Gå til innhold

Hvor kan jeg lage en epost uten mobilnummeret mitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en anonym epostkonto slik at jeg kan ha en anonym instagram å dele kunsten min på 😛 

Men hvor kan jeg lage en anonym epost?

Anonymkode: 364d0...57b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hotmail. 

Anonymkode: b599e...496

Gjest Kaiminator
Skrevet

Gmail, excite mail, gourillamail, yahoo mail, protonmail, mail.com(masse domenevalg),aol mail, gmx mail.

Det er ikke så vanskelig 😂

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kaiminator said:

Gmail, excite mail, gourillamail, yahoo mail, protonmail, mail.com(masse domenevalg),aol mail, gmx mail.

Det er ikke så vanskelig 😂

Flere av disse vet jeg at krever telefonnummer. og da er vitsen litt borte for min del. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hotmail. 

Prøvde hotmail.com tidligere i dag, da kom jeg til Outlook, og det er et eller annet som ikke fungerer på siden så jeg får ikke opp det puslespillet som bekrefter at jeg ikke er en robot. Så det gikk ikke.

Gjest Kaiminator
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Flere av disse vet jeg at krever telefonnummer. og da er vitsen litt borte for min del. 

Flere av disse? Jeg har gmail, hotmail, excite mail og mail.com mail, alle uten mobilnummer. Om noen av de andre har det ok, men "flere av disse" som at alle tipsene bare er dårlige?

Skrevet

Jeg har ikke lagt inn mobilnummer på hverken på outlook, yahoo eller gmail. Har fått spørsmål om å legge det inn, men ikke noe jeg MÅ. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (4 timer siden):

Flere av disse? Jeg har gmail, hotmail, excite mail og mail.com mail, alle uten mobilnummer. Om noen av de andre har det ok, men "flere av disse" som at alle tipsene bare er dårlige?

Sheik skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke lagt inn mobilnummer på hverken på outlook, yahoo eller gmail. Har fått spørsmål om å legge det inn, men ikke noe jeg MÅ. 

Men dette er e-post dere har hatt ei stund? Får ikke opprettet nye uten verifisering med tlf nr

Anonymkode: fc0b6...437

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Outlook 

Anonymkode: 871e9...a47

AnonymBruker
Skrevet

ProtonMail bruker jeg - helt anonymt og kryptert. Krever ingen identifikasjon/tlf nr.

Eneste bakdelen, glemmer du passordet mister du kontoen.

Ingen mulighet for passordoppretting. Som også gjør den tryggere for hacking. Men vit hva du gjør. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men dette er e-post dere har hatt ei stund? Får ikke opprettet nye uten verifisering med tlf nr

Opprettet en ny gmail det siste halvåret uten å oppi telefonnummer, så joda. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Gmail krevde ikke mobilnummer, da jeg laget en ny konto der for noen få uker siden. Yahoo krever mobilnummer.

Anonymkode: 8cdc7...571

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hotmail. 

Hotmail ble avsluttet i 2012, vi som hadde @hotmail fikk beholde den etter at det ble byttet til @outlook. 

Anonymkode: bc94b...b92

AnonymBruker
Skrevet

home.no.net

Anonymkode: b2c7c...231

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hotmail ble avsluttet i 2012, vi som hadde @hotmail fikk beholde den etter at det ble byttet til @outlook. 

Anonymkode: bc94b...b92

Flisespikkeri. Jeg lagde en [email protected] senest i desember. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...