bare kobles til en PC via USB/parallellport). Har man flere PC-er som er koblet i nettverk eller planlegger å anskaffe det så vil jeg anbefale skriver med nettverksstøtte. Noen av disse skriverene har trådløs nettverkstøtte også. Da begynner det å bli ganske elegant.

Skrevet

Ok, hvor mye koster disse skriverne fra Canon?

Julie

Skrevet

Det er jo ikke sikkert du trenger flere svar, men jeg ahr en hp psc 2175 all-i-one, scanner, skriver og kopimaskin. Helt utrolig deilig med en kopimaskin hjemme:) Vet dessverre ikke prisen.

Skrevet

Jeg tror HP PSC 2175 er utgått. Den er listet i produktdatabasen til hardware.no, men den har ingen pris, så jeg tror ingen butikker selger akkurat denne modellen lenger.

Her er prisguiden for multifunksjonsskrivere til hardware.no Mange fra Canon å se på der.

http://prisguide.hardware.no/multifunksjonsskrivere.html

Skrevet

Dere som nevner skrivere, kan ikke dere nevne pris også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...