AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Hei! Vet ikke om det er fordi jeg er litt fødselsdeppa eller hva, men er lei typen. Kunne like godt vært alene med minste, da jeg føler det er så mye jeg tar han. Synes ikke han gidder å sette seg inn i ting heller og f.eks. lese seg opp på eller ta intiativ til trening med søvn, smukk og mat. Hvorfor skal alt overlates til meg å ta stilling til og bestemme? Er vi ikke to om dette? Føler det jeg sier bare går inn det ene øret og ut det andre. Gjør generelt det meste i huset også og tar også hånd om han største like mye som han selv gjør. Ja, jeg er fullt klar over at jeg er i perm, men det hadde vært deilig å kunne delt mer på ansvaret om barn og hus uten at jeg alltid må spørre om det. Synes han er egoistisk. Det han gjør på fritiden er jo bare ting for han selv, som sport, bil, penger, henge med kompiser og å utvikle ferdigheter. Altså ikke så mye for fellesskapet, og nei, han betaler ikke mer enn meg på lån e.l. Vet selv at jeg er mer sliten nå enn når jeg jobbet fulltid og var gravid, så nei, man er ikke mer sliten etter en dag på jobb enn i perm. Trengte en utblåsning. Men, ja, hvordan vite om man er lei typen eller om det er situasjonen? Noen råd. Noen dager har jeg bare lyst til å flykte fra alt, merker jeg. Det burde jo ikke være slik?? Anonymkode: 4c671...ea2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Du er lei situasjonen, men nå vet du hva slags taper du er sammen med. Ikke ekte mann han der. Anonymkode: 5148b...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå