Gå til innhold

Tips til oppbevaring av oppvaskbørste og kjøkkenting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som veldig mange andre har jeg denne fra Ikea:

https://www.ikea.com/no/no/p/ordning-redskapsboks-rustfritt-stal-30131716/ - IKEA 

Denne har jeg sikkert hatt i 12 år, så den ser ikke så fresh ut lenger. Har googlet litt men finner ikke så mye annet som er praktisk og fint. Noen tips til fin og praktisk oppbevaring av oppvaskbørste/oppvaskmiddel etc? 

Anonymkode: cc606...6cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noen i stein. ANBEFALES IKKE! Kalk fra vannet trekkes gjennom steinen og den blir skikkelig stygg til slutt

Anonymkode: b3c9f...64a

Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg har en krok på innsiden av skapdøren under vasken der børsten henger. Oppvaskmiddelet oppbevares i samme skap.

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke kjøpe noe. Et stort syltetøyglass eller en pynteblomsterpotte du har kan fint brukes. 

Anonymkode: 29c0d...b6e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har denne fra IKEA. Det er plass til både oppvasksåpe og håndsåpe, samt oppvaskkost, grytekost og grønnsaksbørste. Vi kjøpte den for ca 2 år siden, men den er fremdeles fin.

https://www.ikea.com/no/no/p/rinnig-redskapsboks-30387260/

Anonymkode: 593c9...080

Den var stygg.

Anonymkode: 352bb...4cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syltetøyglass 

Anonymkode: e949f...957

• Liker 1
Skrevet

Jeg har denne, men kan ikke anbefale den. Den er ikke tilpasset den særnorske Zalo-flaska og da er en del av vitsen borte. Foruten akkurat den detaljen, er den faktisk ganske praktisk og tar liten plass. Dessuten kan den tas fra hverandre og vaskes i oppvaskmaskin, så den er veldig grei hygienisk sett. Og hvis du konsekvent bruker oppvaskmiddel fra flasker med annen fasong er den egentlig midt i blinken. :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Den var stygg.

Anonymkode: 352bb...4cc

Den har jeg og, og er veldig fornøyd. Den står på et brett av denne typen, men brettet jeg har er avlangt https://www.ikea.com/no/no/p/sammanhang-brett-svart-gra-90417626/ . I holderen har jeg oppvaskekost, vaskemaskinbrikker osv, og på brettet har jeg håndsåpe og oppvasksåpe. Praktisk og faktisk fint :)

Anonymkode: 5b594...e91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn fra IKEA: 4d3688255e7a2949ffbc8e3edb134609.jpg

Den er ikke ment for oppvask, men funker likevel. Zaloflaska passer oppi (men Coop Änglamark passer bedre). 
Så henger jeg oppvaskbørstene (mine har en liten hank, vet ikke om alle har det) på den øverste ringen. 

Sugekoppen løsner et par ganger i året, bortsett fra det er den perfekt hos meg. 

Anonymkode: ee8bb...420

• Liker 1
Skrevet

Oppvaskkosten i tre har jeg hengt på en krok over vasken. Zalo heller jeg over i en oljekaraffel. Resten ligger i skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...