Gå til innhold

Digger den du har sex med at du har på strømper/stayups?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke tynne strømpebukser og bruker stayups, og dater nå en gutt som skriver til meg at han blir så tent av å se meg i bare strømpene ... :)  Vet selvsagt at dette er en fetisj for noen, men vanlig hos dere?  

Anonymkode: b134a...902

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og skal tilføye at det ikke er nettingstrømper jeg bruker. Bare vanlige sorte og hudfargede stayups. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Liker ikke tynne strømpebukser og bruker stayups, og dater nå en gutt som skriver til meg at han blir så tent av å se meg i bare strømpene ... :)  Vet selvsagt at dette er en fetisj for noen, men vanlig hos dere?  

Han er vel tilfeldigvis ikke dansk?

Anonymkode: 7956e...b77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er jo ment for å ha under plagg hvor kanten på låret ikke syntes.... mulig jeg misforsto, men han har sett det i situasjoner hvor du har på deg lite klær, eller ved på / avkledning? For om du går rundt med de synlige offentlig så er det..... jah det tiltrekker seg oppmerksomhet hvertfall 😂 så du mener vell at han har sett det i private settinger mellom dere?

og selvfølgelig syntes gutter/menn dette er sexy! De fleste sexy undertøy har stay ups og derfor relaterer menn dette med sex

Anonymkode: f7d21...979

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

What? 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten elsker når jeg tar på hofteholder og stayups. Tror menn generelt syntes det er sexy?

Anonymkode: fde00...58a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er veldig, veldig sexy. Selvsagt forutsatt at du har en kropp å vise frem.

Anonymkode: cbe6a...d7b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De er jo ment for å ha under plagg hvor kanten på låret ikke syntes.... mulig jeg misforsto, men han har sett det i situasjoner hvor du har på deg lite klær, eller ved på / avkledning? For om du går rundt med de synlige offentlig så er det..... jah det tiltrekker seg oppmerksomhet hvertfall 😂 så du mener vell at han har sett det i private settinger mellom dere?

og selvfølgelig syntes gutter/menn dette er sexy! De fleste sexy undertøy har stay ups og derfor relaterer menn dette med sex

Selvsagt har han sett det på morgenen eller når jeg skifter på kvelden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han digger det helt rått. Her snakker vi ekte fetisj, det blir omtrent ikke sex uten strømper. :P

Anonymkode: 594d3...b15

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kjæresten elsker når jeg tar på hofteholder og stayups. Tror menn generelt syntes det er sexy?

Anonymkode: fde00...58a

Ja, jeg vil påstå at jeg har litt erfaring.  Og jeg har ennå ikke møtt en mann som ikke tenner på det. Veksler mellom stayups og hofteholder/strømper. Lyst avler lyst, så hans tenning smitter over på meg.  👍

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min elsker det. Er noe med følelsen av nylon.

Anonymkode: c0f5e...c26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min samboer er ikke fan

Anonymkode: ad0f4...016

• Liker 2
Skrevet

Elsker det! Både strømpebukser og stayups. Elsker det så mye at jeg bruker det selv, både alene og når vi har sex. For så vidt også når vi ikke har sex...

• Liker 1
Skrevet

Men om kona akkurat digger det, er jeg usikker på...😬

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten digger stayups, men det er sjeldent at de blir værende på under sex. Det ene paret er av ull (og er uaktuelle å ha på under sex pga søl) og de andre parene krever hofteholder (som går av fordi trusen er under)

Anonymkode: 26b3d...abf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten digger stayups, men det er sjeldent at de blir værende på under sex. Det ene paret er av ull (og er uaktuelle å ha på under sex pga søl) og de andre parene krever hofteholder (som går av fordi trusen er under)

Jeg tar alltid trusen utenpå når jeg vet det blir sex

• Liker 5
  • 2 måneder senere...
Gjest Herremann74
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 13.04):

Trusa tar hun på utenpå hofteholderen selvsagt, da skal du se det blir noe annet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner liker ikke stayups eller strømper/hofteholder. Men strømpebukse er minst like hot! Lag et lite snitt i skrittkilen (for da revner/blir ikke strømpebuksa ødelagt), og ta på truse utenpå. Ingen ser det,- bare pirrende for deg å gå med, vite om og tenke på! Har noen prøvd samleie med strømpebukse på? Anbefales å prøve😀

Anonymkode: 8ebd2...060

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stayups er kjempehot. Det fremhever de deilige damelårene. Lårene er det nest hotteste på kvinnekroppen, og leder opp mot det ultimate sweet spot. Fantastisk sexy med sorte stayups og sort fristert hår på musa, eller helt glatt, som gir tenning maximo!! 

Anonymkode: 369e5...ab7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 20.12):

Hvorfor skulle han være dansk? Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: 6125d...44f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...