AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Og de har fått det til på så mange områder i livet mitt. Hva får jeg gjort med slikt? Har flere nå som innrømmer at de er skeptiske for ryktene de har hørt om meg. Nådd helt til arbeidsplassen min. Hva kan gjøres? Anonymkode: 7e6bb...06c
SoWhat? Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 (endret) Hvem er disse familiemedlemmene? Det ser litt voldsomt ut at det er flere av dem som vil ødelegge ryktet ditt. Er det ekskona du og de tre ungene du har med henne liksom? Endret 14. april 2021 av SoWhat?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Tuttifrutt skrev (3 minutter siden): Hva slags rykter er det snakk om da? Jeg jobber med barn og siste ryktet er at jeg har mistet omsorgen for et av barna mine. Men dette stemmer jo ikke i det hele tatt.. Anonymkode: 7e6bb...06c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 Forsøk å overse eller ikke bry deg. Forstår ikke folk at de er psykisk syke? Anonymkode: c41a3...c05
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Hvem er disse familiemedlemmene? Det litt voldsomt ut at det er flere av dem som vil ødelegge ryktet ditt. Er det ekskona du og de tre ungene du har med henne liksom? Jeg er kvinne, jeg har noen familiemedlemmer med psykiske lidelser som bipolar, borderline og schizofreni. Anonymkode: 7e6bb...06c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forsøk å overse eller ikke bry deg. Forstår ikke folk at de er psykisk syke? Anonymkode: c41a3...c05 Nei, folk forstår faktisk ikke det uten å ha kjent de lenge nok. Min eks som jeg har et barn med har opplevd de rimelig ustabile. Likevel har han latt barnet møte de, jeg tror ikke han forstår hvor farlig det er. De tok kontakt med han så fort jeg dro. Det er snakk om psykisk vold, trusler av tenåringer, noen er voldelige mot barn, det er rus, psykoser, etc. Anonymkode: 7e6bb...06c 1
SoWhat? Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er kvinne, jeg har noen familiemedlemmer med psykiske lidelser som bipolar, borderline og schizofreni. Anonymkode: 7e6bb...06c Ok. Men hvirfor vil de ødelegge for deg? Det er vanskelig å si hva du kan gjøre. Du må jo nesten bare fortelle din side og omstendighetene rundt?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #9 Skrevet 14. april 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Ok. Men hvirfor vil de ødelegge for deg? Det er vanskelig å si hva du kan gjøre. Du må jo nesten bare fortelle din side og omstendighetene rundt? Så hver eneste person jeg møter på i litt yrke som kan ha hørt et rykte, må få høre hvordan ståa er? Ny kjæreste og hans familie? Jeg håpet på å slippe de og slippe alt dramaet rundt de. En av de fortalte svigers at de syns det var vanskelig å se bilder av meg og min lille familie der vi var så lykkelige. Så mulig det er noe rundt det? At jeg er lykkelig og har fått et fint liv. Anonymkode: 7e6bb...06c
SoWhat? Skrevet 14. april 2021 #10 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hver eneste person jeg møter på i litt yrke som kan ha hørt et rykte, må få høre hvordan ståa er? Ny kjæreste og hans familie? Jeg håpet på å slippe de og slippe alt dramaet rundt de. En av de fortalte svigers at de syns det var vanskelig å se bilder av meg og min lille familie der vi var så lykkelige. Så mulig det er noe rundt det? At jeg er lykkelig og har fått et fint liv. Anonymkode: 7e6bb...06c Så lenge folk sier at de er skeptiske til deg pga rykter så må du jo nesten forklare litt? Du trenger ikke si alt, men det er jo rart om du ikke sier noe også? Si at de har problemer da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 Så vondt. Husk at de ikke er friske og at de er forvirret. Kansje de tror på det dem sier, eller sier det for oppmerksomhet. Det er best å si det som det er at disse menneskene ikke har det bra og er forrvirret stakkars. Anonymkode: 79fd9...4b3
Silva Pluvialis Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, folk forstår faktisk ikke det uten å ha kjent de lenge nok. Min eks som jeg har et barn med har opplevd de rimelig ustabile. Likevel har han latt barnet møte de, jeg tror ikke han forstår hvor farlig det er. De tok kontakt med han så fort jeg dro. Det er snakk om psykisk vold, trusler av tenåringer, noen er voldelige mot barn, det er rus, psykoser, etc. Anonymkode: 7e6bb...06c Barnevernet.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #13 Skrevet 14. april 2021 SoWhat? skrev (6 minutter siden): Så lenge folk sier at de er skeptiske til deg pga rykter så må du jo nesten forklare litt? Du trenger ikke si alt, men det er jo rart om du ikke sier noe også? Si at de har problemer da. Jeg har gått ned i prosent på samvær med et barn pga barnets ønske da jeg flyttet for jobb. Ryktet sier at barnevernet har kommet og jeg har mistet omsorgen. Anonymkode: 7e6bb...06c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #14 Skrevet 14. april 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Barnevernet. Må jeg kontakte barnevernet for at de behandler meg slik? Ingen av disse har jo barn hos seg. Anonymkode: 7e6bb...06c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #15 Skrevet 14. april 2021 Brudd med samboer pga han var utro. Mens ryktet sier at han var voldelig. Anonymkode: 7e6bb...06c
SoWhat? Skrevet 14. april 2021 #16 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Brudd med samboer pga han var utro. Mens ryktet sier at han var voldelig. Anonymkode: 7e6bb...06c Jeg vet ikke hva du får gjort annet enn å si at det er usant og tull alt sammen. Men jeg syns det er litt dårlig at de på arbeidsplassen din skrev at de er skeptiske til deg. Det er forresten ikke bare LITT dårlig heller. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #17 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har gått ned i prosent på samvær med et barn pga barnets ønske da jeg flyttet for jobb. Ryktet sier at barnevernet har kommet og jeg har mistet omsorgen. Anonymkode: 7e6bb...06c Bare si som det er til de som lurer. Eller ikke bry deg om rykter. Jeg hadde bare sagt som det er. Anonymkode: f7683...49b 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #18 Skrevet 14. april 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hva du får gjort annet enn å si at det er usant og tull alt sammen. Men jeg syns det er litt dårlig at de på arbeidsplassen din skrev at de er skeptiske til deg. Det er forresten ikke bare LITT dårlig heller. Det er sjefen min som kom med dette, jeg syns det ble veldig ubehagelig. Anonymkode: 7e6bb...06c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #19 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare si som det er til de som lurer. Eller ikke bry deg om rykter. Jeg hadde bare sagt som det er. Anonymkode: f7683...49b Jeg sa at jeg opplevde trusler og trakassering av familien over tid i det siste og at jeg har snakket med politiet om det. Det har jeg også, for enkelte har møtt på døra i sinnet. Anonymkode: 7e6bb...06c
SoWhat? Skrevet 14. april 2021 #20 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sjefen min som kom med dette, jeg syns det ble veldig ubehagelig. Anonymkode: 7e6bb...06c Ja, det skjønner jeg. Men sånn ærlig : har hun/han egentlig noe med om BV hadde vært i bildet, og om eksen din er voldelig?? Alt sjefen skal bry seg om er at du gjør jobben din.. hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå