AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Del Skrevet 14. april 2021 Her ble jeg lurt. jeg var helt overbevist om at hun mørke var innfødt. Det var en annen som jeg også tenkte var L1-taler, men kanskje hadde bittelitte granne utenlandsk aksent. Hva tenker dere? Koreans Guess Who Is Faking An American Accent - YouTube Anonymkode: 243ee...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 15. april 2021 #2 Del Skrevet 15. april 2021 Well jeg tenkte at det var to amerikanere. Både hun fra new York og hun mørke som viste seg å være fransk. Sistnevnte hadde amerikansk aksent. Om det kalles fake blir et annet spørsmål🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 16. april 2021 #3 Del Skrevet 16. april 2021 (endret) Det var jo to av de fire som åpenbart ikke kom fra USA, men jeg trodde også lenge at de to andre var derfra. Det som gjorde utslaget for meg var da hun mørke skulle beskrive huset hun bodde i, for det ble bare veldig rart. Endret 16. april 2021 av Ullvott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 16. april 2021 #4 Del Skrevet 16. april 2021 Ullvott skrev (14 minutter siden): Det var jo to av de fire som åpenbart ikke kom fra USA, men jeg trodde også lenge at de to andre var derfra. Det som gjorde utslaget for meg var da hun mørke skulle beskrive huset hun bodde i, for det ble bare veldig rart. Ja hun sa «villa». Det er ikke noe amerikansk ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå