AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Er det noen her som kan komme med gode ideer til at jeg kan bli enda mer innesluttet og mindre snakkete på jobb? Jeg er en person som elsker å snakke med andre om alt. Men nå har jeg fått den i ansiktet av en kollega at det virker som om jeg har delt for mye av det private og at jeg snakker litt for mye. Ønsker ikke å ha noe ugreie med andre. Anonymkode: 73403...6a0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Skjønner den er kjip, ikke gøy å høre. Men det er vel ikke annet å gjøre enn å bli mer bevisst på hva du sier, og tenke over alt du sier. Det er en lang prosess, men lar seg gjøre. De aller fleste har godt av å tenke mer før de snakker. Da blir det lettere å bedømme sitt publikum også. En viktig sosial egenskap🙂 Anonymkode: 04cc8...25c 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Skrevet 15. april 2021 Ville lest litt om røde, gule, grønne og blå personligheter, det kan kanskje være nyttig. Forresten kan det være kollegene mine tenker det samme om meg i perioder😅 Jeg kan gjerne snakke om helt overflatiske ting også, eller spørre andre om hvordan det går med dem for å få en balanse. Anonymkode: c3c13...528
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4 Skrevet 16. april 2021 Slenger meg på den over - det er en forenkling, men den er nyttig for å godta seg selv og andre! Om du godtar mer sjefete mennesker, mer tørre analytiske mennesker og mer forsiktige og unnskyldende mennesker, da da bør andre også godta at noen av oss er mer bablete og åpne. Man trenger ikke å foretrekke oss såklart, og greit å trene seg opp til litt filter. Men det er greit å forstå at en av grunnene til at folk med annen type personlighet reagerer, er jo at de ikke forstår hvorfor vi er sånn. Anonymkode: 81f7a...844 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #5 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 9.01): Ville lest litt om røde, gule, grønne og blå personligheter, det kan kanskje være nyttig. Forresten kan det være kollegene mine tenker det samme om meg i perioder😅 Jeg kan gjerne snakke om helt overflatiske ting også, eller spørre andre om hvordan det går med dem for å få en balanse. Anonymkode: c3c13...528 Godt at det er ikke kun meg 😅For å si det slik så føler jeg meg utrolig dum 😒 Anonymkode: 73403...6a0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #6 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 9.01): Ville lest litt om røde, gule, grønne og blå personligheter, det kan kanskje være nyttig. Forresten kan det være kollegene mine tenker det samme om meg i perioder😅 Jeg kan gjerne snakke om helt overflatiske ting også, eller spørre andre om hvordan det går med dem for å få en balanse. Anonymkode: c3c13...528 Fikk beskjed av vedkomne at han ikke er så snakkete av seg + at det har vært en del misforståelser mellom oss også. Anonymkode: 73403...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå