Gå til innhold

Beskriv det perfekte utseende til en dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

VIL FØRST SI, at vi alle er enige om at det er det indre som teller! Så legger vi den død og snakker litt overfladisk om utseende. 

Jeg syntes dette er penest: langt brunt/svart hår, lyse blå øyne, solbrun hud, naturlig til moderat sminke (enten fokus på øyne eller lepper), klassisk til romantisk klesstil

Anonymkode: 4f492...d1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

synest det er finest med blondt hår- grønne eller blå øyne, naturlig sminke, liker stor eller godt trent rumpe, ikke for høy, slank og klassisk klesstil. Ikke fan av utfordrende klær og kvinner som har ligget med mange.

Anonymkode: 3a175...51e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så nøye på det. Fine øyne er det viktigste. 

Anonymkode: 32b03...c54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Angelina Jolies utseende hun hadde da hun spilte Lara Croft. 

Anonymkode: d8951...8ab

Skrevet

Et fint smil og et varmt blikk, så er det meste i boks. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt store, hårete og brune vorter. Helst på hele kroppen, men helst i ansiktet. Og så liker jeg å kose med vortene og telle dem for å finne ut hvor mange det er. Er viktig med oversikt over alle vortene (må foreta en kontroll-inspeksjon), og så feirer vi med champagne hvis det blir 1 ny vorte, eller hvis en vorte har begynt å gro hår. Jo mørkere, jo bedre!

Jeg pleier å kalle henne for Vorte-Gurien miiin. ❤️

❤️ ❤️ ❤️ Min nåværende Vorte-Guri har totalt sett 34 vorter, og alle får LIK oppmerksomhet, men sjefs-vorta får selvfølgelig litt ekstra oppmerksomhet. Det har den fortjent! ❤️ ❤️ ❤️ Because I'm worth it.

Anonymkode: 6bda9...ce2

AnonymBruker
Skrevet

Høy og kraftig dame, gjerne 180 høy, blanding av moderlig og tøff. Langt, tykt mørkt hår, bredt og litt flatt ansikt med stor munn og en sterk nese. Store pupper og stor rumpe, 5-10 kg overvektig, men i god form.

I virkeligheten har jeg vært sammen med både brunetter, rødhårede og blondiner, kort og langt hår, tynn og kraftig, høy og lav, feminin og maskulin 😁. Kjemi og en varm personlighet er det som teller mest.

Jeg er kvinne selv.

Anonymkode: a648a...887

AnonymBruker
Skrevet

Tja liten og nett, brun hud, mørkt og glatt hår. 

Anonymkode: 2f627...c47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tja liten og nett, brun hud, mørkt og glatt hår. 

Anonymkode: 2f627...c47

Dette.

Anonymkode: 5fb74...660

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...