Gå til innhold

Penisform....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg elsker kjæresten min, og ville ikke endret noen ting på han om jeg kunne! Vi har et kjempefint sexliv og lidenskapen er der helt klart!

Siden jeg er så nyskjerrig på alt hele tiden, så lurer jeg litt på dette:

Når han har full ereksjon så bøyer penisen hans seg litt nedover... Synes det ikke er negativt i det hele tatt, men ha selv har litt komplekser pga av dette.... Det jeg lurer på nå, er hvorfor den gjør det!???

Er det fordi den er stor?

Hilsen en som lurer litt!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis hele penis bøyer seg nedover og ikke bare hodet er det bare slik den er skapt.Har ingenting med størrelse el. å gjøre tror jeg.

Noen bøyer seg oppover som kanskje er det mest vanlige, og noen har denne bøyen til en av sidene. Helt slik det skal være vil nå jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker kjæresten min, og ville ikke endret noen ting på han om jeg kunne! Vi har et kjempefint sexliv og lidenskapen er der helt klart!

Siden jeg er så nyskjerrig på alt hele tiden, så lurer jeg litt på dette:

Når han har full ereksjon så bøyer penisen hans seg litt nedover... Synes det ikke er negativt i det hele tatt, men ha selv har litt komplekser pga av dette.... Det jeg lurer på nå, er hvorfor den gjør det!???

Er det fordi den er stor?

Hilsen en som lurer litt!! :lol:

Det kan ha med det å gjøre. men om den er veldig hard og fortsatt henger. så er det mest sannsynlig de korteson platene som selve skaftet inni penis er laget av. om de har en liten "skade", som kan oppstå under puberteten, vil den bøye seg litt på det punktet "skaden" er. Finnes ikke farlig. er helt normalt. og det er ingenting å gjøre med det. du kan jo trøste han med det å si at alle peniser vil føye seg inne i skjeden uansett.

MvH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Min har en bøy på til venstre! Dette ser de fleste kvinner på som jeg har hatt sex med, som positivt da den stimulerer på en bedre måte enn om den hadde vært rett. Så fortell typen din at han skal være stolt av den og at det ikke feiler han eller den noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mr.X:

Jeg er kjempefornøyd jeg.....!!

Har ingenting å si om den er bøyd, altså.....

Lurer bare på hvorfork, og syntes at det er synd at han har komplekser på

grunn av dette!!

Elsker han uansett, jeg...... Synes det bare er sjarmerende!!!!!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Josephine

Kan ikke skjønne at han skammer seg over den! Det er jo bare supert :P Men du skriver at den er stor.. Hvor stor er den a :oops: ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror formen åsså er litt arvelig.. har hatt sex me to brødre (ikke samtidig nei!) og begge hadde bøy oppover :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...